Had ik toen ik een 5cm dik beukenhouten aanrechtblad met een decoupeerzaag ging inzagenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:04 schreef FANN het volgende:
Die Griek gaat weer kaasbroodjes maken en die wilde het zichzelf makkelijk maken, gaat ie de mixer
gebruiken voor het deegtoen kwam er rook uit en ik denk dat ie kapoet is
mannen zijn ook niet altijd slim, zo zie je maar weerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Had ik toen ik een 5cm dik beukenhouten aanrechtblad met een decoupeerzaag ging inzagen
Nu ik.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:06 schreef FANN het volgende:
Bed verschoond
Was in de wasmachine
Geswifferd en Gedweild
Plee schoongemaakt en de Badkamer een béétje, de wasbak enzo..
effe
Ach nee, de zaag moest het met gemak kunnen hebben, maar blijkbaar nietquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:13 schreef FANN het volgende:
[..]
mannen zijn ook niet altijd slim, zo zie je maar weer
Da's allemaal ontspanning enzo... behalve dan om 06.00 uur wakker, mar dat was voor mijquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nu ik.
Wakker geworden om 06:00 uur door dochterlief, ik lag pas om 03:10 uur in bed dus was niet blij.
Daarna relaxen.
Daarna met prinses en oma de stad in.
Daarna die 2 bij oma thuis afgezet, en toen ben ik boodschappen gaan doen voor moeders.
Nu ben ik weer aan het relaxen
Is ook een ontspanningsweekeinde bij moedersquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's allemaal ontspanning enzo... behalve dan om 06.00 uur wakker, mar dat was voor mij
ongeveer de tijd dat ik pas in slaap viel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is ook een ontspanningsweekeinde bij moeders
Prinses voelt zich hier al sinds jaar en dag gelukkig op haar gemak.
(Kortstondig) bewijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
leukwat is ze in godsnaam aan het doen?
Onder haar kontje staat een speelgoedtonquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:34 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
leukwat is ze in godsnaam aan het doen?
vindingrijk meisjequote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Onder haar kontje staat een speelgoedtonop de tafel een kussen en zo kan mevrouw lekker op een wazige manier met haar iPad spelen
Ja doei, ik vind K3 al nietsquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat leuk om de prinses zo lekker te zien liggen. Ik zocht ook altijd rare houdingen op (en nu nog te vaak).
Even stiekemevanaf mijn werk, enige stille kwartiertje waarin ik alleen zit.
Mevrouw neemt haar eigen trolley meequote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:22 schreef chufi het volgende:
Juup, Heeft je dochter dubbel speelgoed? Of sjouwt ze elke keer weer een shitload aan Barbies en andere meuk met zich mee?
Dan kan ik vanaf mijn telefoon via HDMI tv kijken daar waar geen tv verbinding aanwezig isquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:26 schreef Bluezz het volgende:
Juup wat doet dat ding dan anders dan opladen?
@samsung adapter
Hahaha Ja je zult echt gek zijn om dubbele Barbies te kopen ...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mevrouw neemt haar eigen trolley mee
[ afbeelding ]
met een zooi poppen e.d. er in, al heeft zij hier ook genoeg om mee te spelen, die poppen MOETEN meerbies te
Dat dus.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha Ja je zult echt gek zijn om dubbele Barbies te kopen ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |