ja, nu weet ik het ookquote:
Voor mij geen religieuze betekenis, maar het hadden net zo goed 3 kleine moedervlekjes, sproetjes kunnen zijn want je ziet ze amper nog.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, nu weet ik het ook![]()
als ik af en toe weg ben dan is het mijn internetverbinding, die is aan het stotteren
heb jij ze ook op je hand?quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor mij geen religieuze betekenis, maar het hadden net zo goed 3 moedervlekjes kunnen zijn want je ziet ze amper nog.
Kut internet.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, nu weet ik het ook![]()
als ik af en toe weg ben dan is het mijn internetverbinding, die is aan het stotteren
Yep, links. Maar ze zijn heel vaag nu. Omdat ik ze jaren later kwijt wilde ben ik toen met een naald en trekzalf aan de gang gegaan. En dat werkte vrij goed.quote:
Ik ook niet hoor, zonder internet, en is echt zwaar vervelend als het niet doet wat het moet doen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ja soms wel....
maar ik zou niet meer zonder kunnen
Dat was een korte rage... en je zal er nu mee opgescheept zittenquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Een aarsgewei vind ik ook echt foeilelijk
Die slaan werkelijk alles, en zo ordinair en sletterig, als je dat als jeugdzonde hebt gedaan heb je een groter probleem.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Een aarsgewei vind ik ook echt foeilelijk
Nou ja, voorlopig doet ie het weerquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, zonder internet, en is echt zwaar vervelend als het niet doet wat het moet doen.
Je moet je voorstellen tegen de tijd dat je in de 70 bent en dan dat hebt staan. Cool joh.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat was een korte rage... en je zal er nu mee opgescheept zitten
écht hoor,,, geen gezicht...quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet je voorstellen tegen de tijd dat je in de 70 bent en dan dat hebt staan. Cool joh.![]()
Dat zei mijn moeder toen ik een tattoo wilde, hield me niet tegen in ieder geval.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet je voorstellen tegen de tijd dat je in de 70 bent en dan dat hebt staan. Cool joh.![]()
en waarschijnlijk geen wenkbrauwen meerquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:11 schreef FANN het volgende:
[..]
écht hoor,,, geen gezicht...
ik zag ooit eens een vrouw, ver inde 60 schat ik zo, allemaal tatoe's en uitgelubberde oren van
alle gaatjes die ze daar had en waar ooit oorbellen in hadden gezeten, zag er niet uit
Van schrik niet opgeletquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en waarschijnlijk geen wenkbrauwen meer
quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:11 schreef FANN het volgende:
[..]
écht hoor,,, geen gezicht...
ik zag ooit eens een vrouw, ver inde 60 schat ik zo, allemaal tatoe's en uitgelubberde oren van
alle gaatjes die ze daar had en waar ooit oorbellen in hadden gezeten, zag er niet uit
Ja, da's gewoon verminking... niet zo slim...quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Je hebt nu ook mensen die gaten in hun wangen hebben, of die grote gaten in je oorlellen. Benieuwd hoe dat er dan uitziet na 40 jaar.
Dat dus.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, da's gewoon verminking... niet zo slim...
Nee, wel een ordinaire roosje boven op mijn tiet.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Geen dames hier met een aarsgeweiWel eerlijk vertellen.....
Dat kan ik me goed voorstellen. Vroeger was dat juist andersom, had je een tattoo of meerdere oorbellen, dan was je raar/anders/aso. Tenminste, meer dan 20 jaar geleden, en ineens draaide dat een beetje om, soms tot het extreme, zoals die gaten in de wangen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb een collega die plastic dopjes in die stretchgaten in haar oren heeft als ze werkt. Op mijn werk val ik op veel locaties best uit de toon zonder allerlei piercings en tattoo's
quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Geen dames hier met een aarsgeweiWel eerlijk vertellen.....
Ik heb echt geen spijt van mijn tattoo's, heel goed over nagedacht en het was voordat het een rage werd. Denk ook niet dat ik er spijt van ga krijgen. Maar zoals ik al eerder zei, zitten ook niet op een echt zichtbare plek als ik dat niet wil.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn zoon begon ooit over een tattoo, en hij mocht van mij niet. Ik zei niet voor je 21 jr. bent en als je het dan doet ben ik het niet schuld, en je krijgt er sowieso spijt van, ooit. Nu is ie blij dat ik toen zo 'streng' was.
Dat durfde/durf ik dus niet, extra gaatjes in mijn oren, heb alleen de gewone gaatjes, of hoe je dat noemt, allebei de kanten kan 1 oorbel onderin mijn lel.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb in beide oren 3 ringetjes, al meer dan mijn halve leven, die zijn echt onderdeel van mijn lichaam, meer durfde ik niet aan, geen zin om iets door kraakbeen te laten prikken.
Dit dus.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:20 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
geen tatoe's en geen piercings, alleen gaatjes in mijn oren, maar daar zitten piepkleine oorbelletjes
in, vroeger had ik wel een oorbellentik, had ik een hele verzameling idioot grote oorbellen![]()
gelukkig op tijd mee gestopt
waar zit jou tatoe dan?quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb echt geen spijt van mijn tattoo's, heel goed over nagedacht en het was voordat het een rage werd. Denk ook niet dat ik er spijt van ga krijgen. Maar zoals ik al eerder zei, zitten ook niet op een echt zichtbare plek als ik dat niet wil.
Pics van je tieten roosje.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:17 schreef ChocoFan het volgende:
Nee, wel een ordinaire roosje boven op mijn tiet.
ah.. had ik overheen gelezen, da's nog niet zo ergquote:
Boven mijn tiet dus een roosje, niet zo groot en op mijn linker arm een leeuwenwelpje, is dus wel te zien als ik een shirt zonder mauwen draag.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:24 schreef FANN het volgende:
[..]
waar zit jou tatoe dan?en is ie groot en wat stelt het voor?
Heb je geen pica of zit ie op je kont?
Over de oorbellen alleen en dat ik alleen die gaatjes heb en dat gedoe met oorbellen herkende ik.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:24 schreef FANN het volgende:
[..]
ik dacht net dat je zei dat je tatoe;s had>?
quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat roosje zou bij mij waarschijnlijk vaak te zien zijn, ben niet zo van de hooggesloten kleding
Ik mocht het ook niet, maar ik luisterde nooit zo goed. Heb er nog steeds geen spijt van.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn zoon begon ooit over een tattoo, en hij mocht van mij niet. Ik zei niet voor je 21 jr. bent en als je het dan doet ben ik het niet schuld, en je krijgt er sowieso spijt van, ooit. Nu is ie blij dat ik toen zo 'streng' was.
Geen tattoo van een tiet boven je roosje toevallig?quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Boven mijn tiet dus een roosje, niet zo groot en op mijn linker arm een leeuwenwelpje, is dus wel te zien als ik een shirt zonder mauwen draag.En nee geen pics.
En ook niets op mijn kont.
![]()
Ik was 19 bij dat roosje. 23 bij die andere.
I.d.d.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Oorringetjes voor mannen heb ik overigens ook nooit begrepen.
Maar ik zie de meerwaarde er dus niet van in.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik mocht het ook niet, maar ik luisterde nooit zo goed. Heb er nog steeds geen spijt van.
George Michael had een kruisje, dus ik heb er geen problemen mee. gewone oorbellen dan, die grote gaten vind ik raar, heel raar.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Oorringetjes voor mannen heb ik overigens ook nooit begrepen.
Ook niet.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen tattoo van een tiet boven je roosje toevallig?
Zie je wel, niet iedereen krijgt spijt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik mocht het ook niet, maar ik luisterde nooit zo goed. Heb er nog steeds geen spijt van.
Dan kan.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar ik zie de meerwaarde er dus niet van in.
George Michael, alsof die ooit een voorbeeld voor mij had kunnen zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
George Michael had een kruisje, dus ik heb er geen problemen mee. gewone oorbellen dan, die grote gaten vind ik raar, heel raar.
Ik had zo niet door dat ie homo was destijds.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
George Michael, alsof die ooit een voorbeeld voor mij had kunnen zijn.Zo van ja, hij heeft het, laat ik het dan ook maar doen.
Dat ie homo is boeit me niet eens, ik heb niks tegen die gasten. Mijn buurman is er een, is mijn probleem niet, moet ie helemaal zelf weten.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had zo niet door dat ie homo was destijds.
Ik ben sowieso geen rage mens, ik volg mijn eigen gevoel en ideeën en doe wat ik leuk vind ongeacht wat een ander daar van vindt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zie je wel, niet iedereen krijgt spijt.
heb je geen foto van dat leeuwenwelpje?quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Boven mijn tiet dus een roosje, niet zo groot en op mijn linker arm een leeuwenwelpje, is dus wel te zien als ik een shirt zonder mauwen draag.En nee geen pics.
En ook niets op mijn kont.
![]()
Ik was 19 bij dat roosje. 23 bij die andere.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:36 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zie de meerwaarde van andere dingen dan weer niet.![]()
Ieder zijn eigen ideeën en keuzes in het leven.
Dat bedoelde ik ook niet, of het je boeit, ik bedoel meer, dat ie, ja weet ik veel, ik had dat niet door en ja ik was fan van hem.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ie homo is boeit me niet eens, ik heb niks tegen die gasten. Mijn buurman is er een, is mijn probleem niet, moet ie helemaal zelf weten.
George Michael isquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook niet, of het je boeit, ik bedoel meer, dat ie, ja weet ik veel, ik had dat niet door en ja ik was fan van hem.Ik was 11.
Kruisje heb ik nog steeds.
ik ook zo vaak hoor, maar deze was grappigquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is toch wel fijn als je ziet dat andere mensen ook fouten maken.
En nee geen foto's.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:38 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je geen foto van dat leeuwenwelpje?
en een foto van je shirt zonder mauwen
Best wel ja.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook zo vaak hoor, maar deze was grappig
zal ik eens een foto doen van grote oorbellen in combinatie met een zéér kort pittig kapsel?quote:
Ik was even afgeleid door een poesquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen rage mens, ik volg mijn eigen gevoel en ideeën en doe wat ik leuk vind ongeacht wat een ander daar van vindt.
Geen enkel plaatje dat ik heb is ergens anders terug te vinden (tenzij iemand het gekopieerd heeft), het is eigen idee e.d. en dat vind ik gewoon fijn. Op 1 na (als ik een t-shirt of overhemd met korte mouwen aan heb) zit alles onder de kleding, het is persoonlijk en niet iets om te gebruiken als "zie mij eens lopen met de plakplaatjes).
zou ik niet durven!quote:
Nee, niet doen, ik hoef niemand uit te lachen.quote:
Dat herken ik wel ja, zware oorbellen. Gelukkig niet te lang gedragen anders hangende oorlellen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:47 schreef FANN het volgende:
en de oorbellen waren best zwaar...soort hard kunststof ofzo,,,,
ik had nog grotere moet ik even zoekenquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:46 schreef ChocoFan het volgende:
Oh joh, die oorbellen zijn toch niet zo groot.
Ga zoeken dan.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had nog grotere moet ik even zoeken
Mijn oudste plaatje is ongeveer 27 jaarquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik was even afgeleid door een poes![]()
Dat wat jij zegt, behalve dat ik ze dan niet zelf heb ontworpen. Had ze voordat het een rage werd en dus onzichtbaar als ik dat wil.
Toen je nog een nette mevrouw was.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:47 schreef just me het volgende:
Toch wel gaaf!! Ik had vroeger, in de tijd dat ik nog een nette mevrouw was en mee moest naar bedrijfsfeestjes ooit een anita meijer kapsel, nee sorry, daar zijn echt geen foto's van
Dat is jammerquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:47 schreef just me het volgende:
Toch wel gaaf!! Ik had vroeger, in de tijd dat ik nog een nette mevrouw was en mee moest naar bedrijfsfeestjes ooit een anita meijer kapsel, nee sorry, daar zijn echt geen foto's van
Ik heb zo geen zin in rekenen. Maar dat is oud, ouder dan de mijne.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mijn oudste plaatje is ongeveer 27 jaar
quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:49 schreef FANN het volgende:
[..]
niet kwoten, deze dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heh... da's nou jammer, die kapsels vind ik juist ook altijd zo leukquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:47 schreef just me het volgende:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:50 schreef ChocoFan het volgende:
Die zijn inderdaad groot en volgens mij ook heel zwaar.
Heb je ze vaker dan 1 keer gedragen? Had ik niet gedaan.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:52 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
aan het eind van de avond deed je oor pijn
weet ik niet meer, zal wel niet vaak zijn geweestquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je ze vaker dan 1 keer gedragen? Had ik niet gedaan.
Of is het gewoon nog iemand anders, dat dacht ik, want je kan je naam toch niet veranderen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Sinds wanneer heet jij D.Rose?
Jij heette toch gewoon D. of ben ik nou gek?
Ik mag hopen van niet, tenzij je van zulke dingen houdt natuurlijk.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:53 schreef FANN het volgende:
[..]
weet ik niet meer, zal wel niet vaak zijn geweest
zelfde ava en ook een D? dat is wel heel toevalligquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of is het gewoon nog iemand anders, dat dacht ik, want je kan je naam toch niet veranderen.
Ik dacht al, kan 2 kanten op gaan.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De onnatuurlijke zitten in mijn oren
Heb er overigens al 20 jaar niet in zitten
ook dat wist ikquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De onnatuurlijke zitten in mijn oren
Heb er overigens al 20 jaar niet in zitten
Anders had jij de oorlellen zoals op het laatste plaatje gehadquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:53 schreef FANN het volgende:
[..]
weet ik niet meer, zal wel niet vaak zijn geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds 2001quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Absoluut toevallig, wordt altijd een beetje hyper van dat soort dingen, kloonalarmen en dergelijke die afgaan in mijn hoofd, wie heb je nu weer voor je enz. enz.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:55 schreef FANN het volgende:
[..]
zelfde ava en ook een D? dat is wel heel toevalligen met deze is hij nooit in 40+ geweest
zo te zien...
quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Anders had jij de oorlellen zoals op het laatste plaatje gehadieuw... blij dat ik op tijd gestopt ben...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Anders had jij de oorlellen zoals op het laatste plaatje gehadGatver, dat dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ah................. oké... viel me opquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Sinds 2001
Daarna aangepast in D., maar deze account is op mijn iPhone
Gelijk duidelijkheid, dank u.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Sinds 2001
Daarna aangepast in D., maar deze account is op mijn iPhone
Ik ga ook effe wat eten...quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Koelkast staat, tijd voor een tosti
quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Koelkast staat, tijd voor een tosti
Ik denk dat ze nog wel open zijnquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht al, kan 2 kanten op gaan.![]()
In je oren dus.Nou ja, na 20 jaar zullen ze wel redelijk dicht zitten denk ik.
Dat is verstandig. Even bewaren inderdaad.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Verpakkingstroep ligt in de woonkamer, want stel dat hij het morgen niet doet als ik 'm aanzet, dan komen ze 'm weer ophalen
Dan niet doen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mwoah, de behoefte is niet heel groot
Zie, daar heb je het al, ik ben de controle kwijtquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
joh, jij weet volgens mij niet eens wat je allemaal vertelt en laat zien.
het scheelt dat je dronken posts compleet onleesbaar warenquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zie, daar heb je het al, ik ben de controle kwijt
Des te meer reden om te drinken dusquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het scheelt dat je dronken posts compleet onleesbaar waren
quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Des te meer reden om te drinken dus
Jawel.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:55 schreef FANN het volgende:
en met deze is hij nooit in 40+ geweest zo te zien...
o ja, 40+ / [40+ SC #390] Uitdrukkelijk Topicquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jawel.Alleen ben jij dat wrs vergeten.
en je ava is weg trouwens..quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jawel.Alleen ben jij dat wrs vergeten.
en waarom heb je zes puntjes op de i dan? Of had je die niet gedaan?quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:05 schreef Bluezz het volgende:
3 puntjes op de I
Dat zeiden ze tijdens mijn sollicitatiegesprek in 2013 bij het vu.
Nou het zijn er wel 6
/mierenneuken maar bijna geen fouten
Ik was gisteren trouwens nog bij je op bezoekquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:05 schreef Bluezz het volgende:
3 puntjes op de I
Dat zeiden ze tijdens mijn sollicitatiegesprek in 2013 bij het vu.
Nou het zijn er wel 6
/mierenneuken maar bijna geen fouten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent ook echt een kuiken he.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:08 schreef FANN het volgende:
[..]
en waarom heb je zes puntjes op de i dan? Of had je die niet gedaan?
Ik snap je niet![]()
maar dat komt vaker voorbij mij dan... ligt niet aan jou..
ah... dat bedoel jequote:Op donderdag 12 maart 2015 15:04 schreef Bluezz het volgende:
Dat er zeer grondig gewerkt wordt.
Dat men elkaar 2 soms 3X controleert.
Oh Fann was ff langs gekomen! Oh nee ik zit ziekerig thuis
Ik zag ook dat je niet in de zon mag/kan/wil ?? Lijkt me lastig te vermijden!
Wanneer uitslag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.over 5 dagen bellen voor de uitslag...
beetje slap ouwehoeren dan is het zo volquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:11 schreef chufi het volgende:
Zo de vaart zit er goed in ..... 1/2 topic in 3 uur..
quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:17 schreef FANN het volgende:
ah... dat bedoel je![]()
Ook ziekerig thuis? Ernstig?![]()
Ik zou héél graag in de zon willen maar eh...Och jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.over 5 dagen bellen voor de uitslag...![]()
![]()
Keelonsteking en iets met mn ogen, zitten 'smorgens dicht en zijn doodmoe![]()
Virusje denk ik. Geen zin in, maar ja dat vragen ze niet, die beessies![]()
Had ik verteld toch?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Och ja![]()
![]()
Keelonsteking en iets met mn ogen, zitten 'smorgens dicht en zijn doodmoe![]()
Virusje denk ik. Geen zin in, maar ja dat vragen ze niet, die beessies
Nee dat niet .... Eindje wezen fietsen en een nieuwe bril(2) aangeschaft....quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:18 schreef FANN het volgende:
[..]
beetje slap ouwehoeren dan is het zo vol![]()
hoezo geen gaatjes? alweer naar de tandarts geweest?
pictures?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat niet .... Eindje wezen fietsen en een nieuwe bril(2) aangeschaft....
Dan ga jij rondjes lopen in huis?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:33 schreef FANN het volgende:
Ik zou op mijn hometrainer kunnen stappen, maar ik vind dat zo saai
ik zou er wel een willen voor op de zolderquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:33 schreef FANN het volgende:
mew... morgen is het weer bewolkt, kan ik naar buitenquote:
Gewone brillen, wel zoals altijd veels te dure glazen.....quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:32 schreef FANN het volgende:
[..]
pictures?![]()
gewone brillen of bril en zonnebril?
Bij mij staat ie gewoon in de huiskamer, kan ik TV kijken of gewoon me die Griek lullenquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zou er wel een willen voor op de zolder
Gewoon je kleren aan (alles bedekt), een grote hoed op en een zonnebril en buiten gaan fietsen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:33 schreef FANN het volgende:
Ja, jij hebt speciale glazen nodig, dan krijg je datquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewone brillen, wel zoals altijd veels te dure glazen.....
Hoed blijft niet zitten op de fiets, ik had een UV werende hoed besteld met zo'n touwtje, net als een cowboyhoed, maar toen bleek dat de winkel failliet was, hoed is nooit aangekomen dus en geldquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon je kleren aan (alles bedekt), een grote hoed op en een zonnebril en buiten gaan fietsen.
Tuurlijk zijn ze mooi.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, jij hebt speciale glazen nodig, dan krijg je dat![]()
zijn ze wel mooi?
Hooeveel brillen heb je nou?
Mijn broer heeft een hele collectie en zijn ogen zijn nog wel gelacert dat schrijf ik verkeerd
zie ik aan de spellingcontole, maar dat boeit niet![]()
Hij heeft nu brillen met gewone glazen, want het was een raar gezicht zonder bril, die draagt
al een bril vanaf zijn kleutertijd, en die had -11 ofzo ...
jou staat allesquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn ze mooi.![]()
Ik heb er nu 1 en daar zitten krassen op en ik zie niet helemaal scherp meer en nu dus 2 nieuwe... Ik heb nog wel wat ouwe liggen, maar die gebruik ik niet meer..
snap ikquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets ... Maar niet te grote glazen... ivm jampot effect
Ja en daar betaal je dus voor....quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:55 schreef FANN het volgende:
[..]
snap ikmaar kunnen ze toch mooi slijpen tegenwoordig?
zéker niet, ikquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Fann, je hebt toch niks tegen een 'apeman' mag ik hopen? [ afbeelding ]
nah, jah geld moet rollenquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:57 schreef FANN het volgende:
[..]
zéker niet, ikvan apies, maar Kamahl heeft zo'n mooi lied
kun je Jim Reeves dan ook waarderen FANN?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:57 schreef FANN het volgende:
[..]
zéker niet, ikvan apies, maar Kamahl heeft zo'n mooi lied
Die stem.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Piepstemmetjes bij mannen zijn raar.
Gewoon flink door roken dus.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ja maar ik wou eigenlijk ook nog lenzen, maar daar zagen ze vanaf... Moet ik maar eens via een oogarts regelenquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:57 schreef FANN het volgende:
[..]
nah, jah geld moet rollenwees blij dat je het hebt en dat je een mooie bril kan uitzoeken denk
ik dan maar
doe eens een toepje?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kun je Jim Reeves dan ook waarderen FANN?
ik vind dat mooi die zware stemquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die stem.....Piepstemmetjes bij mannen zijn raar.
Gewoon flink door roken dus.
waarom joh, hoop gedoe...quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ik wou eigenlijk ook nog lenzen, maar daar zagen ze vanaf... Moet ik maar eens via een oogarts regelen
Ik kan niet tegen lenzen, dus een bril helaas.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:00 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom joh, hoop gedoe...en je had zo'n klein brilletje op dat het amper opviel...
Met bril zie ik niet scherp, met 1 oog. Met lenzen is het zicht een stuk beter... Ik had vroeger in mn linkeroog een zachte lens met daarop een harde .....quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:00 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom joh, hoop gedoe...en je had zo'n klein brilletje op dat het amper opviel...
ah... oke dan snap ik het wel....quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Met bril zie ik niet scherp, met 1 oog. Met lenzen is het zicht een stuk beter... Ik had vroeger in mn linkeroog een zachte lens met daarop een harde .....
van mij mag hetquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil Jim Reeves terug in de Top 2000 krijgen
Zware doorleefde stemmen zoals deze. Die krijg je door veel drank en roken.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Meer mooie zware stemmen: Elvis natuurlijk en dit
ach Juup er zijn ergere dingen dan een brilquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen lenzen, dus een bril helaas.
Klopt, ik draag hem dus ook alleen maar als ik wat moet lezenquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ach Juup er zijn ergere dingen dan een bril
wow, wat een oplossing. Ik zag met harde lenzen veel scherper dan met brilquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Met bril zie ik niet scherp, met 1 oog. Met lenzen is het zicht een stuk beter... Ik had vroeger in mn linkeroog een zachte lens met daarop een harde .....
Grappig... die worden hier allemaal regelmatig gedraaidquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Meer mooie zware stemmen: Elvis natuurlijk en dit
Dure aangelegenheid dus altijd voor jou, om voor elk oog de juiste sterkte te krijgen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:07 schreef chufi het volgende:
[..]
is goed!quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
moet je mee helpen stemmen, ik geef tegen die tijd wel een seintje
Alleen was het zo'n gepriegel en regelmatig verdwenen die lenzen achter mn oogleden en dan was het weer een heel gekut om ze terug te vinden .... Dus uiteindelijk heb ik het opgegeven... Maar dat is al weer een tijdje terug en ik zag dat ze nu astigmatische lenzen hebbenquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wow, wat een oplossing. Ik zag met harde lenzen veel scherper dan met bril
En laseren was ook al geen optie .....quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dure aangelegenheid dus altijd voor jou, om voor elk oog de juiste sterkte te krijgen.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:12 schreef Doedezemaar het volgende:
We zitten met een stel mensen echt te kwijlen als dat soort stemmen voorbij komen in de Top2000
nee altijd al gehad, was vroeger ook altijd de 1e die geen stem meer had na een hockeytoernooi of zoietsquote:
ah... aan mij hebben ze wel eens gevraagd of mijn moeder thuis was als ik de telefoon aannamquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:15 schreef just me het volgende:
[..]
nee altijd al gehad, was vroeger ook altijd de 1e die geen stem meer had na een hockeytoernooi of zoiets
ik kon toen vanwege idd cilinderafwijking alleen harde lenzen hebben. Er is veel verbeterd in de jaren, maar ben blij dat het met laseren opgelost is. Harde lezen was ook een flinke zoektocht, klotedingen zogen zich vast aan mijn oogbol etcquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen was het zo'n gepriegel en regelmatig verdwenen die lenzen achter mn oogleden en dan was het weer een heel gekut om ze terug te vinden .... Dus uiteindelijk heb ik het opgegeven... Maar dat is al weer een tijdje terug en ik zag dat ze nu astigmatische lenzen hebben
Mijn broers en zus hebben allemaal sinds kind een bril, ik ben de enige zonder, op nu een leesbrilletje na dan. Maar mijn broer en zus hebben gelaserd, ik vind het geen gezicht, ze hebben dichtgeknepen ogen nu. En mijn broertje boeit zijn bril voor geen meter, hij heeft een klein rond brilletje met zelfkleurende vrij donkere glazen en dat staat hem goed, vind ik.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:13 schreef chufi het volgende:
[..]
En laseren was ook al geen optie .....
Overdag is Paul Jambers een doodgewone Belgische TV maker, maar zodra de zon onder gaat dan kruipt hij uit zijn rol, en wordt een heftige.....??????quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:21 schreef FANN het volgende:
[..]
en Paul Jambers heeft ook een geile stem trouwens![]()
![]()
![]()
daar heb ik LP's van staanquote:
ook mooi....quote:
nog even ter verduidelijkingquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar staan geen lp's inquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik verwijs hem wel door naar jouw kast
maar wel Snowquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:42 schreef D. het volgende:
[..]
Daar staan geen lp's in
En helemaal niets van hem
Zijn niet van jou las ikquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kom hier maar mijn LP's luisteren
je hebt elke keer een smoesje paraatquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:46 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn niet van jou las ik
Zijn van Barry
Trek je conclusiequote:Op donderdag 12 maart 2015 17:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je hebt elke keer een smoesje paraat
duidelijkquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:39 schreef D. het volgende:
[..]
nog even ter verduidelijking
Heb me geregistreerd als D.Rose en bij de Fok Serious Request actie meegedaan aan de optie om username aan te laten passen. Toen op aanraden D.Rose ook geregistreerd, en die aangehouden voor de iPhone (niet opzettelijk, maar gewoon zo gelaten uit gemakzucht)
praatjes vullen geen gaatjes zou mijn moeder zeggenquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je hebt elke keer een smoesje paraat
Mijn vader had daar geen problemen meequote:Op donderdag 12 maart 2015 18:32 schreef FANN het volgende:
[..]
praatjes vullen geen gaatjes zou mijn moeder zeggen
De mijne ook niet gezien het aantal broers en zussenquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn vader had daar geen problemen mee
Das een ander verhaalquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:33 schreef FANN het volgende:
[..]
De mijne ook niet gezien het aantal broers en zussen
zei mijn vader ook altijd... had hij ook wel gelijk inquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:36 schreef Deisyy het volgende:
Je smoesjes zijn goed, maar je praatjes kloppen niet, was een uitspraak van mijn vader.
Eigenlijk hadden onze ouders toch weleens gelijkquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:37 schreef just me het volgende:
[..]
zei mijn vader ook altijd... had hij ook wel gelijk in
quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:35 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja, die van jou was tandarts is ook zo
mwah.. nog niet echt. Vandaag ook niet gewerkt, collega's hadden studiedag en ik zou de lunch verzorgen, heb wel de boodschappen gedaan en ben daarna meteen weggegaan. Huis is ook stoffig vanwege het witten en schuren hierquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden onze ouders toch weleens gelijk![]()
Ben je al een beetje opgeknapt?
Mijn moeder zeikt alleen maar en mijn vader is geen prater.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:41 schreef Deisyy het volgende:
Eigenlijk hadden onze ouders toch weleens gelijk![]()
mooi evenwichtquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn moeder zeikt alleen maar en mijn vader is geen prater.
Ook dat nog, je huis onder het stof is niet echt de ideale situatie om ziekig te zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:50 schreef just me het volgende:
[..]
mwah.. nog niet echt. Vandaag ook niet gewerkt, collega's hadden studiedag en ik zou de lunch verzorgen, heb wel de boodschappen gedaan en ben daarna meteen weggegaan. Huis is ook stoffig vanwege het witten en schuren hier
vooral boven dus vanavond nog even stofzuigen en dweilen, geen zin in maar moet toch maar evenquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook dat nog, je huis onder het stof is niet echt de ideale situatie om ziekig te zijn.
Zo was het bij mij thuis eigenlijk ook, behalve de paar standaard uitspraken van mijn vader. Nog een mooie was : 's Avonds een vent, 's ochtends een vent.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn moeder zeikt alleen maar en mijn vader is geen prater.
Dapper, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen, al zou ik het met mijn laatste beetje energie moeten doen, ik kan niet zo goed tegen stof.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:53 schreef just me het volgende:
[..]
vooral boven dus vanavond nog even stofzuigen en dweilen, geen zin in maar moet toch maar even
Of als je met een scherp mesje in de weer was: Pas je op voor je rug.quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn oom zei standaard als er iemand weg ging: rustig aan he?
waar slaat dat nou op?quote:Op donderdag 12 maart 2015 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of als je met een scherp mesje in de weer was: Pas je op voor je rug.
die is ook mooiquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of als je met een scherp mesje in de weer was: Pas je op voor je rug.
En je wacht nog steedsquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:59 schreef FANN het volgende:
[..]
waar slaat dat nou op?![]()
die van mij zei altijd... wacht maar tot je zelf kinderen hebt![]()
ik heb gewacht
Ja snap ik wel inmiddels, maar het kwam zo raar overquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En je wacht nog steeds
Hij bedoelde gewoon dat ik voorzichtig moest zijn.
Om zaterdag op te eten? Want rendang is de volgende dag natuurlijk het lekkerst.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Morgen ga ik dan eindelijk de Rendang maken die ik al weken in de planning heb
voor zondag, zaterdag eet ik op mijn werk. De andere porties gaan in de diepvriesquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om zaterdag op te eten? Want rendang is de volgende dag natuurlijk het lekkerst.
Hoe laat zondag?quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voor zondag, zaterdag eet ik op mijn werk. De andere porties gaan in de diepvries
Ik zie alleen maar pantoffels...quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgens de nieuwsbrief van mijn favoriete schoenenwinkel worden deze schoenen de hit van de zomer http://www.leemansschoenen.nl/merken/2300/flossy-style ik geloof dat ik even oversla
ja precies, het ziet er echt niet uitquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar pantoffels...
Lilluk zegquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgens de nieuwsbrief van mijn favoriete schoenenwinkel worden deze schoenen de hit van de zomer http://www.leemansschoenen.nl/merken/2300/flossy-style ik geloof dat ik even oversla
Ik denk dat jou schoenenshop iets te veel van die dingen ingekocht heeft en nu zoiets heeft van 'Wij van WC Eend...'...quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja precies, het ziet er echt niet uit
Ik blijf bij mijn sandalen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:51 schreef drakin het volgende:
Na op sloffen de stad in van Uggs, kun je nu dus ook pantoffels aan.
dan ben je ook wel aan weekend toe jaquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:59 schreef MadMaster het volgende:
Zo alles klaarmaken voor een lang weekend whisky.
Morgen naar Almelo om morgenavond en zaterdag 3 sessies de stand te bemannen van m.i. de beste whisky importeur van Nederland tijdens het Whisky Weekend Twente (1500 bezoekers in totaal, stijf uitverkocht) en zondag zelf een tasting vanwege het 25 jarig bestaan van onze whisky club.
Maandag heb ik dan eindelijk echt weekend...
Zaterdagavond laat alles opruimen, inladen en weer bijna 2 uur richting huis rijden is een hel na 3 sessies van 4 uur staan, de rest is vooral plezier. En daar gaat het om...quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dan ben je ook wel aan weekend toe ja
ik denk dat mijn ene buurvrouw er zo op zou gaan lopenquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:06 schreef Bluezz het volgende:
Die pantoffels![]()
Net zo lilluk als ballerina's/flatjes
fijn dat je naar huis kuntquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:14 schreef sacha het volgende:
dinsdag is een goede dag voor een crematie zegt de pandit, morgen weer naar huis
Crocsquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat denken jullie waarom Uggs zo heten? Omdat ze nogal ugly zijn.![]()
Om nog maar te zwijgen over die plastic dichte sandalen, ik heb geen idee hoe die dingen heten (roept u maar), maar je ziet er vrouwen mee lopen, je hebt ze in allerlei kleuren en ze zijn spuuglelijk.
Ja, die!!!!quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Crocs[ afbeelding ]
Maar het zou zomaar kunnen dat Doedezemaar ze op haar werk draagt
kroketten ofzoquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat denken jullie waarom Uggs zo heten? Omdat ze nogal ugly zijn.![]()
Om nog maar te zwijgen over die plastic dichte sandalen, ik heb geen idee hoe die dingen heten (roept u maar), maar je ziet er vrouwen mee lopen, je hebt ze in allerlei kleuren en ze zijn spuuglelijk.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Crocs[ afbeelding ]
Maar het zou zomaar kunnen dat Doedezemaar ze op haar werk draagt
precies, ik heb andere modellenquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:30 schreef sacha het volgende:
Crocs heeft al jaren een heel hip assortiment![]()
de classic Crocs blijft maar door etteren bij iedereen
Op een eiland heb je natuurlijk niet veel keuze...quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:30 schreef sacha het volgende:
Crocs heeft al jaren een heel hip assortiment![]()
de classic Crocs blijft maar door etteren bij iedereen
Cruggs.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Best of both worlds...
my eyes!!!quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Best of both worlds...
Ojee, wat nu?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:34 schreef Treehut362 het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 5 posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |