1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | 20.30-02.00 uur NEDERLAND KIEST NPO1 DE UITSLAGEN De uitslagen van de Provinciale Statenverkiezingen zijn rechtstreeks te volgen.Rob Trip presenteert de uitzending,Dominique van der Heyde geeft politieke duiding en Dionne Stax brengt de uitslagen aan de hand van een groot scherm. Ook wordt er geschakeld naar Mariëlle Tweebeeke,die in de Haagse brasserie Dudok praat met gasten over de voorlopige uitslag.Om 21.00 uur wordt de uitslag van de exitpoll van onderzoeksbureau Ipsos bekendgemaakt, later de definitieve uitslag. |
Ik vind de SP helemaal niet eens zo heel rechts op immigratiebeleid. Dan is en blijft de PVV altijd nog erger.. En dan zelfs nog..quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan ken jij de SP niet.
Wat betreft immigratie is de SP juist de meest "rechtse" partij van alle linkse partijen.
Johan Derksen zal wel D66 hebben gestemd.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:35 schreef Evertjan het volgende:
ik mis de mening van Johan Derksen over deze uitslag
Je zit in de gevangenis of een gesloten inrichting?quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geld wat je kan gebruiken om toekomstige belastingverhogingen te voorkomen... Op korte termijn een paar euro erbij is grappig, op veel langere termijn veel minder bijbetalen is veel leuker.
[..]
Ik woon hier min of meer verplicht... Was de situatie toen, nooit verhuisd. Plus, glasvezel
SP misschienquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:34 schreef Evertjan het volgende:
niemand wil Tweede Kamerverkiezingen op de PVV na denk ik
Maar wel staan voor onderwijs. Huichelaars.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:35 schreef Evertjan het volgende:
D66 de partij voor onderwijsbezuinigingen
De SP groeit amper. De gewone mensen lopen weg. Deels naar de PVV, maar grotendeels thuis blijven omdat de PVV helaas niet in staat is om mensen aan zich te binden zoals de SP dat traditioneel deed.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Positieve ontwikkeling naar mijn mening.
Nope, had te maken met de reisttijd naar mijn toenmalige baan.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je zit in de gevangenis of een gesloten inrichting?
Er zijn honderden miljoenen bij gekomen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:35 schreef Evertjan het volgende:
D66 de partij voor onderwijsbezuinigingen
Ze zijn voor verblijfsvergunningen in de schrijnende gevallen, logisch ook. Daarnaast zijn ze nog steeds voor verplichte intergratie en verplichte spreiding... Itt wat rechts je wil doen geloven.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:31 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik ken de SP zeer goed, van binnenuit.
De SP was redelijk rechts op immigratie, maar sinds Sharon Gesthuizen woordvoerder is op dit dossier haalt de SP de PvdA links in. Als je de Kamer-debatten terugkijkt dan zie je dat. Gesthuizen wil iedereen een verblijfsvergunning geven, zonder enig voorbehoud. Terwijl juist de achterban van de SP baat heeft bij gesloten grenzen.
oh dat is Dionne natuurlijk. Die twee haal ik altijd door elkaar.quote:
Dat is wel zo inderdaad, maar de partij helpt wel mee met het rendementsdenken in het onderwijs.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:37 schreef JoaC het volgende:
[..]
Er zijn honderden miljoenen bij gekomen.
ik wil ze wel samen zien scharenquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oh dat is Dionne natuurlijk. Die twee haal ik altijd door elkaar.
Beide zijn echt aids.
quote:
CDAFAquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Gekkenhuis bij het CDA
Christen hooligans![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Beter dat homobandje van Gordon als toen bij de VVD
LA the Voices op het strandquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nee joh, het vrouwenkoor van 50Plusquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nee, D66 steunt juist de democratisering, maar is er bewust van dat elke cent maar één keer uitgegeven kan worden.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is wel zo inderdaad, maar de partij helpt wel mee met het rendementsdenken in het onderwijs.
HEILquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:39 schreef Evertjan het volgende:
SYBRAND!! SYBRAND!!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja dat is Henkie, ja dat is Henkiequote:Op woensdag 18 maart 2015 22:39 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Nee joh, het vrouwenkoor van 50Plus
Aldus Sybrand "Sybrand Buma" Bumaquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:39 schreef GekkePoes het volgende:
"Dit word een onvergetelijke avoind, en een spannende avond". Aldus Buma
Schrijnende gevallen zijn voor Gesthuizen alle mensen die weigeren te vertrekken, alle gezinnen met kinderen en Syriërs. De meeste hebben door meerdere rechters - die de wet hanteren - te horen gekregen dat ze geen vluchteling zijn. Daar heeft de SP net zoals GroenLinks en PvdA geen boodschap aan.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ze zijn voor verblijfsvergunningen in de schrijnende gevallen, logisch ook. Daarnaast zijn ze nog steeds voor verplichte intergratie en verplichte spreiding... Itt wat rechts je wil doen geloven.
Mooi partijtjequote:Op woensdag 18 maart 2015 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Gekkenhuis bij het CDA
Christen hooligans![]()
Sweet Sixteenquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:39 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Nee joh, het vrouwenkoor van 50Plus
Balkenende?quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, dit past beter bij het CDA dan Tubthumping.... Wat ze ook een keer gedraaid hebben
Wat ben jij een slechte verliezer zeg.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
Een groter gezwel dan het CDA kent de Nederlandse politiek niet. Het is nog erger dan onkruid dat zich niet laat uitroeien.
Klopt, de partij voor de echte oud-Nederlands christenlijke arbeiders identiteit.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mooi partijtje
Erg populair bij de echte arbeiders in het land
als politiek in Nederland kanker had dan zou het het CDA hetenquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
Een groter gezwel dan het CDA kent de Nederlandse politiek niet. Het is nog erger dan onkruid dat zich niet laat uitroeien.
Ik vind D66 erger.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
Jouw geliefde PVV is uiteraard het beste wat Nederland kan overkomen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
mad bro?quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ook.quote:
gelijk weer je eigen laf opstellentwitter:LarsNos twitterde op woensdag 18-03-2015 om 22:37:07Pechtold: Meer zetels betekent meer invloed. Maar de regierol is aan Rutte. reageer retweet
Nee.. dan juist Christen Unie.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt, de partij voor de echte oud-Nederlands christenlijke arbeiders identiteit.
Partijen als GL of D66 zijn wat mij betreft oneindig maal schadelijker voor Nederland.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
Let me taste your tears.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
helloquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:41 schreef opperkleurder het volgende:
Buma zou een award moeten krijgen
Goede en slechte voorstellen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:41 schreef Xylos het volgende:
Die centenbak is een karikatuur van zichzelf
Nee dat is D66 alquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
Haha, gekke Caland. Anders had er toch niemand gestemd daarquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:41 schreef Caland het volgende:
Oh leuk, de uitslagen van Tubbergen. Wonen daar eigenlijk wel mensen?
100. Is makkelijk met de procenten, zo snapt Dionne het ookquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:41 schreef Caland het volgende:
Kut om tegen te voetballenquote:
Ik let nog steeds op Dionnequote:Op woensdag 18 maart 2015 22:41 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
100. Is makkelijk met de procenten, zo snapt Dionne het ook
Kan nooit slechter zijn dan Rutte.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:41 schreef timmmmm het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat Buma wellicht ooit premier wordt....
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:41 schreef opperkleurder het volgende:
Buma zou een award moeten krijgen
Timmetje, wie wil jij dan wel zien?quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:41 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:42 schreef NewHorizon het volgende:
Dionne stelt ook al die procentpunt autisten even tevreden
Heeft er niks mee te maken. Het is gewoon een kutpartij, die bijna altijd regeert. Zijn ze eindelijk weer eens in de oppositie beland, gaan ze heel nadrukkelijk - en totaal ongeloofwaardig - ageren tegen beleid dat ze zelf net zo hadden uitgevoerd. En dan door de kiezer nog rijkelijk beloond worden ook. Wat een schijtpartij.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat ben jij een slechte verliezer zeg.
Het is logisch dat D66 en CDA winnen ten kosten van VVD en PvdA. Er veranderd dus niets, maar dat willen we ook niet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:41 schreef timmmmm het volgende:
Hopelijk komt mijn gemeente snelquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haha, gekke Caland. Anders had er toch niemand gestemd daar
Met de verplichte spreiding doelt de SP helemaal niet op koop straten, maar gewoon op sociale woningen (waar er veel te weinig van zijn). Maar simpelweg dus niet alle <vul land maar in> in dezelfde straat dumpen. Dat werkt intergratie enorm tegen. Maar ja... NIMBY,,,quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:39 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Verplichte spreiding klinkt leuk, maar dat betekent niets anders dan asielzoekers ook in wijken met dure woningen. Nu kun je nog met behulp van een dikke hypotheek redelijk ontkomen aan de ellende van de multiculturele samenleving.
VVDquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hee Roland, goede uitslag he.
Pedant, staan nergens voor en waaien met alle winden mee.quote:
Kanker is soms nog te genezen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als politiek in Nederland kanker had dan zou het het CDA heten
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:42 schreef NewHorizon het volgende:
Dionne stelt ook al die procentpunt autisten even tevreden
Powerplay aan de zijkantquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
VVD![]()
de rest is wel meh oke benieuwd naar cda wat ze gaan doen
Zit die Uhu daar niet ergens?quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:41 schreef Caland het volgende:
Ik weet geen toppers nee, maar ik denk dat alleen Wilders en Roemer ongeloofwaardiger zouden zijn dan Buma met zijn refohoofd.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Timmetje, wie wil jij dan wel zien?
Geen enkel figuur aan de leiding van een van de fracties in ons land is een topper.
Mensen die serieus denken dat ik PVV stemquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Jouw geliefde PVV is uiteraard het beste wat Nederland kan overkomen.
Toilet op Amsterdam CSquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar is die bijeenkomst van GroenLinks?
In een openbaar toilet?
Roffa pvda denk ik ookquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rotterdam zal wel weer pvda worden :s
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:43 schreef Caland het volgende:
Groenlinks zal in mijn gemeente wel weer één van de grootste zijn
Veel privé gedoe inderdaad. Mokkels.nlquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hoop niet dat Dionne haarzelf googled, krijg ik een beetje plaatsvervangende schaamte van.
NIMBY is heel menselijk. Ik zit niet te wachten op een straat vol buitenlanders, ik woon in Nederland. En mijn kinderen gaan naar een witte school En zo denkt bijna heel Nederland er over. Zelfs Femke Halsema is door de mand gevallen..quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Met de verplichte spreiding doelt de SP helemaal niet op koop straten, maar gewoon op sociale woningen (waar er veel te weinig van zijn). Maar simpelweg dus niet alle <vul land maar in> in dezelfde straat dumpen. Dat werkt intergratie enorm tegen. Maar ja... NIMBY,,,
Ik merk dat ik meer moet letten op de argumentaties... Te weinig kennis om in te gaan op het verblijfsvergunningen deel...
Typisch.. jullie lopen altijd weg.quote:
Ze ageren op enkele punten tegen het beleid, niets mis mee.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken. Het is gewoon een kutpartij, die bijna altijd regeert. Zijn ze eindelijk weer eens in de oppositie beland, gaan ze heel nadrukkelijk - en totaal ongeloofwaardig - ageren tegen beleid dat ze zelf net zo hadden uitgevoerd. En dan door de kiezer nog rijkelijk beloond worden ook. Wat een schijtpartij.
Nederlandse mentaliteitquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:44 schreef marcodej het volgende:
GL heeft verloren, maar doen net alsof ze winnen.
Heb liever dat dan simpele slogans als 'HRA staat als een huis' of 'AOW blijft 65' en die beloftes binnen twee dagen breken na de verkiezingen. D66 heeft wel standpunten die al jaren staan. In dat opzicht vind ik de VVD veel wispelturiger, en erg afhankelijk wat de Telegraaf vindt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Pedant, staan nergens voor en waaien met alle winden mee.
Nee, een te goed geïsoleerde ruimtequote:Op woensdag 18 maart 2015 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
Is GroenLinks bijeen in een badkamer of zo?
Partij van de Arabierenquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Het opperhoofd van de grootste antisemieten club van Nederland aan het woord. Een levensgevaarlijk clubje.
Toiletten van Amsterdam CSquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
Is GroenLinks bijeen in een badkamer of zo?
Zou niks mis mee zijn. Ik denk dat er een boel mensen binnen de PvdA zijn die beter zijn dan Samsomquote:
Rozendaal ligt niet bepaald in het oosten volgens mij...quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waddeneilanden en een paar in het oosten
Zegt genoeg over de rest van de partijenquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
GL is een kleurloze partij, maar wel de enige partij die mijn stem verdiende.
Als de PvdA heeft afgedaan, dan gaan de kiezers naar CDA en VVD.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken. Het is gewoon een kutpartij, die bijna altijd regeert. Zijn ze eindelijk weer eens in de oppositie beland, gaan ze heel nadrukkelijk - en totaal ongeloofwaardig - ageren tegen beleid dat ze zelf net zo hadden uitgevoerd. En dan door de kiezer nog rijkelijk beloond worden ook. Wat een schijtpartij.
Van der Laanquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:45 schreef Mani89 het volgende:
De zoveelste nederlaag voor Didi, de PVDA schreeuwt om Job Cohen.
Je had je stem beter in de verkeerde bus gestopt, had je meer lol aan beleefd.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
GL is een kleurloze partij, maar wel de enige partij die mijn stem verdiende.
Ditquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:45 schreef Caland het volgende:
De PvdA heeft iemand als Aboutaleb nodig.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:45 schreef Mani89 het volgende:
De zoveelste nederlaag voor Didi, de PVDA schreeuwt om Job Cohen.
Niet Roosendaal. Rozendaal!!!quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Rozendaal ligt niet bepaald in het oosten volgens mij...
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:46 schreef KingRoland het volgende:
Hou gewoon een speech net als Louis.
WIJ ZIJN DE BESTE IN NOORD-HOLLAND, WIJ ZIJN DE BESTE IN BRABANT enz enz..
groupiesquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is de functie van dat groepje meisjes en jongens naast Didi?
De man heeft in een paar jaar tijd zijn partij naar het oude niveau teruggebracht. Iets waar een Buma alleen maar van kan dromen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:44 schreef timmmmm het volgende:
Zelfs deze mongool, kutlul Ojik, zou het beter doen dan Buma
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:45 schreef Caland het volgende:
Nederland heeft iemand als Aboutaleb nodig.
Denk niet dat die daar de energie voor heeft. Heeft prostaatkanker toch ?quote:
Waarom dan? Is het probleem van de PvdA niet groter dan Diederik Samson?quote:
Nou nou Timquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:44 schreef timmmmm het volgende:
Zelfs deze mongool, kutlul Ojik, zou het beter doen dan Buma
Ik denk eerder dat zijn longen er aan zijnquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk niet dat die daar de energie voor heeft. Heeft prostaatkanker toch ?
Geneest snel.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk niet dat die daar de energie voor heeft. Heeft prostaatkanker toch ?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:45 schreef Caland het volgende:
De PvdA heeft iemand als Aboutaleb nodig.
Nou ja, dat is dus het enge, CDA is nu samen met VVD de grootste partij in deze verkiezingen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De man heeft in een paar jaar tijd zijn partij naar het oude niveau teruggebracht. Iets waar een Buma alleen maar van kan dromen.
GroenLinks laat duidelijk een stijgende lijn zien. Slechts 4 zetels in de Tweede Kamer, nu op koers voor 5 in de Senaat (vertaald naar TK-zetels zijn dat er 10).quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:44 schreef marcodej het volgende:
GL heeft verloren, maar doen net alsof ze winnen.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat zijn longen er aan zijn
Ik vind Buma samen met Roemer juist veruit de meest geloofwaardige en integere politici van Nederland. Ach ja, mensen en meningen verschillen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet geen toppers nee, maar ik denk dat alleen Wilders en Roemer ongeloofwaardiger zouden zijn dan Buma met zijn refohoofd.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:47 schreef Houtenbeen het volgende:
SP en D66 winnen fors in Bernheze (NB)
vdStaaijquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:47 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik vind Buma samen met Roemer juist veruit de meest geloofwaardige en integere politici van Nederland. Ach ja, mensen en meningen verschillen.
Zeker waarquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zou niks mis mee zijn. Ik denk dat er een boel mensen binnen de PvdA zijn die beter zijn dan Samsom
Ze komen terug waar ze waren. Na het debacle van Jolande Sap en nog een stel andere vrouwtjes die rollend over straat gingen. Leuke soap was dat. Nu herstellen ze. Komt ook doordat de PvdA veel kiezers kwijt is geraakt die een ander links clubje zoeken.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
GroenLinks laat duidelijk een stijgende lijn zien. Slechts 4 zetels in de Tweede Kamer, nu op koers voor 5 in de Senaat (vertaald naar TK-zetels zijn dat er 10).
Het is echt een ongelofelijke lul.quote:
Ja, het is wat, een partijleider die zijn achterban toespreekt. Het moest niet kunnen....quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:47 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Dat die Samsom het lef heeft om een toespraak te voeren. Wat een driftig stuk ongeluk is dat. Ook een gevaarlijke extremist trouwens, gezien zijn verleden.
Roemer is ook de domstequote:Op woensdag 18 maart 2015 22:47 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik vind Buma samen met Roemer juist veruit de meest geloofwaardige en integere politici van Nederland. Ach ja, mensen en meningen verschillen.
Die hebben ook nogal wat verloren de afgelopen jaren.quote:
In de moskee.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
Waar zit de pvv momenteel te huilen?
Nog zeker 10 minuten.quote:
Eens. Aboutaleb zou imo danquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zou niks mis mee zijn. Ik denk dat er een boel mensen binnen de PvdA zijn die beter zijn dan Samsom
Dan zit hij in een depressieve bui.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zou pas nieuws zijn als dat NIET zo was.
jeetje, radicaalquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:49 schreef timmmmm het volgende:
slechte televisie tot nu toe, ik ga slapen. Krijg maar lekker de tering met je matige verkiezingsavond
Op de Berghof van Geert.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
Alleen omdat hij af en toe stoer doet?quote:
Geen slecht plan. Het is echt een glas en een plas.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:49 schreef timmmmm het volgende:
slechte televisie tot nu toe, ik ga slapen. Krijg maar lekker de tering met je matige verkiezingsavond
Voor wie het nog niet snapt, kijk ZML van afgelopen zondag terug.twitter:arjenlubach twitterde op woensdag 18-03-2015 om 22:25:06Hahahahaa #macarena #ZML <π reageer retweet
En terecht. Truste.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:49 schreef timmmmm het volgende:
Het einde (of begin) van de bijbelgordel.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Zuidhorn zo'n Gristengemeente ja?
Dat was niet te missenquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
Het grapje van D66 is trouwens ook bij Lubach doorgedrongen:Voor wie het nog niet snapt, kijk ZML van afgelopen zondag terug.twitter:arjenlubach twitterde op woensdag 18-03-2015 om 22:25:06Hahahahaa #macarena #ZML <π reageer retweet
De eerste keer was al voor niemand leuk joh, ga jij zo beginnenquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
Het grapje van D66 is trouwens ook bij Lubach doorgedrongen:Voor wie het nog niet snapt, kijk ZML van afgelopen zondag terug.twitter:arjenlubach twitterde op woensdag 18-03-2015 om 22:25:06Hahahahaa #macarena #ZML <π reageer retweet
Beter dan Geert die nu stilletjes zijn kussen ligt vol te huilen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:47 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Dat die Samsom het lef heeft om een toespraak te voeren. Wat een driftig stuk ongeluk is dat. Ook een gevaarlijke extremist trouwens, gezien zijn verleden.
Hadden geen geld voor een bijeenkomstquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
Tenminste laat hij zich zien.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:49 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Alleen omdat hij af en toe stoer doet?
meen je diequote:Op woensdag 18 maart 2015 22:50 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hadden geen geld voor een bijeenkomst
We snappen hetquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
Of ze willen gewoon geen incapabele zionistische partij?quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:50 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ongelofelijk wat doet de PVV het slecht. Mensen willen blijkbaar open grenzen en alle ellende die daar bij hoort
Zeg je dat ook altijd tegen Specularium als -ie een grap maakt?quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De eerste keer was al voor niemand leuk joh, ga jij zo beginnen
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of ze willen gewoon geen incapabele zionistische partij?
wist ek nietquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het einde (of begin) van de bijbelgordel.
Staat los van elkaar.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Beter dan Geert die nu stilletjes zijn kussen ligt vol te huilen.
Goede post.quote:
You win some, you lose some.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:51 schreef L3gend het volgende:
CDA wint niet overal, in aantal gemeenten staan ze op verlies
@dagoducktweet Wat is #hermandeschermman veranderd! #ps15 #fokquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:51 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens nog een grappig Twitter-feitje:
Tussen de trending topics geen Dionne, maar wel:
#hermandeschermman
Bedankt Hansquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:51 schreef L3gend het volgende:
CDA wint niet overal, in aantal gemeenten staan ze op verlies
Als sp3cularium mensen aan gaat raden lubach te kijken, zou het ook terecht zijn hem erop te wijzen dat dat voor niemand leuk isquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeg je dat ook altijd tegen Specularium als -ie een grap maakt?
PVV-stemmers houden van bashen. Dat heb ik al eerder gezegd. Ze geloven er al niet meer in.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:50 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ongelofelijk wat doet de PVV het slecht. Mensen willen blijkbaar open grenzen en alle ellende die daar bij hoort![]()
twitter:fonslambie twitterde op woensdag 18-03-2015 om 22:49:34#Buma: "Nee, het #CDA wordt geen gedoogpartij. Per voorstel bekijken. Het kabinet moet z'n koers verleggen na deze uitslag." reageer retweet
Die gordel loopt niet door tot Groningen zie ik net, dan weet ik het ook niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |