enjoy!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga met mijn beentjes op de bank een paar afleveringen Grey's Anatomy kijken.
[ afbeelding ]
volgens mij heb ik daar nog nooit een aflevering van gezien eigenlijkquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga met mijn beentjes op de bank een paar afleveringen Grey's Anatomy kijken.
[ afbeelding ]
Have Fun!!!!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:19 schreef just me het volgende:
Ik ga mijn handjes later wapperen, bowlen in Oosterhout
tot morgen
laat die dingen niet op je tenen vallen, dat doet pijnquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:19 schreef just me het volgende:
Ik ga mijn handjes later wapperen, bowlen in Oosterhout
tot morgen
ik zal voorzichtig zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
laat die dingen niet op je tenen vallen, dat doet pijn
Ik heb ook mijn laatste jaarcontract getekend... hoop dat ik dit jaar ook nog wat anders vindquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:11 schreef FANN het volgende:
[..]
http://www.werkloosheidsmeter.nl/
De Werkloosheid stijgt met 700 personen per dag!
Ja wij zitten ook aan het verrotte leven verslingerd van de Underwoods.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:19 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens mij heb ik daar nog nooit een aflevering van gezien eigenlijk![]()
gisteren wel weer een paar afleveringen van House of Cards
Wat zijn die mensen slécht heh?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja wij zitten ook aan het verrotte leven verslingerd van de Underwoods.
/kijkt schalks in camera
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja tis hopeloos... ieder keer opnieuw zoeken, maar het lijkt wel alsof het overal zo is...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn laatste jaarcontract getekend... hoop dat ik dit jaar ook nog wat anders vind
Voor jou misschienquote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is tenslotte maar 1 keer in de week weekend
Ja 1 of 2 afl verder...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar pas?bij die foto dat ze ligt te slapen toch?
ow... dan verklap ik niks meer
Hoe goed is je chinees of Japans?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:30 schreef Juup© het volgende:
Dit wil ik hebben, en wel NU!!!
[ afbeelding ]
Wat is datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 15:40 schreef chufi het volgende:
Ik zie hem in het zwartVan mij part is dat ding rozeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |