Powerplay aan de zijkantquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
VVD![]()
de rest is wel meh oke benieuwd naar cda wat ze gaan doen
Zit die Uhu daar niet ergens?quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:41 schreef Caland het volgende:
Oh leuk, de uitslagen van Tubbergen. Wonen daar eigenlijk wel mensen?
Ik weet geen toppers nee, maar ik denk dat alleen Wilders en Roemer ongeloofwaardiger zouden zijn dan Buma met zijn refohoofd.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Timmetje, wie wil jij dan wel zien?
Geen enkel figuur aan de leiding van een van de fracties in ons land is een topper.
Mensen die serieus denken dat ik PVV stemquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Jouw geliefde PVV is uiteraard het beste wat Nederland kan overkomen.
Toilet op Amsterdam CSquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar is die bijeenkomst van GroenLinks?
In een openbaar toilet?
Roffa pvda denk ik ookquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rotterdam zal wel weer pvda worden :s
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:43 schreef Caland het volgende:
Groenlinks zal in mijn gemeente wel weer één van de grootste zijn
Veel privé gedoe inderdaad. Mokkels.nlquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hoop niet dat Dionne haarzelf googled, krijg ik een beetje plaatsvervangende schaamte van.
NIMBY is heel menselijk. Ik zit niet te wachten op een straat vol buitenlanders, ik woon in Nederland. En mijn kinderen gaan naar een witte school En zo denkt bijna heel Nederland er over. Zelfs Femke Halsema is door de mand gevallen..quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Met de verplichte spreiding doelt de SP helemaal niet op koop straten, maar gewoon op sociale woningen (waar er veel te weinig van zijn). Maar simpelweg dus niet alle <vul land maar in> in dezelfde straat dumpen. Dat werkt intergratie enorm tegen. Maar ja... NIMBY,,,
Ik merk dat ik meer moet letten op de argumentaties... Te weinig kennis om in te gaan op het verblijfsvergunningen deel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |