Een helder momentje diende zich plots aan.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja mijn nichtjes kunnen ook zeggen dat ze een Griekse oom hebben bedacht ik me ineens
ja dat zegt me niks... waar ging het boek over bedoel ik?quote:Op zondag 22 maart 2015 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Yönetim ve yönetici
Title: Yönetim ve yönetici
Author: Tümer, Melih
Personal Author: Tümer, Melih
Publication Information: [Türkiye : yayl.y.], 1975 (Türkiye : Üçler Matbaası).
Physical Description: 334 s. ; 24 cm.
Subject Term:
Industrial management.
Endüstriyel yönetim.
Managerial economics.
Yönetim ekonomisi.
quote:Op zondag 22 maart 2015 00:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een helder momentje diende zich plots aan.
Misschien is het op google te vinden.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat zegt me niks... waar ging het boek over bedoel ik?
Economie, neem ik aan. Ach, alweer een aanname.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:50 schreef FANN het volgende:
[..]
duidelijkquote:Op zondag 22 maart 2015 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Yönetim ve yönetici
Title: Yönetim ve yönetici
Author: Tümer, Melih
Personal Author: Tümer, Melih
Publication Information: [Türkiye : yayl.y.], 1975 (Türkiye : Üçler Matbaası).
Physical Description: 334 s. ; 24 cm.
Subject Term:
Industrial management.
Endüstriyel yönetim.
Managerial economics.
Yönetim ekonomisi.
quote:Op zondag 22 maart 2015 00:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien is het op google te vinden.
Die moest even.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:52 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
handiger als Chuf het effe uitlegt ....... hoewel........
Geen idee, maar de toenmalig regering was het niet eens met zn meningen ...quote:Op zondag 22 maart 2015 00:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij toeval googlede ik de titel.. De inhoud geen idee, maar over economie dusquote:Op zondag 22 maart 2015 00:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien is het op google te vinden.
heb een halve fles op, kijken of het een rustige nacht wordt straksquote:Op zondag 22 maart 2015 00:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Blegh, ik voorzie weer een slapeloze nacht. 1 keer werkte de wijn, de dag erna niet, dus ik denk dat ik geen alcoholist hoef te worden.
Ik snap het. Geen idee dus.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, maar de toenmalig regering was het niet eens met zn meningen ...
Er is ook een film uit die periode die gaat over een buitenlander die gevangen zit in Turkse gevangenis... Weet zo niet meer de titel.. Maar de omstandigheden waren bar en boos... Dat heb ik wel gehoord van mn tante en mn nichtjes
http://translate.google.n(...)/7843522&prev=searchquote:Op zondag 22 maart 2015 00:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die moest even.![]()
Ik vind ook dat ie het moet uitleggen, maar inderdaad ook, hoewel...Wat is handiger.
Even een boek uitleggen, dat is een eitje.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:52 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
handiger als Chuf het effe uitlegt ....... hoewel........
oké... nah... klote dat wel...quote:Op zondag 22 maart 2015 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is ook een film uit die periode die gaat over een buitenlander die gevangen zit in Turkse gevangenis... Weet zo niet meer de titel.. Maar de omstandigheden waren bar en boos... Dat heb ik wel gehoord van mn tante en mn nichtjes
Ok. dat schijnt inderdaad wel een onderwerpje te zijn wat regeringen niet echt willen. Is wel kut natuurlijk, van je oom.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij toeval googlede ik de titel.. De inhoud geen idee, maar over economie dus
Gelukkig maar en niet leuk dat je niet lekker slaapt.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Blegh, ik voorzie weer een slapeloze nacht. 1 keer werkte de wijn, de dag erna niet, dus ik denk dat ik geen alcoholist hoef te worden.
ik ben ook klaarwakker hoor, en die Radler werkt ook nietquote:Op zondag 22 maart 2015 00:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Als je al in de bajes moet zitten kan je het beste hier zitten. Dat is een feit.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Tja, in die tijd en ook in deze tijd, weet je het toch niet met bepaalde regeringen, waarom sommige dingen wel mogen en sommige niet. Bizar hoor.quote:Op zondag 22 maart 2015 00:54 schreef FANN het volgende:
[..]
http://translate.google.n(...)/7843522&prev=search
maar dan nog... waarom moest ie toen de gevangenis in, wat stond er in dat niet mocht????
vragen... vragen...
Ja dat is niet leuk idd.... Mijn tante had hem toen al verlaten en werkte voor Brussels als tolk ...quote:Op zondag 22 maart 2015 00:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een treurig verhaal van de oom, sjoef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |