quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:24 schreef Treehut362 het volgende:
![]()
![]()
![]()
[..]Je marathon nichtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke meid

quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen kinderen zeker TH!? Of speel je regelmatig suikeroom?

Maar dan heb je een overjarig model ... Dat willen kinderen niet ....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat koop ik voor een paar kwartjes op de rommelmarkt.

Ook een prima oplossing of via Marktplaats.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat koop ik voor een paar kwartjes op de rommelmarkt.

facebook-lolquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen kinderen zeker TH!? Of speel je regelmatig suikeroom?

valt wel mee hoor. Je vindt er niet alleen oude troep. Maar ook de miskopen 'ze vindt het niks, speelt er nooit mee', daar betaal je dan geen paar kwartjes voor, iets meer, maar amper de helft van de nieuwprijs.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dan heb je een overjarig model ... Dat willen kinderen niet ....

OK ... Ik heb er geen last meer van , maar vroeger was er nog geen MP ... Nu maak ik me geen zorgen meer war dat betreftquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
valt wel mee hoor. Je vindt er niet alleen oude troep. Maar ook de miskopen 'ze vindt het niks, speelt er nooit mee', daar betaal je dan geen paar kwartjes voor, iets meer, maar amper de helft van de nieuwprijs.

Mijn dochter had eerst een Android tablet maar dat was een onding, toen een iPad (vind ik helemaal drama) die op zich goed werkt i.c.m. diverse beperkingenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:29 schreef Marrije het volgende:
Ik ben helemaal happy met de galaxy tab3 van samsung, kindertablet. En mijn kinderen zijn er ook dol op. Kan er een tijdslot op zetten.

halve marathonquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:31 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Lijkt best wel op de dochter van mijn broer

ik vind het fijn dat de kindertablet zo afgeschermd is van de instellingen. Maar er zit ook een normale stand op, dat je een gewone tablet hebt, dmv ww kom je daarop. Ideaal.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:33 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Mijn dochter had eerst een Android tablet maar dat was een onding, toen een iPad (vind ik helemaal drama) die op zich goed werkt i.c.m. diverse beperkingen

Die linkse leeft idd niet meer... RIPquote:

door de alcohol?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:42 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Die linkse leeft idd niet meer... RIP

mediscijnen en speed of coke ofzoietsquote:

ik was boosquote:

iemand mag zichzelf wel bijzonder vinden toch, zal meer zijn waarom je hem ondankbaar vindt. Over de doden niets dan goeds. Hoe dan ook, toch sneu. Waarschijnlijk nog geen kinderen als ik dat zo inschat.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:51 schreef Treehut362 het volgende:
ondankbaar rot jochie
meneer vond zich zelf zo bijzonder

vorig jaarquote:

hij heeft bij mij op schoot gezeten toen tie een baby was want zijn moeder werktequote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
iemand mag zichzelf wel bijzonder vinden toch, zal meer zijn waarom je hem ondankbaar vindt. Over de doden niets dan goeds. Hoe dan ook, toch sneu. Waarschijnlijk nog geen kinderen als ik dat zo inschat.

vorig jaar want ik zat nog niet op "fok!"quote:

ik bedoelde dat die jongen waarschijnlijk nog geen kinderen had.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:59 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
hij heeft bij mij op schoot gezeten toen tie een baby was want zijn moeder werkte

nou lekker aardig voor zijn zusje zegquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
iemand mag zichzelf wel bijzonder vinden toch, zal meer zijn waarom je hem ondankbaar vindt. Over de doden niets dan goeds. Hoe dan ook, toch sneu. Waarschijnlijk nog geen kinderen als ik dat zo inschat.

Nog precies 2 maanden en dan kunnen we je eerste verjaardag hier gaan vieren!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:01 schreef Treehut362 het volgende:
vorig jaar want ik zat nog niet op "fok!"

nee 23 of zoquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik bedoelde dat die jongen waarschijnlijk nog geen kinderen had.

En die foto?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:01 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
vorig jaar want ik zat nog niet op "fok!"

ik zocht iets over abstracte kunstquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog precies 2 maanden en dan kunnen we je eerste verjaardag hier gaan vieren!

daar niet aan overleden mag ik hopenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:07 schreef Treehut362 het volgende:
Mijn andere nicht had zwangerschapsvergiftiging maar die leven allemaal nog.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pre-eclampsie

Het is triest, maar ik denk niet dat hij het expres heeft gedaan en als hij het wel expres heeft gedaan vond hij dat hij daar een reden voor had.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nou lekker aardig voor zijn zusje zeg

nee die leeft nog ca.23 dec 2014 en het jochie zijn naam is Oscar.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
daar niet aan overleden mag ik hopen

Depressiefquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is triest, maar ik denk niet dat hij het expres heeft gedaan en als hij het wel expres heeft gedaan vond hij dat hij daar een reden voor had.

ik ben zelf nog te schijterig voor een piercingquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is triest, maar ik denk niet dat hij het expres heeft gedaan en als hij het wel expres heeft gedaan vond hij dat hij daar een reden voor had.

Oor-lelquote:

of het gaat etterenquote:

hij zoekt het maar uitquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]

ik edit (te) veel omdat het kanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
daar niet aan overleden mag ik hopen
Ik zie net je edit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |