quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waardoor je er nogal eens naast kan zitten met je aannames.
ow.... ligt het dus niet helemaal aan mij... is bijna niet meer te doen zoquote:
ah... oké snap ik...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje omgekeerd dag- en nachtritme, dus als wij wakker zijn slaapt hij en in de avond is hij vaak tot laat weg.
Volgens mij ligt het aan Fok.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.... ligt het dus niet helemaal aan mij... is bijna niet meer te doen zo
[..]
ah... oké snap ik...
Madmaster heeft ook wel gelijk, maar als je gaat reageren op foto's onstaat er al snel een sc. Ik kan me daar zelf ook wel aan irriteren, maar het is gebeurd voordat je er erg in hebt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:57 schreef FANN het volgende:
MadMaster zegt, Ho stop kappen met slowchatten hiero![]()
[ afbeelding ]
en daar gaan wij maar beter naar luisteren
Mijn internet deed het gewoon, behalve mijn pagina's op Fok!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:00 schreef FANN het volgende:
[..]
neu... dan valt niet je hele verbinding weg... dus dat zal wel niet
Hier viel dus alleen Fok stil.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:00 schreef FANN het volgende:
[..]
neu... dan valt niet je hele verbinding weg... dus dat zal wel niet
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Madmaster heeft ook wel gelijk, maar als je gaat reageren op foto's onstaat er al snel een sc. Ik kan me daar zelf ook wel aan irriteren, maar het is gebeurd voordat je er erg in hebt.
Maar ja, dat hoef ik jou niet te vertellen
Dan is het bij mij toch iets anders, want bij mij valt álles af en toe wegquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn internet deed het gewoon, behalve mijn pagina's op Fok!
Maakt niet uit we hebben toch een hekel aan regels, toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:01 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
gaat soms vanzelf... maar is ook niet de bedoeling, ik weet het.
Afgelopen week was het ook in het Koninklijk nieuws-topic, naar aanleiding van de schoolkeuze voor Amalia een hele verhandeling over vroege en late leerlingen en de peildatum daarvoor, superirritant als je er zelf niet over meepost, maar wel begrijpelijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:01 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
gaat soms vanzelf... maar is ook niet de bedoeling, ik weet het.
We mogen niet meer slowchatten in het smoelenboek Bluezz, de regels hier zijn onverbiddelijkquote:
Fok happert idd een beetje de laatste dagen, valt mij opquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn internet deed het gewoon, behalve mijn pagina's op Fok!
Ach, Amalia....laat die lui, mij maakt het helemaal niets uit wat die lui wel of niet doen. Ik snap ook niet waarom ik er überhaupt op reageer, want het maakt me niets uit verder.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Afgelopen week was het ook in het Koninklijk nieuws-topic, naar aanleiding van de schoolkeuze voor Amalia een hele verhandeling over vroege en late leerlingen en de peildatum daarvoor, superirritant als je er zelf niet over meepost, maar wel begrijpelijk.
Mij is het de laatste dagen niet opgevallen, maar ik ben niet zoveel op Fok! geweest.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Fok happert idd een beetje de laatste dagen, valt mij op
Nee nog geen nieuws.... Dus we wachten af en zoeken verderquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mij is het de laatste dagen niet opgevallen, maar ik ben niet zoveel op Fok! geweest.
Heb jij nog iets over die baan gehoord?
enjoy!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga met mijn beentjes op de bank een paar afleveringen Grey's Anatomy kijken.
[ afbeelding ]
volgens mij heb ik daar nog nooit een aflevering van gezien eigenlijkquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga met mijn beentjes op de bank een paar afleveringen Grey's Anatomy kijken.
[ afbeelding ]
Have Fun!!!!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:19 schreef just me het volgende:
Ik ga mijn handjes later wapperen, bowlen in Oosterhout
tot morgen
laat die dingen niet op je tenen vallen, dat doet pijnquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:19 schreef just me het volgende:
Ik ga mijn handjes later wapperen, bowlen in Oosterhout
tot morgen
ik zal voorzichtig zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
laat die dingen niet op je tenen vallen, dat doet pijn
Ik heb ook mijn laatste jaarcontract getekend... hoop dat ik dit jaar ook nog wat anders vindquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:11 schreef FANN het volgende:
[..]
http://www.werkloosheidsmeter.nl/
De Werkloosheid stijgt met 700 personen per dag!
Ja wij zitten ook aan het verrotte leven verslingerd van de Underwoods.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:19 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens mij heb ik daar nog nooit een aflevering van gezien eigenlijk![]()
gisteren wel weer een paar afleveringen van House of Cards
Wat zijn die mensen slécht heh?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja wij zitten ook aan het verrotte leven verslingerd van de Underwoods.
/kijkt schalks in camera
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja tis hopeloos... ieder keer opnieuw zoeken, maar het lijkt wel alsof het overal zo is...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn laatste jaarcontract getekend... hoop dat ik dit jaar ook nog wat anders vind
Voor jou misschienquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is tenslotte maar 1 keer in de week weekend
Ja 1 of 2 afl verder...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar pas?bij die foto dat ze ligt te slapen toch?
ow... dan verklap ik niks meer
Hoe goed is je chinees of Japans?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:30 schreef Juup© het volgende:
Dit wil ik hebben, en wel NU!!!
[ afbeelding ]
Wat is datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:40 schreef chufi het volgende:
Ik zie hem in het zwartVan mij part is dat ding rozeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had ik toen ik een 5cm dik beukenhouten aanrechtblad met een decoupeerzaag ging inzagenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:04 schreef FANN het volgende:
Die Griek gaat weer kaasbroodjes maken en die wilde het zichzelf makkelijk maken, gaat ie de mixer
gebruiken voor het deegtoen kwam er rook uit en ik denk dat ie kapoet is
mannen zijn ook niet altijd slim, zo zie je maar weerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Had ik toen ik een 5cm dik beukenhouten aanrechtblad met een decoupeerzaag ging inzagen
Nu ik.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:06 schreef FANN het volgende:
Bed verschoond
Was in de wasmachine
Geswifferd en Gedweild
Plee schoongemaakt en de Badkamer een béétje, de wasbak enzo..
effe
Ach nee, de zaag moest het met gemak kunnen hebben, maar blijkbaar nietquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:13 schreef FANN het volgende:
[..]
mannen zijn ook niet altijd slim, zo zie je maar weer
Da's allemaal ontspanning enzo... behalve dan om 06.00 uur wakker, mar dat was voor mijquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nu ik.
Wakker geworden om 06:00 uur door dochterlief, ik lag pas om 03:10 uur in bed dus was niet blij.
Daarna relaxen.
Daarna met prinses en oma de stad in.
Daarna die 2 bij oma thuis afgezet, en toen ben ik boodschappen gaan doen voor moeders.
Nu ben ik weer aan het relaxen
Is ook een ontspanningsweekeinde bij moedersquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's allemaal ontspanning enzo... behalve dan om 06.00 uur wakker, mar dat was voor mij
ongeveer de tijd dat ik pas in slaap viel
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is ook een ontspanningsweekeinde bij moeders
Prinses voelt zich hier al sinds jaar en dag gelukkig op haar gemak.
(Kortstondig) bewijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
leukwat is ze in godsnaam aan het doen?
Onder haar kontje staat een speelgoedtonquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:34 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
leukwat is ze in godsnaam aan het doen?
vindingrijk meisjequote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Onder haar kontje staat een speelgoedtonop de tafel een kussen en zo kan mevrouw lekker op een wazige manier met haar iPad spelen
Ja doei, ik vind K3 al nietsquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat leuk om de prinses zo lekker te zien liggen. Ik zocht ook altijd rare houdingen op (en nu nog te vaak).
Even stiekemevanaf mijn werk, enige stille kwartiertje waarin ik alleen zit.
Mevrouw neemt haar eigen trolley meequote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:22 schreef chufi het volgende:
Juup, Heeft je dochter dubbel speelgoed? Of sjouwt ze elke keer weer een shitload aan Barbies en andere meuk met zich mee?
Dan kan ik vanaf mijn telefoon via HDMI tv kijken daar waar geen tv verbinding aanwezig isquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:26 schreef Bluezz het volgende:
Juup wat doet dat ding dan anders dan opladen?
@samsung adapter
Hahaha Ja je zult echt gek zijn om dubbele Barbies te kopen ...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mevrouw neemt haar eigen trolley mee
[ afbeelding ]
met een zooi poppen e.d. er in, al heeft zij hier ook genoeg om mee te spelen, die poppen MOETEN meerbies te
Dat dus.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha Ja je zult echt gek zijn om dubbele Barbies te kopen ...
Jij kent mij niet goed genoeg blijkbaarquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:48 schreef Kingstown het volgende:
Ben je vandaag nog bij de OUD-meet geweest Juup?
Het is soms gewoon niet leuk meer, ik kan aardig wat betalen maar dat wil nog niet zeggen dat ik er ook de hoofdprijs aan uit wil geven.quote:
En daar ga ik dus niet in mee en zo voed ik mijn dochter ook opquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:01 schreef chufi het volgende:
Ik ben er gelukkig al jaren van bespaard gebleven.... Maar echt alles wordt je tegenwoordig aan geluld... En als de een het heeft wil de andere het ook ....
Zo hoort hetquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
En daar ga ik dus niet in mee en zo voed ik mijn dochter ook op
Succes ermee, want hoe ouder ze worden, hoe lastiger het is om aan dat standpunt vast te houden.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die dochter met die Ipad bedoel je?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:08 schreef Juup© het volgende:
Dank jequote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Succes ermee, want hoe ouder ze worden, hoe lastiger het is om aan dat standpunt vast te houden.
1 neef 3 nichtenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen kinderen zeker TH!? Of speel je regelmatig suikeroom?
leuke beatquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Scherpquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die dochter met die Ipad bedoel je?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Die ja (ik heb maar 1 kind). Was overigens niet mijn idee om een tablet te geven, maar ik moet eerlijk toegeven dat zij er enorm veel lol mee heeft en toch ook aardig wat van leert.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die dochter met die Ipad bedoel je?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |