ook mooi....quote:
nog even ter verduidelijkingquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Sinds wanneer heet jij D.Rose?
Jij heette toch gewoon D. of ben ik nou gek?
Daar staan geen lp's inquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik verwijs hem wel door naar jouw kast
maar wel Snowquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:42 schreef D. het volgende:
[..]
Daar staan geen lp's in
En helemaal niets van hem
Zijn niet van jou las ikquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kom hier maar mijn LP's luisteren
je hebt elke keer een smoesje paraatquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:46 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn niet van jou las ik
Zijn van Barry
Trek je conclusiequote:Op donderdag 12 maart 2015 17:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je hebt elke keer een smoesje paraat
duidelijkquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:39 schreef D. het volgende:
[..]
nog even ter verduidelijking
Heb me geregistreerd als D.Rose en bij de Fok Serious Request actie meegedaan aan de optie om username aan te laten passen. Toen op aanraden D.Rose ook geregistreerd, en die aangehouden voor de iPhone (niet opzettelijk, maar gewoon zo gelaten uit gemakzucht)
praatjes vullen geen gaatjes zou mijn moeder zeggenquote:Op donderdag 12 maart 2015 17:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je hebt elke keer een smoesje paraat
Mijn vader had daar geen problemen meequote:Op donderdag 12 maart 2015 18:32 schreef FANN het volgende:
[..]
praatjes vullen geen gaatjes zou mijn moeder zeggen
De mijne ook niet gezien het aantal broers en zussenquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn vader had daar geen problemen mee
Das een ander verhaalquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:33 schreef FANN het volgende:
[..]
De mijne ook niet gezien het aantal broers en zussen
zei mijn vader ook altijd... had hij ook wel gelijk inquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:36 schreef Deisyy het volgende:
Je smoesjes zijn goed, maar je praatjes kloppen niet, was een uitspraak van mijn vader.
Eigenlijk hadden onze ouders toch weleens gelijkquote:Op donderdag 12 maart 2015 18:37 schreef just me het volgende:
[..]
zei mijn vader ook altijd... had hij ook wel gelijk in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |