Nah, had ik wel vaker last van, maar tegenwoordig nóg vaker ...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ha
[..]
Had je er vaker last van of heb je nu meer apparaten, staan ze allemaal aan en hoever is het van de slaapkamer tot de woonkamer zitten er veel muren tussen? etc etc.
ow... dat ga ik dan strakkies wel proberen, ná de koffiequote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:20 schreef chufi het volgende:
Misschien moet je alles gewoon even een keer uitzetten, inclusief dat ding bij het raam
is dat de achterkamer van Fann waar haar modem voor het raam staat?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:32 schreef chufi het volgende:
En zo ziet internet er in de werkelijkheid uit![]()
[ afbeelding ]
sjezusquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:32 schreef chufi het volgende:
En zo ziet internet er in de werkelijkheid uit![]()
[ afbeelding ]
Kwestie van die gele draad volgen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:37 schreef FANN het volgende:
[..]
sjezusik snap niet hoe iemand daar wijs uit kan worden
ow... zal ik ook effe onthouden ik heb alleen geen flauw idee hoe ik zoiets wissel van frequentie,quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij mij hielp het om mijn modem/routergeval op een ander kanaal te zetten. Mocht de boel weer de hik krijgen, dan kan ik kijken of het het helpt om de frequentie te wisselen
heb jij je lolbroek aan ofzo?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kwestie van die gele draad volgen.
Das is dus ook vaak het probleem van storingen..quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:37 schreef FANN het volgende:
[..]
sjezusik snap niet hoe iemand daar wijs uit kan worden
o ja, stúk overzichtelijker inderdaadquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Das is dus ook vaak het probleem van storingen..
Dit is overzichtelijker
[ afbeelding ]
Ja ik ben nogal melig omdat ik dadelijk na de boodschappen een berg op moet fietsen richting verjaardag van moeders, de terugweg is dan wel lekker bergaf.quote:
ah... is moeder jarig?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja ik ben nogal melig omdat ik dadelijk na de boodschappen een berg op moet fietsen richting verjaardag van moeders, de terugweg is dan wel lekker bergaf.
Ja dat was de volgende tip.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij mij hielp het om mijn modem/routergeval op een ander kanaal te zetten. Mocht de boel weer de hik krijgen, dan kan ik kijken of het het helpt om de frequentie te wisselen
Ze wordt 83 jr, vandaar dat het 's middags gevierd wordt en niet laat in de avond.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... is moeder jarig?Hoe oud wordt ze?
hmmm wifi-radar...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was de volgende tip.
Je hebt wel appjes die laten zien welke apparaten er in de buurt zijn en op welk kanaal ze zitten... Een soort Wifi-radar
Moest je dat vannacht ook al niet?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja ik ben nogal melig omdat ik dadelijk na de boodschappen een berg op moet fietsen richting verjaardag van moeders, de terugweg is dan wel lekker bergaf.
die kreeg ik niet aan de praat,dus toen ben ik maar gewoon wat gaan wisselen. Mbv stappenplan op de site van ziggo lukt dat prima.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was de volgende tip.
Je hebt wel appjes die laten zien welke apparaten er in de buurt zijn en op welk kanaal ze zitten... Een soort Wifi-radar
Ja, maar het is nu pas de ochtend. Heb eerst nog even een beetje geslapen.quote:
da's al aardig op leeftijd... en ja logischquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze wordt 83 jr, vandaar dat het 's middags gevierd wordt en niet laat in de avond.
Fann, sterker nog haar moeder leeft zelfs nog. Ja ze woont in een aanleunflatje, waar ze indien nodig op de alarmknop kan drukken, maar ze doet alles zelfstandig nog.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:44 schreef FANN het volgende:
[..]
da's al aardig op leeftijd... en ja logischdeden wij ook altijd, 's middags vieren enzo...
Heb je en mooi bloemetje gekocht voor d'r?
Woont ze nog op zichzelf eigenlijk?
Elke kleur zn eigen functiequote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nu kun je alleen de gele draad niet meer volgen
en hoe oud is haar moeder, jouw overgrootmoeder dan?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fann, sterker nog haar moeder leeft zelfs nog. Ja ze woont in een aanleunflatje, waar ze indien nodig op de alarmknop kan drukken, maar ze doet alles zelfstandig nog.
Wow! Jij hebt nog een oma die leeft? Dan ben je hier vast 1 van de weinigen. Mss wel de enige....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Fann, sterker nog haar moeder leeft zelfs nog.
Die is 103 jr.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:49 schreef FANN het volgende:
[..]
en hoe oud is haar moeder, jouw overgrootmoeder dan?
Taaie genen. Ons moet je verdelgen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wow! Jij hebt nog een oma die leeft? Dan ben je hier vast 1 van de weinigen. Mss wel de enige....
da's idd bijzonderquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wow! Jij hebt nog een oma die leeft? Dan ben je hier vast 1 van de weinigen. Mss wel de enige....
Dan maar hopen dat je naar je moeder neigt qua genen.. anders heb je nog maar een paar jaarquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar dat is aan moederskant, aan vaderskant worden ze minder oud, mijn vader werd maar 55 jr.
Klopt, ik ben nu bijna zo oud als mijn vader geworden is.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat je naar je moeder neigt qua genen.. anders heb je nog maar een paar jaar
We gaan er maar gewoon vanuit dat je de genen van je Ma hebtquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, ik ben nu bijna zo oud als mijn vader geworden is.
Ik blijf gewoon ademhalen, meer kan ik ook niet doen....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:58 schreef FANN het volgende:
[..]
We gaan er maar gewoon vanuit dat je de genen van je Ma hebt
Ja, mijn vader had veel haar en mijn moeder ook.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:59 schreef FANN het volgende:
moet wel met zo'n bos haar... of had je Pa dat ook?
mja, áls je een érg slechte levensstijl hebt helpt dat vaak ook niet erg mee, maar je moet ookquote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon ademhalen, meer kan ik ook niet doen....
da's mooi Mo... doe haar maar de groetjes ...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar, mensen. Ik vind het fijn dat ik mijn moeder nog heb. Ik kom graag bij haar, ze is een echt tof mens, en denkt nog heel erg jong en modern.
Ach, mijn zoon maakte zich een keer zorgen, en ik zei kerel voorlopig ben je nog niet van me af, die zat overigens gisteren in Deventer, vandaag in Gemert en komende maand in Duitsland en Italië.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:01 schreef FANN het volgende:
[..]
mja, áls je een érg slechte levensstijl hebt helpt dat vaak ook niet erg mee, maar je moet ook
wel een beetje mazzel hebben, want dat zegt ook weer niet alles, dus ja gewoon maar doorgaan
met ademhalen denk ik dan maar
ach je weet het toch nooit...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, mijn zoon maakte zich een keer zorgen, en ik zei kerel voorlopig ben je nog niet van me af, die zat overigens gisteren in Deventer, vandaag in Gemert en komende maand in Duitsland en Italië.
Yep, waar ie morgen zit weet ik niet uit mijn hoofd, straks even kijken. Ik ben nu wat kleren bij elkaar aan het zoeken......quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ach je weet het toch nooit...
optreden zeker? die zoon van je...
Fok loopt te kuttenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
BTW, mijn internet doet ook ietwat traag vandaag.
ik heb zojuist een wifi extender hier in het stopcontact gestoken, dat hielpquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
BTW, mijn internet doet ook ietwat traag vandaag.
Zo toe maarquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb zojuist een wifi extender hier in het stopcontact gestoken, dat hielp
Je wordt nog eens een digiwondervrouw.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:11 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ja ik zei toch soms verbaas ik me over mezelf tegenwoordig
Nou dat zal wel meevallenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je wordt nog eens een digiwondervrouw.
om de één of andere reden komt deze zin héél raar overquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou dat zal wel meevallenmaar ik had hem hier nog liggen, vorige keer werkte het niet echt en er
weer uitgehaald, dus ik dacht, ach laat ik hem d'r weer eens insteken
Dat laatste denk ik ook wel eens.....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou dat zal wel meevallenmaar ik had hem hier nog liggen, vorige keer werkte het niet echt en er
weer uitgehaald, dus ik dacht, ach laat ik hem d'r weer eens insteken
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:15 schreef FANN het volgende:
[..]
om de één of andere reden komt deze zin héél raar over
dat bedoel ikquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik ook wel eens.....
Je had het door, mooi.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:15 schreef FANN het volgende:
[..]
om de één of andere reden komt deze zin héél raar over
Nee, ze is van 1912.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:16 schreef FANN het volgende:
Nog effe en je Oma kan hier op de lijst Mo
C&H / Geboren vóór 1900 en nog in leven #4
Je bent nog niet helemaal wakker....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:16 schreef FANN het volgende:
o nee dat kan natuurlijk niet, wacht effe ...
quote:
ja bedacht ik me ook net..quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:16 schreef FANN het volgende:
o nee dat kan natuurlijk niet, wacht effe ...
mijn wifi is nu zo snel dat ik sneller typ dan ik denkquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent nog niet helemaal wakker....
Dat denk je alleen maar.....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:18 schreef FANN het volgende:
[..]
mijn wifi is nu zo snel dat ik sneller typ dan ik denk
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:18 schreef FANN het volgende:
[..]
mijn wifi is nu zo snel dat ik sneller typ dan ik denk
Mijn grootouders zijn best wel oud geworden, maar de 100 hebben ze niet gehaald.quote:
Ben ik toch een unicum hier.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn grootouders zijn best wel oud geworden, maar de 100 hebben ze niet gehaald.
Bedacht me trouwens dat een jonge 40-plusser ook nog wel grootouders kan hebben, zeker omdat men vroeger vaak jong aan kinderen begon, maar ik kan me niet herinneren dat hier ooit gelezen te hebben.
ik denk het wel eigenlijk...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben ik toch een unicum hier.Jippie!!!!!!!!!!!!!
Hadden wij ook toen mijn ouders nog leefdequote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ze hebben het wel eens over de 4 geslachten, dat is dus nog niks. Mijn oma, mijn moeder, mijn zus, haar dochter en daar nog de dochter van, dat zijn er al 5.
dat is dan ook weer duidelijkquote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn broers zijn OK en mijn zus is zacht uitgedrukt een kutwijf.
Klinkt lullig, ik weet het ,maar het is niet anders. Je kan wel eeuwig ouwe koeien uit de sloot blijven halen, maar dat schiet niet op natuurlijk, we leven in het nu en niet 40 jaar geleden.quote:
Nee hoor, dat kan je soms zo hebben, komt wel vaker voor, je kan nou eenmaal niet altijd met iedereen overweg, zelf al is het je broer of zus, niks aan te doen, tenminste niet altijd...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klinkt lullig, ik weet het ,maar het is niet anders.
Mijn broers en ik kunnen normaal, zelfs goed met elkaar opschieten. En onze kinderen in principe ook.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee hoor, dat kan je soms zo hebben, komt wel vaker voor, je kan nou eenmaal niet altijd met iedereen overweg, zelf al is het je broer of zus, niks aan te doen, tenminste niet altijd...
Zeur niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:51 schreef sacha het volgende:
zoals het hoort![]()
dat hoor ik de laatste dagen iets teveel
Ben toevallig net aan het borstelen. En mijn schouders zijn altijd fier en recht. Dadelijk even snel door de AH, de bewaker wat rondjes laten lopen, die gek houdt me altijd in de gaten, geen idee waarom. Zal wel mijn verschijning zijn.quote:
moet je weer aan allemaal regels voldoen?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 11:51 schreef sacha het volgende:
zoals het hoort![]()
dat hoor ik de laatste dagen iets teveel
fuck the rulesquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:11 schreef FANN het volgende:
[..]
moet je weer aan allemaal regels voldoen?laat ze het heen en weer krijgen dan...
Dat is dus het verschil met ons, wij hebben geen regels, we zijn allemaal heel relaxt. Zo kan het ook.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:11 schreef FANN het volgende:
[..]
moet je weer aan allemaal regels voldoen?laat ze het heen en weer krijgen dan...
Je komt er echt niet met een kam doorheen hoor.....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:13 schreef FANN het volgende:
[..]
om de één of andere reden vind ik dit echt zaaddodend als een man dat zegt
ik heb niet echt regels neequote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is dus het verschil met ons, wij hebben geen regels, we zijn allemaal heel relaxt. Zo kan het ook.
maak het nog erger ...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je komt er echt niet met een kam doorheen hoor.....
Ik doe helemaal niets volgens een klok, ik leef en doe alles wanneer ik zelf wil.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb niet echt regels neegeen vaste eet, slaap of weetikveelwat tijden in elk geval...
Nou, nou jij durft...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heb me alleen voorgenomen vandaag ergens tegen 15 uur bij moeder te zijn. Maar het mag ook 14 u. of 16 u. zijn
Je staat in het smoelenboek trouwensquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niets volgens een klok, ik leef en doe alles wanneer ik zelf wil.
Heb me alleen voorgenomen vandaag ergens tegen 15 uur bij moeder te zijn. Maar het mag ook 14 u. of 16 u. zijn
Niet iedereen kan zich die luxe permitteren.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niets volgens een klok, ik leef en doe alles wanneer ik zelf wil.
Werk en kinderen zijn dan wel weer een spelbreker inderdaadquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet iedereen kan zich die luxe permitteren.
Gelukkig valt dat met mijn kinderen wel mee nu ze ouder zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Werk en kinderen zijn dan wel weer een spelbreker inderdaad
Nog even en dan zijn jij en Donald alleen over, dat gaat ook wel schelen denk ikquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig valt dat met mijn kinderen wel mee nu ze ouder zijn
nee hoor, mijn moedah kan niet snappen dat haar neurotische dwangmatige gedrag en regels alleen voor haar geldenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is nu eigenlijk al zo, mijn zoon is bijna nooit thuis.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Nog even en dan zijn jij en Donald alleen over, dat gaat ook wel schelen denk ik
en.......... ik was weer even weg... tenminste de verbindingquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:41 schreef sacha het volgende:
[..]
nee hoor, mijn moedah kan niet snappen dat haar neurotische dwangmatige gedrag en regels alleen voor haar gelden
maar hij is nog niet op begeleid wonen toch? maar wel vaak uit ofzo?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is nu eigenlijk al zo, mijn zoon is bijna nooit thuis.
Verbinding hapert hier ook.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:50 schreef FANN het volgende:
[..]
en.......... ik was weer even weg... tenminste de verbinding![]()
Welk gedrag en regels Sas? Doe eens een voorbeeld?
Hij heeft een beetje omgekeerd dag- en nachtritme, dus als wij wakker zijn slaapt hij en in de avond is hij vaak tot laat weg.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:51 schreef FANN het volgende:
[..]
maar hij is nog niet op begeleid wonen toch? maar wel vaak uit ofzo?
Waardoor je er nogal eens naast kan zitten met je aannames.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik neem graag dingen aan, vooral als ze obvious zijn.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waardoor je er nogal eens naast kan zitten met je aannames.
ow.... ligt het dus niet helemaal aan mij... is bijna niet meer te doen zoquote:
ah... oké snap ik...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje omgekeerd dag- en nachtritme, dus als wij wakker zijn slaapt hij en in de avond is hij vaak tot laat weg.
Volgens mij ligt het aan Fok.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.... ligt het dus niet helemaal aan mij... is bijna niet meer te doen zo
[..]
ah... oké snap ik...
Madmaster heeft ook wel gelijk, maar als je gaat reageren op foto's onstaat er al snel een sc. Ik kan me daar zelf ook wel aan irriteren, maar het is gebeurd voordat je er erg in hebt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:57 schreef FANN het volgende:
MadMaster zegt, Ho stop kappen met slowchatten hiero![]()
[ afbeelding ]
en daar gaan wij maar beter naar luisteren
Mijn internet deed het gewoon, behalve mijn pagina's op Fok!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:00 schreef FANN het volgende:
[..]
neu... dan valt niet je hele verbinding weg... dus dat zal wel niet
Hier viel dus alleen Fok stil.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:00 schreef FANN het volgende:
[..]
neu... dan valt niet je hele verbinding weg... dus dat zal wel niet
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Madmaster heeft ook wel gelijk, maar als je gaat reageren op foto's onstaat er al snel een sc. Ik kan me daar zelf ook wel aan irriteren, maar het is gebeurd voordat je er erg in hebt.
Maar ja, dat hoef ik jou niet te vertellen
Dan is het bij mij toch iets anders, want bij mij valt álles af en toe wegquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn internet deed het gewoon, behalve mijn pagina's op Fok!
Maakt niet uit we hebben toch een hekel aan regels, toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:01 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
gaat soms vanzelf... maar is ook niet de bedoeling, ik weet het.
Afgelopen week was het ook in het Koninklijk nieuws-topic, naar aanleiding van de schoolkeuze voor Amalia een hele verhandeling over vroege en late leerlingen en de peildatum daarvoor, superirritant als je er zelf niet over meepost, maar wel begrijpelijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:01 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
gaat soms vanzelf... maar is ook niet de bedoeling, ik weet het.
We mogen niet meer slowchatten in het smoelenboek Bluezz, de regels hier zijn onverbiddelijkquote:
Fok happert idd een beetje de laatste dagen, valt mij opquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn internet deed het gewoon, behalve mijn pagina's op Fok!
Ach, Amalia....laat die lui, mij maakt het helemaal niets uit wat die lui wel of niet doen. Ik snap ook niet waarom ik er überhaupt op reageer, want het maakt me niets uit verder.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Afgelopen week was het ook in het Koninklijk nieuws-topic, naar aanleiding van de schoolkeuze voor Amalia een hele verhandeling over vroege en late leerlingen en de peildatum daarvoor, superirritant als je er zelf niet over meepost, maar wel begrijpelijk.
Mij is het de laatste dagen niet opgevallen, maar ik ben niet zoveel op Fok! geweest.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Fok happert idd een beetje de laatste dagen, valt mij op
Nee nog geen nieuws.... Dus we wachten af en zoeken verderquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mij is het de laatste dagen niet opgevallen, maar ik ben niet zoveel op Fok! geweest.
Heb jij nog iets over die baan gehoord?
enjoy!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga met mijn beentjes op de bank een paar afleveringen Grey's Anatomy kijken.
[ afbeelding ]
volgens mij heb ik daar nog nooit een aflevering van gezien eigenlijkquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga met mijn beentjes op de bank een paar afleveringen Grey's Anatomy kijken.
[ afbeelding ]
Have Fun!!!!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:19 schreef just me het volgende:
Ik ga mijn handjes later wapperen, bowlen in Oosterhout
tot morgen
laat die dingen niet op je tenen vallen, dat doet pijnquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:19 schreef just me het volgende:
Ik ga mijn handjes later wapperen, bowlen in Oosterhout
tot morgen
ik zal voorzichtig zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
laat die dingen niet op je tenen vallen, dat doet pijn
Ik heb ook mijn laatste jaarcontract getekend... hoop dat ik dit jaar ook nog wat anders vindquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:11 schreef FANN het volgende:
[..]
http://www.werkloosheidsmeter.nl/
De Werkloosheid stijgt met 700 personen per dag!
Ja wij zitten ook aan het verrotte leven verslingerd van de Underwoods.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:19 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens mij heb ik daar nog nooit een aflevering van gezien eigenlijk![]()
gisteren wel weer een paar afleveringen van House of Cards
Wat zijn die mensen slécht heh?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja wij zitten ook aan het verrotte leven verslingerd van de Underwoods.
/kijkt schalks in camera
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja tis hopeloos... ieder keer opnieuw zoeken, maar het lijkt wel alsof het overal zo is...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn laatste jaarcontract getekend... hoop dat ik dit jaar ook nog wat anders vind
Voor jou misschienquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is tenslotte maar 1 keer in de week weekend
Ja 1 of 2 afl verder...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar pas?bij die foto dat ze ligt te slapen toch?
ow... dan verklap ik niks meer
Hoe goed is je chinees of Japans?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:30 schreef Juup© het volgende:
Dit wil ik hebben, en wel NU!!!
[ afbeelding ]
Wat is datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:40 schreef chufi het volgende:
Ik zie hem in het zwartVan mij part is dat ding rozeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had ik toen ik een 5cm dik beukenhouten aanrechtblad met een decoupeerzaag ging inzagenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:04 schreef FANN het volgende:
Die Griek gaat weer kaasbroodjes maken en die wilde het zichzelf makkelijk maken, gaat ie de mixer
gebruiken voor het deegtoen kwam er rook uit en ik denk dat ie kapoet is
mannen zijn ook niet altijd slim, zo zie je maar weerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Had ik toen ik een 5cm dik beukenhouten aanrechtblad met een decoupeerzaag ging inzagen
Nu ik.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:06 schreef FANN het volgende:
Bed verschoond
Was in de wasmachine
Geswifferd en Gedweild
Plee schoongemaakt en de Badkamer een béétje, de wasbak enzo..
effe
Ach nee, de zaag moest het met gemak kunnen hebben, maar blijkbaar nietquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:13 schreef FANN het volgende:
[..]
mannen zijn ook niet altijd slim, zo zie je maar weer
Da's allemaal ontspanning enzo... behalve dan om 06.00 uur wakker, mar dat was voor mijquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nu ik.
Wakker geworden om 06:00 uur door dochterlief, ik lag pas om 03:10 uur in bed dus was niet blij.
Daarna relaxen.
Daarna met prinses en oma de stad in.
Daarna die 2 bij oma thuis afgezet, en toen ben ik boodschappen gaan doen voor moeders.
Nu ben ik weer aan het relaxen
Is ook een ontspanningsweekeinde bij moedersquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's allemaal ontspanning enzo... behalve dan om 06.00 uur wakker, mar dat was voor mij
ongeveer de tijd dat ik pas in slaap viel
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is ook een ontspanningsweekeinde bij moeders
Prinses voelt zich hier al sinds jaar en dag gelukkig op haar gemak.
(Kortstondig) bewijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
leukwat is ze in godsnaam aan het doen?
Onder haar kontje staat een speelgoedtonquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:34 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
leukwat is ze in godsnaam aan het doen?
vindingrijk meisjequote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Onder haar kontje staat een speelgoedtonop de tafel een kussen en zo kan mevrouw lekker op een wazige manier met haar iPad spelen
Ja doei, ik vind K3 al nietsquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat leuk om de prinses zo lekker te zien liggen. Ik zocht ook altijd rare houdingen op (en nu nog te vaak).
Even stiekemevanaf mijn werk, enige stille kwartiertje waarin ik alleen zit.
Mevrouw neemt haar eigen trolley meequote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:22 schreef chufi het volgende:
Juup, Heeft je dochter dubbel speelgoed? Of sjouwt ze elke keer weer een shitload aan Barbies en andere meuk met zich mee?
Dan kan ik vanaf mijn telefoon via HDMI tv kijken daar waar geen tv verbinding aanwezig isquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:26 schreef Bluezz het volgende:
Juup wat doet dat ding dan anders dan opladen?
@samsung adapter
Hahaha Ja je zult echt gek zijn om dubbele Barbies te kopen ...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mevrouw neemt haar eigen trolley mee
[ afbeelding ]
met een zooi poppen e.d. er in, al heeft zij hier ook genoeg om mee te spelen, die poppen MOETEN meerbies te
Dat dus.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha Ja je zult echt gek zijn om dubbele Barbies te kopen ...
Jij kent mij niet goed genoeg blijkbaarquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:48 schreef Kingstown het volgende:
Ben je vandaag nog bij de OUD-meet geweest Juup?
Het is soms gewoon niet leuk meer, ik kan aardig wat betalen maar dat wil nog niet zeggen dat ik er ook de hoofdprijs aan uit wil geven.quote:
En daar ga ik dus niet in mee en zo voed ik mijn dochter ook opquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:01 schreef chufi het volgende:
Ik ben er gelukkig al jaren van bespaard gebleven.... Maar echt alles wordt je tegenwoordig aan geluld... En als de een het heeft wil de andere het ook ....
Zo hoort hetquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
En daar ga ik dus niet in mee en zo voed ik mijn dochter ook op
Succes ermee, want hoe ouder ze worden, hoe lastiger het is om aan dat standpunt vast te houden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die dochter met die Ipad bedoel je?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:08 schreef Juup© het volgende:
Dank jequote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Succes ermee, want hoe ouder ze worden, hoe lastiger het is om aan dat standpunt vast te houden.
1 neef 3 nichtenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen kinderen zeker TH!? Of speel je regelmatig suikeroom?
leuke beatquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Scherpquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die dochter met die Ipad bedoel je?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Die ja (ik heb maar 1 kind). Was overigens niet mijn idee om een tablet te geven, maar ik moet eerlijk toegeven dat zij er enorm veel lol mee heeft en toch ook aardig wat van leert.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die dochter met die Ipad bedoel je?
[..]
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:24 schreef Treehut362 het volgende:
![]()
![]()
![]()
[..]Je marathon nichtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke meid
[..]
Maar dan heb je een overjarig model ... Dat willen kinderen niet ....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat koop ik voor een paar kwartjes op de rommelmarkt.
Ook een prima oplossing of via Marktplaats.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat koop ik voor een paar kwartjes op de rommelmarkt.
facebook-lolquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
valt wel mee hoor. Je vindt er niet alleen oude troep. Maar ook de miskopen 'ze vindt het niks, speelt er nooit mee', daar betaal je dan geen paar kwartjes voor, iets meer, maar amper de helft van de nieuwprijs.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dan heb je een overjarig model ... Dat willen kinderen niet ....
OK ... Ik heb er geen last meer van , maar vroeger was er nog geen MP ... Nu maak ik me geen zorgen meer war dat betreftquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
valt wel mee hoor. Je vindt er niet alleen oude troep. Maar ook de miskopen 'ze vindt het niks, speelt er nooit mee', daar betaal je dan geen paar kwartjes voor, iets meer, maar amper de helft van de nieuwprijs.
Mijn dochter had eerst een Android tablet maar dat was een onding, toen een iPad (vind ik helemaal drama) die op zich goed werkt i.c.m. diverse beperkingenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:29 schreef Marrije het volgende:
Ik ben helemaal happy met de galaxy tab3 van samsung, kindertablet. En mijn kinderen zijn er ook dol op. Kan er een tijdslot op zetten.
halve marathonquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lijkt best wel op de dochter van mijn broer
ik vind het fijn dat de kindertablet zo afgeschermd is van de instellingen. Maar er zit ook een normale stand op, dat je een gewone tablet hebt, dmv ww kom je daarop. Ideaal.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mijn dochter had eerst een Android tablet maar dat was een onding, toen een iPad (vind ik helemaal drama) die op zich goed werkt i.c.m. diverse beperkingen
Die linkse leeft idd niet meer... RIPquote:
door de alcohol?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:42 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Die linkse leeft idd niet meer... RIP
mediscijnen en speed of coke ofzoietsquote:
ik was boosquote:
iemand mag zichzelf wel bijzonder vinden toch, zal meer zijn waarom je hem ondankbaar vindt. Over de doden niets dan goeds. Hoe dan ook, toch sneu. Waarschijnlijk nog geen kinderen als ik dat zo inschat.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:51 schreef Treehut362 het volgende:
ondankbaar rot jochie
meneer vond zich zelf zo bijzonder
vorig jaarquote:
hij heeft bij mij op schoot gezeten toen tie een baby was want zijn moeder werktequote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
iemand mag zichzelf wel bijzonder vinden toch, zal meer zijn waarom je hem ondankbaar vindt. Over de doden niets dan goeds. Hoe dan ook, toch sneu. Waarschijnlijk nog geen kinderen als ik dat zo inschat.
vorig jaar want ik zat nog niet op "fok!"quote:
ik bedoelde dat die jongen waarschijnlijk nog geen kinderen had.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:59 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
hij heeft bij mij op schoot gezeten toen tie een baby was want zijn moeder werkte
nou lekker aardig voor zijn zusje zegquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
iemand mag zichzelf wel bijzonder vinden toch, zal meer zijn waarom je hem ondankbaar vindt. Over de doden niets dan goeds. Hoe dan ook, toch sneu. Waarschijnlijk nog geen kinderen als ik dat zo inschat.
Nog precies 2 maanden en dan kunnen we je eerste verjaardag hier gaan vieren!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:01 schreef Treehut362 het volgende:
vorig jaar want ik zat nog niet op "fok!"
nee 23 of zoquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik bedoelde dat die jongen waarschijnlijk nog geen kinderen had.
En die foto?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:01 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
vorig jaar want ik zat nog niet op "fok!"
ik zocht iets over abstracte kunstquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog precies 2 maanden en dan kunnen we je eerste verjaardag hier gaan vieren!
daar niet aan overleden mag ik hopenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:07 schreef Treehut362 het volgende:
Mijn andere nicht had zwangerschapsvergiftiging maar die leven allemaal nog.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pre-eclampsie
Het is triest, maar ik denk niet dat hij het expres heeft gedaan en als hij het wel expres heeft gedaan vond hij dat hij daar een reden voor had.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nou lekker aardig voor zijn zusje zeg
nee die leeft nog ca.23 dec 2014 en het jochie zijn naam is Oscar.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
daar niet aan overleden mag ik hopen
Depressiefquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is triest, maar ik denk niet dat hij het expres heeft gedaan en als hij het wel expres heeft gedaan vond hij dat hij daar een reden voor had.
ik ben zelf nog te schijterig voor een piercingquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is triest, maar ik denk niet dat hij het expres heeft gedaan en als hij het wel expres heeft gedaan vond hij dat hij daar een reden voor had.
Oor-lelquote:
of het gaat etterenquote:
hij zoekt het maar uitquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik edit (te) veel omdat het kanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
daar niet aan overleden mag ik hopen
Ik zie net je edit
neequote:
maar het ging er over dat ik geen kinderen hebquote:
misverstandje dan. Ik bedoelde jou toen niet. Maar misschien bedoel je iets anders.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:28 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
maar het ging er over dat ik geen kinderen heb
Mijn vriendin zoop en toen ben ik in Leiden gaan wonen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
misverstandje dan. Ik bedoelde jou toen niet. Maar misschien bedoel je iets anders.
Maar jij hebt dus geen kinderen. Bewuste keuze of zo gelopen?
zo gelopen dus. Voor mannen is het niet snel te laat. Maar zon rob de nijs verhaal, kweenie, dat moet je wel echt willen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:32 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Mijn vriendin zoop en toen ben ik in Leiden gaan wonen.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:29 schreef Baconbus het volgende:
Ik sla vaak andermans kinderen op straat.
Meestal blijf ik wel even doorgaan. Maar als ik een potige vader ofzo dichterbij zie komen kies ik het hazenpad. Leven om een volgende dag te kunnen vechten, je kent 't vast wel.quote:
Kinderen zijn hinderen, zei vader Catsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
zo gelopen dus. Voor mannen is het niet snel te laat. Maar zon rob de nijs verhaal, kweenie, dat moet je wel echt willen.
Die vaders dat is hun zaadquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Meestal blijf ik wel even doorgaan. Maar als ik een potige vader ofzo dichterbij zie komen kies ik het hazenpad. Leven om een volgende dag te kunnen vechten, je kent 't vast wel.
Soms neem ik weleens zo'n zakje mee, met mijn eigen zaad, om te ploffen.quote:
http://www.fanpop.com/clubs/rutger-hauerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Soms neem ik weleens zo'n zakje mee, met mijn eigen zaad, om te ploffen.
Vraag ik of zo'n kindje ook met mijn kindjes wil spelen. Meestal vinden ze het maar vies.
Gaat. En met jou?quote:
Aan sommige dingen moet je na je vijftigste niet meer beginnen, kinderen en piercings bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:35 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Kinderen zijn hinderen, zei vader Cats
Jaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan sommige dingen moet je na je vijftigste niet meer beginnen, kinderen en piercings bijvoorbeeld
Ook geen clitpiercing? Brengt toch je seksleven weer op een ander niveau, zeker als er al jaren de sleet op zit.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan sommige dingen moet je na je vijftigste niet meer beginnen, kinderen en piercings bijvoorbeeld
Heb jij dan ook een eikelpiercing?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ook geen clitpiercing? Brengt toch je seksleven weer op een ander niveau, zeker als er al jaren de sleet op zit.
gaat ook.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaat. En met jou?
Je dochter is alweer bijna jarig hè, 3 toch? Wat gaat dat snel.
Wil een kind zo een ouwe knar als vader? ik zeg nee!!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
zo gelopen dus. Voor mannen is het niet snel te laat. Maar zon rob de nijs verhaal, kweenie, dat moet je wel echt willen.
Piercings moet je sowieso niet aan beginnenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
waarom ik niet alles wat ik aan servies gebruik meteen afwas en afspoelquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:50 schreef FANN het volgende:
Welk gedrag en regels Sas? Doe eens een voorbeeld?
Jezus, D. wij zijn het met elkaar eens....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Piercings moet je sowieso niet aan beginnen
Je zegt het alsof dat een zeldzaam iets isquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jezus, D. wij zijn het met elkaar eens....
Nee man.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:13 schreef D. het volgende:
[..]
Je zegt het alsof dat een zeldzaam iets is
Deal.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:15 schreef D. het volgende:
[..]
Zodra we het altijd eens zijn is het tijd om ons zorgen te maken
Ik mag hopen dat je je moeder inmiddels op de boot hebt gezetquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:12 schreef sacha het volgende:
Voor Fann, omdat je het vraagt en vragen staat vrij
[..]
waarom ik niet alles wat ik aan servies gebruik meteen afwas en afspoel
waarom ik de douche niet afdroog als ik hem gebruikt heb
waarom er was voor de wasmachine ligt
waarom mijn kast volstaat met luxe producten
waarom ik de kontjes van het brood niet opeet
waarom mijn kind nog steeds geen veters kan strikken
waarom ik het lef heb om een 2e glas wijn te nemen
waarom ik mij niet netjes aankleed als we uit eten gaan
waarom ik haar niets aanbied
waarom ik de voortuin niet opruim
waarom mijn kind zo laat naar bed gaat
waarom er nog steeds onkruid in mijn tuin staat
waarom mijn kind niet met bestek eet
waarom ik niet op clubs zit
waarom mijn kind niet aan sport doet
waarom ik zoveel rook
waarom ik dat pijpje nog steeds gebruik
waarom ik zoveel zuip
waarom ik geen boter eet
waarom mijn kind zijn eigen boterhammen niet smeert
waarom de badkamer nog steeds een bouwval is
waarom ik niet ontbijt
waarom ik mijn Postbode niet opvoed
waarom ik geen licht op mijn fiets heb
waarom ik duur wasmiddel gebruik
waarom ik geen kaarten stuur
waarom ik nooit langs kom
waarom ik niet elke dag stofzuig
waarom ik niet opruim als er bezoek komt
waarom ik alles op standbye laat staan
waarom de sleutel altijd in de deur zit
waarom ik geen kortingsbonnetjes gebruik
waarom ik soms de telefoon niet opneem
waarom ik de rijdende rechter niet schrijf
waarom ik nooit naar het graf van mijn vader ga
waarom haar dit allemaal moet overkomen
zal ik nog even doorgaan?
Tattoo's is weer een ander verhaalquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar altijd dat gezeur over piercings en tattoo's en zeg dan maar eens dat je ze lelijk vindt, en ik zeg dat dus gewoon. En jij dus ook, dat vind ik dus tof.
Dat zijn ze dus al lang niet meer...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:19 schreef D. het volgende:
[..]
Tattoo's is weer een ander verhaal
Zelf ooit overwogen, maar dat was toen een tattoo nog 'stoer en exclusief' was
Daarom heb ik het idee 15 jaar geleden ook al laten varenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zijn ze dus al lang niet meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |