ja precies, het ziet er echt niet uitquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar pantoffels...
Lilluk zegquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgens de nieuwsbrief van mijn favoriete schoenenwinkel worden deze schoenen de hit van de zomer http://www.leemansschoenen.nl/merken/2300/flossy-style ik geloof dat ik even oversla
Ik denk dat jou schoenenshop iets te veel van die dingen ingekocht heeft en nu zoiets heeft van 'Wij van WC Eend...'...quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja precies, het ziet er echt niet uit
Ik blijf bij mijn sandalen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 19:51 schreef drakin het volgende:
Na op sloffen de stad in van Uggs, kun je nu dus ook pantoffels aan.
dan ben je ook wel aan weekend toe jaquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:59 schreef MadMaster het volgende:
Zo alles klaarmaken voor een lang weekend whisky.
Morgen naar Almelo om morgenavond en zaterdag 3 sessies de stand te bemannen van m.i. de beste whisky importeur van Nederland tijdens het Whisky Weekend Twente (1500 bezoekers in totaal, stijf uitverkocht) en zondag zelf een tasting vanwege het 25 jarig bestaan van onze whisky club.
Maandag heb ik dan eindelijk echt weekend...
Zaterdagavond laat alles opruimen, inladen en weer bijna 2 uur richting huis rijden is een hel na 3 sessies van 4 uur staan, de rest is vooral plezier. En daar gaat het om...quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dan ben je ook wel aan weekend toe ja
ik denk dat mijn ene buurvrouw er zo op zou gaan lopenquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:06 schreef Bluezz het volgende:
Die pantoffels![]()
Net zo lilluk als ballerina's/flatjes
fijn dat je naar huis kuntquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:14 schreef sacha het volgende:
dinsdag is een goede dag voor een crematie zegt de pandit, morgen weer naar huis
Crocsquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat denken jullie waarom Uggs zo heten? Omdat ze nogal ugly zijn.![]()
Om nog maar te zwijgen over die plastic dichte sandalen, ik heb geen idee hoe die dingen heten (roept u maar), maar je ziet er vrouwen mee lopen, je hebt ze in allerlei kleuren en ze zijn spuuglelijk.
Ja, die!!!!quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Crocs[ afbeelding ]
Maar het zou zomaar kunnen dat Doedezemaar ze op haar werk draagt
kroketten ofzoquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat denken jullie waarom Uggs zo heten? Omdat ze nogal ugly zijn.![]()
Om nog maar te zwijgen over die plastic dichte sandalen, ik heb geen idee hoe die dingen heten (roept u maar), maar je ziet er vrouwen mee lopen, je hebt ze in allerlei kleuren en ze zijn spuuglelijk.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Crocs[ afbeelding ]
Maar het zou zomaar kunnen dat Doedezemaar ze op haar werk draagt
precies, ik heb andere modellenquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:30 schreef sacha het volgende:
Crocs heeft al jaren een heel hip assortiment![]()
de classic Crocs blijft maar door etteren bij iedereen
Op een eiland heb je natuurlijk niet veel keuze...quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:30 schreef sacha het volgende:
Crocs heeft al jaren een heel hip assortiment![]()
de classic Crocs blijft maar door etteren bij iedereen
Cruggs.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Best of both worlds...
my eyes!!!quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Best of both worlds...
Ojee, wat nu?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:34 schreef Treehut362 het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 5 posts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |