Of ze willen gewoon geen incapabele zionistische partij?quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:50 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ongelofelijk wat doet de PVV het slecht. Mensen willen blijkbaar open grenzen en alle ellende die daar bij hoort
Zeg je dat ook altijd tegen Specularium als -ie een grap maakt?quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De eerste keer was al voor niemand leuk joh, ga jij zo beginnen
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of ze willen gewoon geen incapabele zionistische partij?
wist ek nietquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het einde (of begin) van de bijbelgordel.
Staat los van elkaar.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Beter dan Geert die nu stilletjes zijn kussen ligt vol te huilen.
Goede post.quote:
You win some, you lose some.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:51 schreef L3gend het volgende:
CDA wint niet overal, in aantal gemeenten staan ze op verlies
@dagoducktweet Wat is #hermandeschermman veranderd! #ps15 #fokquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:51 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens nog een grappig Twitter-feitje:
Tussen de trending topics geen Dionne, maar wel:
#hermandeschermman
Bedankt Hansquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:51 schreef L3gend het volgende:
CDA wint niet overal, in aantal gemeenten staan ze op verlies
Als sp3cularium mensen aan gaat raden lubach te kijken, zou het ook terecht zijn hem erop te wijzen dat dat voor niemand leuk isquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeg je dat ook altijd tegen Specularium als -ie een grap maakt?
PVV-stemmers houden van bashen. Dat heb ik al eerder gezegd. Ze geloven er al niet meer in.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:50 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ongelofelijk wat doet de PVV het slecht. Mensen willen blijkbaar open grenzen en alle ellende die daar bij hoort![]()
twitter:fonslambie twitterde op woensdag 18-03-2015 om 22:49:34#Buma: "Nee, het #CDA wordt geen gedoogpartij. Per voorstel bekijken. Het kabinet moet z'n koers verleggen na deze uitslag." reageer retweet
Die gordel loopt niet door tot Groningen zie ik net, dan weet ik het ook niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |