Ik ben sowieso geen rage mens, ik volg mijn eigen gevoel en ideeën en doe wat ik leuk vind ongeacht wat een ander daar van vindt.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zie je wel, niet iedereen krijgt spijt.
heb je geen foto van dat leeuwenwelpje?quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Boven mijn tiet dus een roosje, niet zo groot en op mijn linker arm een leeuwenwelpje, is dus wel te zien als ik een shirt zonder mauwen draag.En nee geen pics.
En ook niets op mijn kont.
![]()
Ik was 19 bij dat roosje. 23 bij die andere.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:36 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zie de meerwaarde van andere dingen dan weer niet.![]()
Ieder zijn eigen ideeën en keuzes in het leven.
Dat bedoelde ik ook niet, of het je boeit, ik bedoel meer, dat ie, ja weet ik veel, ik had dat niet door en ja ik was fan van hem.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ie homo is boeit me niet eens, ik heb niks tegen die gasten. Mijn buurman is er een, is mijn probleem niet, moet ie helemaal zelf weten.
George Michael isquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook niet, of het je boeit, ik bedoel meer, dat ie, ja weet ik veel, ik had dat niet door en ja ik was fan van hem.Ik was 11.
Kruisje heb ik nog steeds.
ik ook zo vaak hoor, maar deze was grappigquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is toch wel fijn als je ziet dat andere mensen ook fouten maken.
En nee geen foto's.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:38 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je geen foto van dat leeuwenwelpje?
en een foto van je shirt zonder mauwen
Best wel ja.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook zo vaak hoor, maar deze was grappig
zal ik eens een foto doen van grote oorbellen in combinatie met een zéér kort pittig kapsel?quote:
Ik was even afgeleid door een poesquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen rage mens, ik volg mijn eigen gevoel en ideeën en doe wat ik leuk vind ongeacht wat een ander daar van vindt.
Geen enkel plaatje dat ik heb is ergens anders terug te vinden (tenzij iemand het gekopieerd heeft), het is eigen idee e.d. en dat vind ik gewoon fijn. Op 1 na (als ik een t-shirt of overhemd met korte mouwen aan heb) zit alles onder de kleding, het is persoonlijk en niet iets om te gebruiken als "zie mij eens lopen met de plakplaatjes).
zou ik niet durven!quote:
Nee, niet doen, ik hoef niemand uit te lachen.quote:
Dat herken ik wel ja, zware oorbellen. Gelukkig niet te lang gedragen anders hangende oorlellen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:47 schreef FANN het volgende:
en de oorbellen waren best zwaar...soort hard kunststof ofzo,,,,
ik had nog grotere moet ik even zoekenquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:46 schreef ChocoFan het volgende:
Oh joh, die oorbellen zijn toch niet zo groot.
Ga zoeken dan.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had nog grotere moet ik even zoeken
Mijn oudste plaatje is ongeveer 27 jaarquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik was even afgeleid door een poes![]()
Dat wat jij zegt, behalve dat ik ze dan niet zelf heb ontworpen. Had ze voordat het een rage werd en dus onzichtbaar als ik dat wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |