ah... dat bedoel jequote:Op donderdag 12 maart 2015 15:04 schreef Bluezz het volgende:
Dat er zeer grondig gewerkt wordt.
Dat men elkaar 2 soms 3X controleert.
Oh Fann was ff langs gekomen! Oh nee ik zit ziekerig thuis
Ik zag ook dat je niet in de zon mag/kan/wil ?? Lijkt me lastig te vermijden!
Wanneer uitslag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.over 5 dagen bellen voor de uitslag...
beetje slap ouwehoeren dan is het zo volquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:11 schreef chufi het volgende:
Zo de vaart zit er goed in ..... 1/2 topic in 3 uur..
quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:17 schreef FANN het volgende:
ah... dat bedoel je![]()
Ook ziekerig thuis? Ernstig?![]()
Ik zou héél graag in de zon willen maar eh...Och jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.over 5 dagen bellen voor de uitslag...![]()
![]()
Keelonsteking en iets met mn ogen, zitten 'smorgens dicht en zijn doodmoe![]()
Virusje denk ik. Geen zin in, maar ja dat vragen ze niet, die beessies![]()
Had ik verteld toch?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Och ja![]()
![]()
Keelonsteking en iets met mn ogen, zitten 'smorgens dicht en zijn doodmoe![]()
Virusje denk ik. Geen zin in, maar ja dat vragen ze niet, die beessies
Nee dat niet .... Eindje wezen fietsen en een nieuwe bril(2) aangeschaft....quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:18 schreef FANN het volgende:
[..]
beetje slap ouwehoeren dan is het zo vol![]()
hoezo geen gaatjes? alweer naar de tandarts geweest?
pictures?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat niet .... Eindje wezen fietsen en een nieuwe bril(2) aangeschaft....
Dan ga jij rondjes lopen in huis?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:33 schreef FANN het volgende:
Ik zou op mijn hometrainer kunnen stappen, maar ik vind dat zo saai
ik zou er wel een willen voor op de zolderquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:33 schreef FANN het volgende:
mew... morgen is het weer bewolkt, kan ik naar buitenquote:
Gewone brillen, wel zoals altijd veels te dure glazen.....quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:32 schreef FANN het volgende:
[..]
pictures?![]()
gewone brillen of bril en zonnebril?
Bij mij staat ie gewoon in de huiskamer, kan ik TV kijken of gewoon me die Griek lullenquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zou er wel een willen voor op de zolder
Gewoon je kleren aan (alles bedekt), een grote hoed op en een zonnebril en buiten gaan fietsen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:33 schreef FANN het volgende:
Ja, jij hebt speciale glazen nodig, dan krijg je datquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewone brillen, wel zoals altijd veels te dure glazen.....
Hoed blijft niet zitten op de fiets, ik had een UV werende hoed besteld met zo'n touwtje, net als een cowboyhoed, maar toen bleek dat de winkel failliet was, hoed is nooit aangekomen dus en geldquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon je kleren aan (alles bedekt), een grote hoed op en een zonnebril en buiten gaan fietsen.
Tuurlijk zijn ze mooi.quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, jij hebt speciale glazen nodig, dan krijg je dat![]()
zijn ze wel mooi?
Hooeveel brillen heb je nou?
Mijn broer heeft een hele collectie en zijn ogen zijn nog wel gelacert dat schrijf ik verkeerd
zie ik aan de spellingcontole, maar dat boeit niet![]()
Hij heeft nu brillen met gewone glazen, want het was een raar gezicht zonder bril, die draagt
al een bril vanaf zijn kleutertijd, en die had -11 ofzo ...
jou staat allesquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn ze mooi.![]()
Ik heb er nu 1 en daar zitten krassen op en ik zie niet helemaal scherp meer en nu dus 2 nieuwe... Ik heb nog wel wat ouwe liggen, maar die gebruik ik niet meer..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |