Ik vind D66 erger.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
Een groter gezwel dan het CDA kent de Nederlandse politiek niet. Het is nog erger dan onkruid dat zich niet laat uitroeien.
Jouw geliefde PVV is uiteraard het beste wat Nederland kan overkomen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
Een groter gezwel dan het CDA kent de Nederlandse politiek niet. Het is nog erger dan onkruid dat zich niet laat uitroeien.
mad bro?quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ook.quote:
gelijk weer je eigen laf opstellentwitter:LarsNos twitterde op woensdag 18-03-2015 om 22:37:07Pechtold: Meer zetels betekent meer invloed. Maar de regierol is aan Rutte. reageer retweet
Nee.. dan juist Christen Unie.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt, de partij voor de echte oud-Nederlands christenlijke arbeiders identiteit.
Partijen als GL of D66 zijn wat mij betreft oneindig maal schadelijker voor Nederland.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
Let me taste your tears.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
helloquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:41 schreef opperkleurder het volgende:
Buma zou een award moeten krijgen
Goede en slechte voorstellen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:41 schreef Xylos het volgende:
Die centenbak is een karikatuur van zichzelf
Nee dat is D66 alquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
Haha, gekke Caland. Anders had er toch niemand gestemd daarquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:41 schreef Caland het volgende:
Oh leuk, de uitslagen van Tubbergen. Wonen daar eigenlijk wel mensen?
100. Is makkelijk met de procenten, zo snapt Dionne het ookquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:41 schreef Caland het volgende:
Oh leuk, de uitslagen van Tubbergen. Wonen daar eigenlijk wel mensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |