Ik denk dat ze nog wel open zijnquote:Op donderdag 12 maart 2015 12:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht al, kan 2 kanten op gaan.![]()
In je oren dus.Nou ja, na 20 jaar zullen ze wel redelijk dicht zitten denk ik.
Dat is verstandig. Even bewaren inderdaad.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Verpakkingstroep ligt in de woonkamer, want stel dat hij het morgen niet doet als ik 'm aanzet, dan komen ze 'm weer ophalen
Dan niet doen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mwoah, de behoefte is niet heel groot
Zie, daar heb je het al, ik ben de controle kwijtquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
joh, jij weet volgens mij niet eens wat je allemaal vertelt en laat zien.
het scheelt dat je dronken posts compleet onleesbaar warenquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zie, daar heb je het al, ik ben de controle kwijt
Des te meer reden om te drinken dusquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het scheelt dat je dronken posts compleet onleesbaar waren
quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Des te meer reden om te drinken dus
Jawel.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:55 schreef FANN het volgende:
en met deze is hij nooit in 40+ geweest zo te zien...
o ja, 40+ / [40+ SC #390] Uitdrukkelijk Topicquote:Op donderdag 12 maart 2015 13:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jawel.Alleen ben jij dat wrs vergeten.
en je ava is weg trouwens..quote:Op donderdag 12 maart 2015 13:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jawel.Alleen ben jij dat wrs vergeten.
en waarom heb je zes puntjes op de i dan? Of had je die niet gedaan?quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:05 schreef Bluezz het volgende:
3 puntjes op de I
Dat zeiden ze tijdens mijn sollicitatiegesprek in 2013 bij het vu.
Nou het zijn er wel 6
/mierenneuken maar bijna geen fouten
Ik was gisteren trouwens nog bij je op bezoekquote:Op donderdag 12 maart 2015 14:05 schreef Bluezz het volgende:
3 puntjes op de I
Dat zeiden ze tijdens mijn sollicitatiegesprek in 2013 bij het vu.
Nou het zijn er wel 6
/mierenneuken maar bijna geen fouten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent ook echt een kuiken he.quote:Op donderdag 12 maart 2015 14:08 schreef FANN het volgende:
[..]
en waarom heb je zes puntjes op de i dan? Of had je die niet gedaan?
Ik snap je niet![]()
maar dat komt vaker voorbij mij dan... ligt niet aan jou..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |