neequote:
maar het ging er over dat ik geen kinderen hebquote:
misverstandje dan. Ik bedoelde jou toen niet. Maar misschien bedoel je iets anders.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:28 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
maar het ging er over dat ik geen kinderen heb
Mijn vriendin zoop en toen ben ik in Leiden gaan wonen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
misverstandje dan. Ik bedoelde jou toen niet. Maar misschien bedoel je iets anders.
Maar jij hebt dus geen kinderen. Bewuste keuze of zo gelopen?
zo gelopen dus. Voor mannen is het niet snel te laat. Maar zon rob de nijs verhaal, kweenie, dat moet je wel echt willen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:32 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Mijn vriendin zoop en toen ben ik in Leiden gaan wonen.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:29 schreef Baconbus het volgende:
Ik sla vaak andermans kinderen op straat.
Meestal blijf ik wel even doorgaan. Maar als ik een potige vader ofzo dichterbij zie komen kies ik het hazenpad. Leven om een volgende dag te kunnen vechten, je kent 't vast wel.quote:
Kinderen zijn hinderen, zei vader Catsquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
zo gelopen dus. Voor mannen is het niet snel te laat. Maar zon rob de nijs verhaal, kweenie, dat moet je wel echt willen.
Die vaders dat is hun zaadquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Meestal blijf ik wel even doorgaan. Maar als ik een potige vader ofzo dichterbij zie komen kies ik het hazenpad. Leven om een volgende dag te kunnen vechten, je kent 't vast wel.
Soms neem ik weleens zo'n zakje mee, met mijn eigen zaad, om te ploffen.quote:
http://www.fanpop.com/clubs/rutger-hauerquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Soms neem ik weleens zo'n zakje mee, met mijn eigen zaad, om te ploffen.
Vraag ik of zo'n kindje ook met mijn kindjes wil spelen. Meestal vinden ze het maar vies.
Gaat. En met jou?quote:
Aan sommige dingen moet je na je vijftigste niet meer beginnen, kinderen en piercings bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:35 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Kinderen zijn hinderen, zei vader Cats
Jaquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan sommige dingen moet je na je vijftigste niet meer beginnen, kinderen en piercings bijvoorbeeld
Ook geen clitpiercing? Brengt toch je seksleven weer op een ander niveau, zeker als er al jaren de sleet op zit.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan sommige dingen moet je na je vijftigste niet meer beginnen, kinderen en piercings bijvoorbeeld
Heb jij dan ook een eikelpiercing?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ook geen clitpiercing? Brengt toch je seksleven weer op een ander niveau, zeker als er al jaren de sleet op zit.
gaat ook.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaat. En met jou?
Je dochter is alweer bijna jarig hè, 3 toch? Wat gaat dat snel.
Wil een kind zo een ouwe knar als vader? ik zeg nee!!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
zo gelopen dus. Voor mannen is het niet snel te laat. Maar zon rob de nijs verhaal, kweenie, dat moet je wel echt willen.
Piercings moet je sowieso niet aan beginnenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
waarom ik niet alles wat ik aan servies gebruik meteen afwas en afspoelquote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:50 schreef FANN het volgende:
Welk gedrag en regels Sas? Doe eens een voorbeeld?
Jezus, D. wij zijn het met elkaar eens....quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Piercings moet je sowieso niet aan beginnen
Je zegt het alsof dat een zeldzaam iets isquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jezus, D. wij zijn het met elkaar eens....
Nee man.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:13 schreef D. het volgende:
[..]
Je zegt het alsof dat een zeldzaam iets is
Deal.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:15 schreef D. het volgende:
[..]
Zodra we het altijd eens zijn is het tijd om ons zorgen te maken
Ik mag hopen dat je je moeder inmiddels op de boot hebt gezetquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:12 schreef sacha het volgende:
Voor Fann, omdat je het vraagt en vragen staat vrij
[..]
waarom ik niet alles wat ik aan servies gebruik meteen afwas en afspoel
waarom ik de douche niet afdroog als ik hem gebruikt heb
waarom er was voor de wasmachine ligt
waarom mijn kast volstaat met luxe producten
waarom ik de kontjes van het brood niet opeet
waarom mijn kind nog steeds geen veters kan strikken
waarom ik het lef heb om een 2e glas wijn te nemen
waarom ik mij niet netjes aankleed als we uit eten gaan
waarom ik haar niets aanbied
waarom ik de voortuin niet opruim
waarom mijn kind zo laat naar bed gaat
waarom er nog steeds onkruid in mijn tuin staat
waarom mijn kind niet met bestek eet
waarom ik niet op clubs zit
waarom mijn kind niet aan sport doet
waarom ik zoveel rook
waarom ik dat pijpje nog steeds gebruik
waarom ik zoveel zuip
waarom ik geen boter eet
waarom mijn kind zijn eigen boterhammen niet smeert
waarom de badkamer nog steeds een bouwval is
waarom ik niet ontbijt
waarom ik mijn Postbode niet opvoed
waarom ik geen licht op mijn fiets heb
waarom ik duur wasmiddel gebruik
waarom ik geen kaarten stuur
waarom ik nooit langs kom
waarom ik niet elke dag stofzuig
waarom ik niet opruim als er bezoek komt
waarom ik alles op standbye laat staan
waarom de sleutel altijd in de deur zit
waarom ik geen kortingsbonnetjes gebruik
waarom ik soms de telefoon niet opneem
waarom ik de rijdende rechter niet schrijf
waarom ik nooit naar het graf van mijn vader ga
waarom haar dit allemaal moet overkomen
zal ik nog even doorgaan?
Tattoo's is weer een ander verhaalquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar altijd dat gezeur over piercings en tattoo's en zeg dan maar eens dat je ze lelijk vindt, en ik zeg dat dus gewoon. En jij dus ook, dat vind ik dus tof.
Dat zijn ze dus al lang niet meer...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:19 schreef D. het volgende:
[..]
Tattoo's is weer een ander verhaal
Zelf ooit overwogen, maar dat was toen een tattoo nog 'stoer en exclusief' was
Daarom heb ik het idee 15 jaar geleden ook al laten varenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zijn ze dus al lang niet meer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |