quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waardoor je er nogal eens naast kan zitten met je aannames.
ow.... ligt het dus niet helemaal aan mij... is bijna niet meer te doen zoquote:
ah... oké snap ik...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje omgekeerd dag- en nachtritme, dus als wij wakker zijn slaapt hij en in de avond is hij vaak tot laat weg.
Volgens mij ligt het aan Fok.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.... ligt het dus niet helemaal aan mij... is bijna niet meer te doen zo
[..]
ah... oké snap ik...
Madmaster heeft ook wel gelijk, maar als je gaat reageren op foto's onstaat er al snel een sc. Ik kan me daar zelf ook wel aan irriteren, maar het is gebeurd voordat je er erg in hebt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:57 schreef FANN het volgende:
MadMaster zegt, Ho stop kappen met slowchatten hiero![]()
[ afbeelding ]
en daar gaan wij maar beter naar luisteren
Mijn internet deed het gewoon, behalve mijn pagina's op Fok!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:00 schreef FANN het volgende:
[..]
neu... dan valt niet je hele verbinding weg... dus dat zal wel niet
Hier viel dus alleen Fok stil.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:00 schreef FANN het volgende:
[..]
neu... dan valt niet je hele verbinding weg... dus dat zal wel niet
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Madmaster heeft ook wel gelijk, maar als je gaat reageren op foto's onstaat er al snel een sc. Ik kan me daar zelf ook wel aan irriteren, maar het is gebeurd voordat je er erg in hebt.
Maar ja, dat hoef ik jou niet te vertellen
Dan is het bij mij toch iets anders, want bij mij valt álles af en toe wegquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn internet deed het gewoon, behalve mijn pagina's op Fok!
Maakt niet uit we hebben toch een hekel aan regels, toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:01 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
gaat soms vanzelf... maar is ook niet de bedoeling, ik weet het.
Afgelopen week was het ook in het Koninklijk nieuws-topic, naar aanleiding van de schoolkeuze voor Amalia een hele verhandeling over vroege en late leerlingen en de peildatum daarvoor, superirritant als je er zelf niet over meepost, maar wel begrijpelijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:01 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
gaat soms vanzelf... maar is ook niet de bedoeling, ik weet het.
We mogen niet meer slowchatten in het smoelenboek Bluezz, de regels hier zijn onverbiddelijkquote:
Fok happert idd een beetje de laatste dagen, valt mij opquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn internet deed het gewoon, behalve mijn pagina's op Fok!
Ach, Amalia....laat die lui, mij maakt het helemaal niets uit wat die lui wel of niet doen. Ik snap ook niet waarom ik er überhaupt op reageer, want het maakt me niets uit verder.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Afgelopen week was het ook in het Koninklijk nieuws-topic, naar aanleiding van de schoolkeuze voor Amalia een hele verhandeling over vroege en late leerlingen en de peildatum daarvoor, superirritant als je er zelf niet over meepost, maar wel begrijpelijk.
Mij is het de laatste dagen niet opgevallen, maar ik ben niet zoveel op Fok! geweest.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Fok happert idd een beetje de laatste dagen, valt mij op
Nee nog geen nieuws.... Dus we wachten af en zoeken verderquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mij is het de laatste dagen niet opgevallen, maar ik ben niet zoveel op Fok! geweest.
Heb jij nog iets over die baan gehoord?
enjoy!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga met mijn beentjes op de bank een paar afleveringen Grey's Anatomy kijken.
[ afbeelding ]
volgens mij heb ik daar nog nooit een aflevering van gezien eigenlijkquote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga met mijn beentjes op de bank een paar afleveringen Grey's Anatomy kijken.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |