neequote:
maar het ging er over dat ik geen kinderen hebquote:
misverstandje dan. Ik bedoelde jou toen niet. Maar misschien bedoel je iets anders.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:28 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
maar het ging er over dat ik geen kinderen heb
Mijn vriendin zoop en toen ben ik in Leiden gaan wonen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
misverstandje dan. Ik bedoelde jou toen niet. Maar misschien bedoel je iets anders.
Maar jij hebt dus geen kinderen. Bewuste keuze of zo gelopen?
zo gelopen dus. Voor mannen is het niet snel te laat. Maar zon rob de nijs verhaal, kweenie, dat moet je wel echt willen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:32 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Mijn vriendin zoop en toen ben ik in Leiden gaan wonen.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:29 schreef Baconbus het volgende:
Ik sla vaak andermans kinderen op straat.
Meestal blijf ik wel even doorgaan. Maar als ik een potige vader ofzo dichterbij zie komen kies ik het hazenpad. Leven om een volgende dag te kunnen vechten, je kent 't vast wel.quote:
Kinderen zijn hinderen, zei vader Catsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
zo gelopen dus. Voor mannen is het niet snel te laat. Maar zon rob de nijs verhaal, kweenie, dat moet je wel echt willen.
Die vaders dat is hun zaadquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Meestal blijf ik wel even doorgaan. Maar als ik een potige vader ofzo dichterbij zie komen kies ik het hazenpad. Leven om een volgende dag te kunnen vechten, je kent 't vast wel.
Soms neem ik weleens zo'n zakje mee, met mijn eigen zaad, om te ploffen.quote:
http://www.fanpop.com/clubs/rutger-hauerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Soms neem ik weleens zo'n zakje mee, met mijn eigen zaad, om te ploffen.
Vraag ik of zo'n kindje ook met mijn kindjes wil spelen. Meestal vinden ze het maar vies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |