nah, jah geld moet rollenquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:57 schreef FANN het volgende:
[..]
zéker niet, ikvan apies, maar Kamahl heeft zo'n mooi lied
kun je Jim Reeves dan ook waarderen FANN?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:57 schreef FANN het volgende:
[..]
zéker niet, ikvan apies, maar Kamahl heeft zo'n mooi lied
Die stem.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Piepstemmetjes bij mannen zijn raar.
Gewoon flink door roken dus.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ja maar ik wou eigenlijk ook nog lenzen, maar daar zagen ze vanaf... Moet ik maar eens via een oogarts regelenquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:57 schreef FANN het volgende:
[..]
nah, jah geld moet rollenwees blij dat je het hebt en dat je een mooie bril kan uitzoeken denk
ik dan maar
doe eens een toepje?quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kun je Jim Reeves dan ook waarderen FANN?
ik vind dat mooi die zware stemquote:Op donderdag 12 maart 2015 15:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die stem.....Piepstemmetjes bij mannen zijn raar.
Gewoon flink door roken dus.
waarom joh, hoop gedoe...quote:Op donderdag 12 maart 2015 15:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ik wou eigenlijk ook nog lenzen, maar daar zagen ze vanaf... Moet ik maar eens via een oogarts regelen
Ik kan niet tegen lenzen, dus een bril helaas.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:00 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom joh, hoop gedoe...en je had zo'n klein brilletje op dat het amper opviel...
Met bril zie ik niet scherp, met 1 oog. Met lenzen is het zicht een stuk beter... Ik had vroeger in mn linkeroog een zachte lens met daarop een harde .....quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:00 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom joh, hoop gedoe...en je had zo'n klein brilletje op dat het amper opviel...
ah... oke dan snap ik het wel....quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Met bril zie ik niet scherp, met 1 oog. Met lenzen is het zicht een stuk beter... Ik had vroeger in mn linkeroog een zachte lens met daarop een harde .....
van mij mag hetquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil Jim Reeves terug in de Top 2000 krijgen
Zware doorleefde stemmen zoals deze. Die krijg je door veel drank en roken.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Meer mooie zware stemmen: Elvis natuurlijk en dit
ach Juup er zijn ergere dingen dan een brilquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen lenzen, dus een bril helaas.
Klopt, ik draag hem dus ook alleen maar als ik wat moet lezenquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ach Juup er zijn ergere dingen dan een bril
wow, wat een oplossing. Ik zag met harde lenzen veel scherper dan met brilquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Met bril zie ik niet scherp, met 1 oog. Met lenzen is het zicht een stuk beter... Ik had vroeger in mn linkeroog een zachte lens met daarop een harde .....
Grappig... die worden hier allemaal regelmatig gedraaidquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Meer mooie zware stemmen: Elvis natuurlijk en dit
Dure aangelegenheid dus altijd voor jou, om voor elk oog de juiste sterkte te krijgen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:07 schreef chufi het volgende:
[..]
is goed!quote:Op donderdag 12 maart 2015 16:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
moet je mee helpen stemmen, ik geef tegen die tijd wel een seintje
Alleen was het zo'n gepriegel en regelmatig verdwenen die lenzen achter mn oogleden en dan was het weer een heel gekut om ze terug te vinden .... Dus uiteindelijk heb ik het opgegeven... Maar dat is al weer een tijdje terug en ik zag dat ze nu astigmatische lenzen hebbenquote:Op donderdag 12 maart 2015 16:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wow, wat een oplossing. Ik zag met harde lenzen veel scherper dan met bril
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |