ja, nu weet ik het ookquote:
Voor mij geen religieuze betekenis, maar het hadden net zo goed 3 kleine moedervlekjes, sproetjes kunnen zijn want je ziet ze amper nog.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, nu weet ik het ook![]()
als ik af en toe weg ben dan is het mijn internetverbinding, die is aan het stotteren
heb jij ze ook op je hand?quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor mij geen religieuze betekenis, maar het hadden net zo goed 3 moedervlekjes kunnen zijn want je ziet ze amper nog.
Kut internet.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, nu weet ik het ook![]()
als ik af en toe weg ben dan is het mijn internetverbinding, die is aan het stotteren
Yep, links. Maar ze zijn heel vaag nu. Omdat ik ze jaren later kwijt wilde ben ik toen met een naald en trekzalf aan de gang gegaan. En dat werkte vrij goed.quote:
Ik ook niet hoor, zonder internet, en is echt zwaar vervelend als het niet doet wat het moet doen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ja soms wel....
maar ik zou niet meer zonder kunnen
Dat was een korte rage... en je zal er nu mee opgescheept zittenquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Een aarsgewei vind ik ook echt foeilelijk
Die slaan werkelijk alles, en zo ordinair en sletterig, als je dat als jeugdzonde hebt gedaan heb je een groter probleem.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Een aarsgewei vind ik ook echt foeilelijk
Nou ja, voorlopig doet ie het weerquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, zonder internet, en is echt zwaar vervelend als het niet doet wat het moet doen.
Je moet je voorstellen tegen de tijd dat je in de 70 bent en dan dat hebt staan. Cool joh.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat was een korte rage... en je zal er nu mee opgescheept zitten
écht hoor,,, geen gezicht...quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet je voorstellen tegen de tijd dat je in de 70 bent en dan dat hebt staan. Cool joh.![]()
Dat zei mijn moeder toen ik een tattoo wilde, hield me niet tegen in ieder geval.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet je voorstellen tegen de tijd dat je in de 70 bent en dan dat hebt staan. Cool joh.![]()
en waarschijnlijk geen wenkbrauwen meerquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:11 schreef FANN het volgende:
[..]
écht hoor,,, geen gezicht...
ik zag ooit eens een vrouw, ver inde 60 schat ik zo, allemaal tatoe's en uitgelubberde oren van
alle gaatjes die ze daar had en waar ooit oorbellen in hadden gezeten, zag er niet uit
Van schrik niet opgeletquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en waarschijnlijk geen wenkbrauwen meer
quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:11 schreef FANN het volgende:
[..]
écht hoor,,, geen gezicht...
ik zag ooit eens een vrouw, ver inde 60 schat ik zo, allemaal tatoe's en uitgelubberde oren van
alle gaatjes die ze daar had en waar ooit oorbellen in hadden gezeten, zag er niet uit
Ja, da's gewoon verminking... niet zo slim...quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Je hebt nu ook mensen die gaten in hun wangen hebben, of die grote gaten in je oorlellen. Benieuwd hoe dat er dan uitziet na 40 jaar.
Dat dus.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, da's gewoon verminking... niet zo slim...
Nee, wel een ordinaire roosje boven op mijn tiet.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Geen dames hier met een aarsgeweiWel eerlijk vertellen.....
Dat kan ik me goed voorstellen. Vroeger was dat juist andersom, had je een tattoo of meerdere oorbellen, dan was je raar/anders/aso. Tenminste, meer dan 20 jaar geleden, en ineens draaide dat een beetje om, soms tot het extreme, zoals die gaten in de wangen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb een collega die plastic dopjes in die stretchgaten in haar oren heeft als ze werkt. Op mijn werk val ik op veel locaties best uit de toon zonder allerlei piercings en tattoo's
quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Geen dames hier met een aarsgeweiWel eerlijk vertellen.....
Ik heb echt geen spijt van mijn tattoo's, heel goed over nagedacht en het was voordat het een rage werd. Denk ook niet dat ik er spijt van ga krijgen. Maar zoals ik al eerder zei, zitten ook niet op een echt zichtbare plek als ik dat niet wil.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn zoon begon ooit over een tattoo, en hij mocht van mij niet. Ik zei niet voor je 21 jr. bent en als je het dan doet ben ik het niet schuld, en je krijgt er sowieso spijt van, ooit. Nu is ie blij dat ik toen zo 'streng' was.
Dat durfde/durf ik dus niet, extra gaatjes in mijn oren, heb alleen de gewone gaatjes, of hoe je dat noemt, allebei de kanten kan 1 oorbel onderin mijn lel.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb in beide oren 3 ringetjes, al meer dan mijn halve leven, die zijn echt onderdeel van mijn lichaam, meer durfde ik niet aan, geen zin om iets door kraakbeen te laten prikken.
Dit dus.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:20 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
geen tatoe's en geen piercings, alleen gaatjes in mijn oren, maar daar zitten piepkleine oorbelletjes
in, vroeger had ik wel een oorbellentik, had ik een hele verzameling idioot grote oorbellen![]()
gelukkig op tijd mee gestopt
waar zit jou tatoe dan?quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb echt geen spijt van mijn tattoo's, heel goed over nagedacht en het was voordat het een rage werd. Denk ook niet dat ik er spijt van ga krijgen. Maar zoals ik al eerder zei, zitten ook niet op een echt zichtbare plek als ik dat niet wil.
Pics van je tieten roosje.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:17 schreef ChocoFan het volgende:
Nee, wel een ordinaire roosje boven op mijn tiet.
ah.. had ik overheen gelezen, da's nog niet zo ergquote:
Boven mijn tiet dus een roosje, niet zo groot en op mijn linker arm een leeuwenwelpje, is dus wel te zien als ik een shirt zonder mauwen draag.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:24 schreef FANN het volgende:
[..]
waar zit jou tatoe dan?en is ie groot en wat stelt het voor?
Heb je geen pica of zit ie op je kont?
Over de oorbellen alleen en dat ik alleen die gaatjes heb en dat gedoe met oorbellen herkende ik.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:24 schreef FANN het volgende:
[..]
ik dacht net dat je zei dat je tatoe;s had>?
quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat roosje zou bij mij waarschijnlijk vaak te zien zijn, ben niet zo van de hooggesloten kleding
Ik mocht het ook niet, maar ik luisterde nooit zo goed. Heb er nog steeds geen spijt van.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn zoon begon ooit over een tattoo, en hij mocht van mij niet. Ik zei niet voor je 21 jr. bent en als je het dan doet ben ik het niet schuld, en je krijgt er sowieso spijt van, ooit. Nu is ie blij dat ik toen zo 'streng' was.
Geen tattoo van een tiet boven je roosje toevallig?quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Boven mijn tiet dus een roosje, niet zo groot en op mijn linker arm een leeuwenwelpje, is dus wel te zien als ik een shirt zonder mauwen draag.En nee geen pics.
En ook niets op mijn kont.
![]()
Ik was 19 bij dat roosje. 23 bij die andere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |