I.d.d.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Oorringetjes voor mannen heb ik overigens ook nooit begrepen.
Maar ik zie de meerwaarde er dus niet van in.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik mocht het ook niet, maar ik luisterde nooit zo goed. Heb er nog steeds geen spijt van.
George Michael had een kruisje, dus ik heb er geen problemen mee. gewone oorbellen dan, die grote gaten vind ik raar, heel raar.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Oorringetjes voor mannen heb ik overigens ook nooit begrepen.
Ook niet.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen tattoo van een tiet boven je roosje toevallig?
Zie je wel, niet iedereen krijgt spijt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik mocht het ook niet, maar ik luisterde nooit zo goed. Heb er nog steeds geen spijt van.
Dan kan.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar ik zie de meerwaarde er dus niet van in.
George Michael, alsof die ooit een voorbeeld voor mij had kunnen zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
George Michael had een kruisje, dus ik heb er geen problemen mee. gewone oorbellen dan, die grote gaten vind ik raar, heel raar.
Ik had zo niet door dat ie homo was destijds.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
George Michael, alsof die ooit een voorbeeld voor mij had kunnen zijn.Zo van ja, hij heeft het, laat ik het dan ook maar doen.
Dat ie homo is boeit me niet eens, ik heb niks tegen die gasten. Mijn buurman is er een, is mijn probleem niet, moet ie helemaal zelf weten.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had zo niet door dat ie homo was destijds.
Ik ben sowieso geen rage mens, ik volg mijn eigen gevoel en ideeën en doe wat ik leuk vind ongeacht wat een ander daar van vindt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zie je wel, niet iedereen krijgt spijt.
heb je geen foto van dat leeuwenwelpje?quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Boven mijn tiet dus een roosje, niet zo groot en op mijn linker arm een leeuwenwelpje, is dus wel te zien als ik een shirt zonder mauwen draag.En nee geen pics.
En ook niets op mijn kont.
![]()
Ik was 19 bij dat roosje. 23 bij die andere.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:36 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zie de meerwaarde van andere dingen dan weer niet.![]()
Ieder zijn eigen ideeën en keuzes in het leven.
Dat bedoelde ik ook niet, of het je boeit, ik bedoel meer, dat ie, ja weet ik veel, ik had dat niet door en ja ik was fan van hem.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ie homo is boeit me niet eens, ik heb niks tegen die gasten. Mijn buurman is er een, is mijn probleem niet, moet ie helemaal zelf weten.
George Michael isquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook niet, of het je boeit, ik bedoel meer, dat ie, ja weet ik veel, ik had dat niet door en ja ik was fan van hem.Ik was 11.
Kruisje heb ik nog steeds.
ik ook zo vaak hoor, maar deze was grappigquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is toch wel fijn als je ziet dat andere mensen ook fouten maken.
En nee geen foto's.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:38 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je geen foto van dat leeuwenwelpje?
en een foto van je shirt zonder mauwen
Best wel ja.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook zo vaak hoor, maar deze was grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |