ja ga maar effe testen dan....quote:Op zondag 22 maart 2015 01:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
uhuh, zou cocosdrank lekker zijn met zoete zooi. Ik ga het ff testen, ik alat een ander keeer wel weten hoe het smaakte ne fuck de fouten heb eggen zin meer om ze te vetbetern.omg.
Ik had een cocosdrank smoothie vandaag... Was best lekkerquote:Op zondag 22 maart 2015 01:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
uhuh, zou cocosdrank lekker zijn met zoete zooi. Ik ga het ff testen, ik alat een ander keeer wel weten hoe het smaakte ne fuck de fouten heb eggen zin meer om ze te vetbetern.omg.
Soms doe ik dat graagquote:Op zondag 22 maart 2015 01:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij gooit jezelf heel erg in de aanbieding vanavond he?
ook onrustig in je hoofd?quote:Op zondag 22 maart 2015 00:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb een halve fles op, kijken of het een rustige nacht wordt straks
oké dus het is iets anders... tja ik weet niet wat dus ik weet ook niks te zeggen dan..quote:Op zondag 22 maart 2015 01:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, over werk pieker ik nooit. Da's een van vele de fijne kanten van mijn werk als invaller.
dat valt gelukkig mee de laatste tijd, heb slechte tijden gekend.quote:
Goed te horen dat het weer wat beter gaat... Over de alcohol kan ik je geen aanbevelingen doenquote:Op zondag 22 maart 2015 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat valt gelukkig mee de laatste tijd, heb slechte tijden gekend.
maar alcohol laat me of goed slapen, of ik lig te draaien in bed
ik gooi het hier ook niet zomaar neer zodat de hele wereld het kan meelezen natuurlijk, maar nog steeds..mannen...*zucht*.quote:Op zondag 22 maart 2015 01:09 schreef FANN het volgende:
[..]
oké dus het is iets anders... tja ik weet niet wat dus ik weet ook niks te zeggen dan..
ah....... ja ik herinner me nog wel iets .. ja klote...quote:Op zondag 22 maart 2015 01:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik gooi het hier ook niet zomaar neer zodat de hele wereld het kan meelezen natuurlijk, maar nog steeds..mannen...*zucht*.
Nee da's eigenlijk niet helemaal eerlijk tegenover diegene in kwestie, het is gewoon ingewikkeld en verwarrend.
quote:Op zondag 22 maart 2015 01:04 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga even wat anders doen, want iets met alcohol en daardoor dingen niet snappen en zo.![]()
Slaap lekker mensjes en voor de slechte slapers, sterkte deze nacht.![]()
![]()
Ja, als vrouwen teveel drinken krijg je dat dus.quote:Op zondag 22 maart 2015 01:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik zeg toch verder niks, was een grapje omdat ze het niet snapte
ik heb het zelfs wel eens als ik niet drinkquote:Op zondag 22 maart 2015 01:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, als vrouwen teveel drinken krijg je dat dus.
Ik dacht ook dat ze een grapje maakte hoor....quote:Op zondag 22 maart 2015 01:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb het zelfs wel eens als ik niet drink
Krijg nou wat Fann..quote:Op zondag 22 maart 2015 01:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb het zelfs wel eens als ik niet drink
Nee ze had het écht niet door geloof ikquote:Op zondag 22 maart 2015 01:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ze een grapje maakte hoor....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |