quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:24 schreef Treehut362 het volgende:
![]()
![]()
![]()
[..]Je marathon nichtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke meid

quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen kinderen zeker TH!? Of speel je regelmatig suikeroom?

Maar dan heb je een overjarig model ... Dat willen kinderen niet ....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat koop ik voor een paar kwartjes op de rommelmarkt.

Ook een prima oplossing of via Marktplaats.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat koop ik voor een paar kwartjes op de rommelmarkt.

facebook-lolquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen kinderen zeker TH!? Of speel je regelmatig suikeroom?

valt wel mee hoor. Je vindt er niet alleen oude troep. Maar ook de miskopen 'ze vindt het niks, speelt er nooit mee', daar betaal je dan geen paar kwartjes voor, iets meer, maar amper de helft van de nieuwprijs.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dan heb je een overjarig model ... Dat willen kinderen niet ....

OK ... Ik heb er geen last meer van , maar vroeger was er nog geen MP ... Nu maak ik me geen zorgen meer war dat betreftquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
valt wel mee hoor. Je vindt er niet alleen oude troep. Maar ook de miskopen 'ze vindt het niks, speelt er nooit mee', daar betaal je dan geen paar kwartjes voor, iets meer, maar amper de helft van de nieuwprijs.

Mijn dochter had eerst een Android tablet maar dat was een onding, toen een iPad (vind ik helemaal drama) die op zich goed werkt i.c.m. diverse beperkingenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:29 schreef Marrije het volgende:
Ik ben helemaal happy met de galaxy tab3 van samsung, kindertablet. En mijn kinderen zijn er ook dol op. Kan er een tijdslot op zetten.

halve marathonquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lijkt best wel op de dochter van mijn broer

ik vind het fijn dat de kindertablet zo afgeschermd is van de instellingen. Maar er zit ook een normale stand op, dat je een gewone tablet hebt, dmv ww kom je daarop. Ideaal.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mijn dochter had eerst een Android tablet maar dat was een onding, toen een iPad (vind ik helemaal drama) die op zich goed werkt i.c.m. diverse beperkingen

Die linkse leeft idd niet meer... RIPquote:

door de alcohol?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:42 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Die linkse leeft idd niet meer... RIP

mediscijnen en speed of coke ofzoietsquote:

ik was boosquote:

iemand mag zichzelf wel bijzonder vinden toch, zal meer zijn waarom je hem ondankbaar vindt. Over de doden niets dan goeds. Hoe dan ook, toch sneu. Waarschijnlijk nog geen kinderen als ik dat zo inschat.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:51 schreef Treehut362 het volgende:
ondankbaar rot jochie
meneer vond zich zelf zo bijzonder

vorig jaarquote:

hij heeft bij mij op schoot gezeten toen tie een baby was want zijn moeder werktequote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
iemand mag zichzelf wel bijzonder vinden toch, zal meer zijn waarom je hem ondankbaar vindt. Over de doden niets dan goeds. Hoe dan ook, toch sneu. Waarschijnlijk nog geen kinderen als ik dat zo inschat.

vorig jaar want ik zat nog niet op "fok!"quote:

ik bedoelde dat die jongen waarschijnlijk nog geen kinderen had.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:59 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
hij heeft bij mij op schoot gezeten toen tie een baby was want zijn moeder werkte

nou lekker aardig voor zijn zusje zegquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
iemand mag zichzelf wel bijzonder vinden toch, zal meer zijn waarom je hem ondankbaar vindt. Over de doden niets dan goeds. Hoe dan ook, toch sneu. Waarschijnlijk nog geen kinderen als ik dat zo inschat.

Nog precies 2 maanden en dan kunnen we je eerste verjaardag hier gaan vieren!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:01 schreef Treehut362 het volgende:
vorig jaar want ik zat nog niet op "fok!"

nee 23 of zoquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik bedoelde dat die jongen waarschijnlijk nog geen kinderen had.

En die foto?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:01 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
vorig jaar want ik zat nog niet op "fok!"

ik zocht iets over abstracte kunstquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog precies 2 maanden en dan kunnen we je eerste verjaardag hier gaan vieren!

daar niet aan overleden mag ik hopenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:07 schreef Treehut362 het volgende:
Mijn andere nicht had zwangerschapsvergiftiging maar die leven allemaal nog.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pre-eclampsie

Het is triest, maar ik denk niet dat hij het expres heeft gedaan en als hij het wel expres heeft gedaan vond hij dat hij daar een reden voor had.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nou lekker aardig voor zijn zusje zeg

nee die leeft nog ca.23 dec 2014 en het jochie zijn naam is Oscar.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
daar niet aan overleden mag ik hopen

Depressiefquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is triest, maar ik denk niet dat hij het expres heeft gedaan en als hij het wel expres heeft gedaan vond hij dat hij daar een reden voor had.

ik ben zelf nog te schijterig voor een piercingquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is triest, maar ik denk niet dat hij het expres heeft gedaan en als hij het wel expres heeft gedaan vond hij dat hij daar een reden voor had.

Oor-lelquote:

of het gaat etterenquote:

hij zoekt het maar uitquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]

ik edit (te) veel omdat het kanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
daar niet aan overleden mag ik hopen
Ik zie net je edit

neequote:

maar het ging er over dat ik geen kinderen hebquote:

misverstandje dan. Ik bedoelde jou toen niet. Maar misschien bedoel je iets anders.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:28 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
maar het ging er over dat ik geen kinderen heb

Mijn vriendin zoop en toen ben ik in Leiden gaan wonen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
misverstandje dan. Ik bedoelde jou toen niet. Maar misschien bedoel je iets anders.
Maar jij hebt dus geen kinderen. Bewuste keuze of zo gelopen?

zo gelopen dus. Voor mannen is het niet snel te laat. Maar zon rob de nijs verhaal, kweenie, dat moet je wel echt willen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:32 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Mijn vriendin zoop en toen ben ik in Leiden gaan wonen.

quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:29 schreef Baconbus het volgende:
Ik sla vaak andermans kinderen op straat.

Meestal blijf ik wel even doorgaan. Maar als ik een potige vader ofzo dichterbij zie komen kies ik het hazenpad. Leven om een volgende dag te kunnen vechten, je kent 't vast wel.quote:

Kinderen zijn hinderen, zei vader Catsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
zo gelopen dus. Voor mannen is het niet snel te laat. Maar zon rob de nijs verhaal, kweenie, dat moet je wel echt willen.

Die vaders dat is hun zaadquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Meestal blijf ik wel even doorgaan. Maar als ik een potige vader ofzo dichterbij zie komen kies ik het hazenpad. Leven om een volgende dag te kunnen vechten, je kent 't vast wel.

Soms neem ik weleens zo'n zakje mee, met mijn eigen zaad, om te ploffen.quote:

http://www.fanpop.com/clubs/rutger-hauerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Soms neem ik weleens zo'n zakje mee, met mijn eigen zaad, om te ploffen.
Vraag ik of zo'n kindje ook met mijn kindjes wil spelen. Meestal vinden ze het maar vies.

Gaat. En met jou?quote:

Aan sommige dingen moet je na je vijftigste niet meer beginnen, kinderen en piercings bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:35 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Kinderen zijn hinderen, zei vader Cats

Jaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan sommige dingen moet je na je vijftigste niet meer beginnen, kinderen en piercings bijvoorbeeld

Ook geen clitpiercing? Brengt toch je seksleven weer op een ander niveau, zeker als er al jaren de sleet op zit.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan sommige dingen moet je na je vijftigste niet meer beginnen, kinderen en piercings bijvoorbeeld

Heb jij dan ook een eikelpiercing?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ook geen clitpiercing? Brengt toch je seksleven weer op een ander niveau, zeker als er al jaren de sleet op zit.

gaat ook.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaat. En met jou?
Je dochter is alweer bijna jarig hè, 3 toch? Wat gaat dat snel.

Wil een kind zo een ouwe knar als vader? ik zeg nee!!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
zo gelopen dus. Voor mannen is het niet snel te laat. Maar zon rob de nijs verhaal, kweenie, dat moet je wel echt willen.

Piercings moet je sowieso niet aan beginnenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]

waarom ik niet alles wat ik aan servies gebruik meteen afwas en afspoelquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:50 schreef FANN het volgende:
Welk gedrag en regels Sas? Doe eens een voorbeeld?

Jezus, D. wij zijn het met elkaar eens....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Piercings moet je sowieso niet aan beginnen

Je zegt het alsof dat een zeldzaam iets isquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jezus, D. wij zijn het met elkaar eens....

Nee man.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:13 schreef D. het volgende:
[..]
Je zegt het alsof dat een zeldzaam iets is

Deal.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:15 schreef D. het volgende:
[..]
Zodra we het altijd eens zijn is het tijd om ons zorgen te maken

Ik mag hopen dat je je moeder inmiddels op de boot hebt gezetquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:12 schreef sacha het volgende:
Voor Fann, omdat je het vraagt en vragen staat vrij
[..]
waarom ik niet alles wat ik aan servies gebruik meteen afwas en afspoel
waarom ik de douche niet afdroog als ik hem gebruikt heb
waarom er was voor de wasmachine ligt
waarom mijn kast volstaat met luxe producten
waarom ik de kontjes van het brood niet opeet
waarom mijn kind nog steeds geen veters kan strikken
waarom ik het lef heb om een 2e glas wijn te nemen
waarom ik mij niet netjes aankleed als we uit eten gaan
waarom ik haar niets aanbied
waarom ik de voortuin niet opruim
waarom mijn kind zo laat naar bed gaat
waarom er nog steeds onkruid in mijn tuin staat
waarom mijn kind niet met bestek eet
waarom ik niet op clubs zit
waarom mijn kind niet aan sport doet
waarom ik zoveel rook
waarom ik dat pijpje nog steeds gebruik
waarom ik zoveel zuip
waarom ik geen boter eet
waarom mijn kind zijn eigen boterhammen niet smeert
waarom de badkamer nog steeds een bouwval is
waarom ik niet ontbijt
waarom ik mijn Postbode niet opvoed
waarom ik geen licht op mijn fiets heb
waarom ik duur wasmiddel gebruik
waarom ik geen kaarten stuur
waarom ik nooit langs kom
waarom ik niet elke dag stofzuig
waarom ik niet opruim als er bezoek komt
waarom ik alles op standbye laat staan
waarom de sleutel altijd in de deur zit
waarom ik geen kortingsbonnetjes gebruik
waarom ik soms de telefoon niet opneem
waarom ik de rijdende rechter niet schrijf
waarom ik nooit naar het graf van mijn vader ga
waarom haar dit allemaal moet overkomen
zal ik nog even doorgaan?

Tattoo's is weer een ander verhaalquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar altijd dat gezeur over piercings en tattoo's en zeg dan maar eens dat je ze lelijk vindt, en ik zeg dat dus gewoon. En jij dus ook, dat vind ik dus tof.

Dat zijn ze dus al lang niet meer...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:19 schreef D. het volgende:
[..]
Tattoo's is weer een ander verhaal
Zelf ooit overwogen, maar dat was toen een tattoo nog 'stoer en exclusief' was

Daarom heb ik het idee 15 jaar geleden ook al laten varenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zijn ze dus al lang niet meer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |