Weet ik niet. Sinds gisteren voel ik me een soort van depri. Leeg, eenzaam, gevoelloos ... Soort verdrietig maar toch weer niet.quote:
Ik weet precies wat je bedoeltquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik niet. Sinds gisteren voel ik me een soort van depri. Leeg, eenzaam, gevoelloos ... Soort verdrietig maar toch weer niet.Heel vaag.
Knuffel voor jou. I know the feeling.quote:
Ja?quote:
Thanks.quote:
Herkenbaar. Ook wel eens last vanquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik niet. Sinds gisteren voel ik me een soort van depri. Leeg, eenzaam, gevoelloos ... Soort verdrietig maar toch weer niet.Heel vaag.
Hopelijk waait het snel weer over.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Maak er daar maar 3 van.quote:
Maandag zit ik in Den Haag voor iets wat al vrij concreet is, al wil ik wel zoveel mogelijk in Brabant blijven. Dat is het makkelijkste te bereizen op dit momentquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zal m'n ogen openhoudentot hoe ver wil je reizen? Ik word namelijk in mijn vakgebied en huidige situatie op werk met enige regelmaat benaderd door recruiters. Soms zie ik ook meer IT jobs tussen de IO/UX vacatures staan bij bedrijven
Maakt niet uit, het gevoel klinkt heel herkenbaarquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja?Want ik heb moeite met het onder woorden brengen.
[..]
Thanks.
4 dan dus...quote:
dat is normaal dacht ikquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben niet depriquote:
Ik zie meestal jobs in en rondom Amsterdam. Utrecht ook nog wel eens, dat is nog beter voor je denk ik? Heb ook collega's uit Tilburg (gehad).quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maandag zit ik in Den Haag voor iets wat al vrij concreet is, al wil ik wel zoveel mogelijk in Brabant blijven. Dat is het makkelijkste te bereizen op dit moment
Al aangekaart bij je baas?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben niet depriik ben alleen heel erg moe momenteel. Zo moe dat er echt iets moet veranderen want anders gaat het fout
Verstandigquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:55 schreef El_Thijs het volgende:
Oh en Tijn:
Ik ga mijn oude leidinggevende bij de Efteling weer eens benaderen. Wellicht dat ik daar een paar maanden terecht kan.
Kan je niet je werk van je afzetten en jezelf niet teveel pushen en de achterstanden dan maar laten oplopen? Het is de baas zijn probleem dat er niet genoeg mankracht is.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben niet depriik ben alleen heel erg moe momenteel. Zo moe dat er echt iets moet veranderen want anders gaat het fout
oh dus het is wel normaal.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Al aangekaart bij je baas?
Ik ben wel depri, maar dat gaat toch niet binnenkort over.
Dank je.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
Knuffel voor Fera![]()
Shit ik wou morgen uitslapen. Er wordt een kast bezorgd komt die om acht uur
Het is ook zomaar ineens. Vanuit het niets.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het gevoel klinkt heel herkenbaar. Heb er ook wel eens last van.
Nou ja dat heb ik eigenlijk ook wel, ik ben blij maar toch wordt het een beetje overschaduwd door iets. Ben ook niet depri maar meer dat het jammer is dat dat gevoel er nu ook is.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:57 schreef Samzz het volgende:
Ik ben eigenlijk best happy ondanks de struggles.
Het is niet normaal. Je kunt het wel als normaal gaan ervaren als het lang genoeg duurt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:58 schreef pluff het volgende:
[..]
oh dus het is wel normaal.
Naja alles is betrekkelijk/relatief
quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Het is ook zomaar ineens. Vanuit het niets.Hopelijk is het snel weer weg.
Utrecht is ook een optie, al moet het dan wel vrij vooraan liggen zeg maar. Op zich makkelijk te rijden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zie meestal jobs in en rondom Amsterdam. Utrecht ook nog wel eens, dat is nog beter voor je denk ik? Heb ook collega's uit Tilburg (gehad).
Daar ga ik ook vanuit. Maar ik ga niet meer zo verdomd blij zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Verstandigdan heb je tenminste weer even werk. Maar hopelijk is dat niet nodig en vind je iets anders
Ja. Maar dat gevoel heeft er niets mee te maken.quote:
Is bij mij ook altijd zo, inderdaad. Opeens BAM daar is die bui. Heel irritant.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Het is ook zomaar ineens. Vanuit het niets.Hopelijk is het snel weer weg.
Waarom denk je dat mijn leidinggevende overspannen is? Kortom er wordt niets aan gedaanquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Al aangekaart bij je baas?
Ik ben wel depri, maar dat gaat toch niet binnenkort over.
Ja, herkenbaar. Gewoon gelukkig, maar toch overschaduwt het gevoel van iets missen het gelukkige gevoel.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja dat heb ik eigenlijk ook wel, ik ben blij maar toch wordt het een beetje overschaduwd door iets. Ben ook niet depri maar meer dat het jammer is dat dat gevoel er nu ook is.
Maar een relatie hebben helpt wel? Zoveel makkelijker om iets te hebben om voor op te staan om het ook voor iemand anders vol te houden. En zoveel... Ook het idee dat je alles hebt waar de mens echt voor gemaakt is weegt zo zwaar.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Maar dat gevoel heeft er niets mee te maken.
Nee, helpt niet echt. Je moet het toch echt zelf doen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:02 schreef pluff het volgende:
[..]
Maar een relatie hebben helpt wel? Zoveel makkelijker om iets te hebben om voor op te staan om het ook voor iemand anders vol te houden. En zoveel... Ook het idee dat je alles hebt waar de mens echt voor gemaakt is weegt zo zwaar.
Nou ja, zo depri ben ik nu ook weer niet, dat ik daar op moet leunen. :$ Dit gevoel heeft verder niets met relaties etc. te maken. Het is gewoon een dip.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:02 schreef pluff het volgende:
[..]
Maar een relatie hebben helpt wel? Zoveel makkelijker om iets te hebben om voor op te staan om het ook voor iemand anders vol te houden. En zoveel... Ook het idee dat je alles hebt waar de mens echt voor gemaakt is weegt zo zwaar.
Alleen een relatie gaat daar niet bij helpen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:02 schreef pluff het volgende:
[..]
quote:
Het idee van verplicht serieus forever alone blijven is best erg. Ik denk dat niet veel mensen zich dat kunnen voorstellen. Als dat weg iws helpt het wel toch?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alleen een relatie gaat daar niet bij helpen.
Zorg eerst dat je het voor jezelf vol wil houden.
Niet iedereen is zo chronisch depressief als jijquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:02 schreef pluff het volgende:
[..]
IK vond dat nummer laatst gepost van electric light orchestra best goed.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:05 schreef FrauMilena het volgende:
Vrolijke upbeat nummers willen ook niet helpen Fera?(I feel good, allstar, lovin each day etc.)
Nee, want het lost de rest van je problemen niet op.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:04 schreef pluff het volgende:
[..]
[..]
Het idee van verplicht serieus forever alone blijven is best erg. Ik denk dat niet veel mensen zich dat kunnen voorstellen. Als dat weg iws helpt het wel toch?
Hoezo verplicht forever alone blijven? Alleen zijn is toch een keuzequote:Op donderdag 5 maart 2015 21:04 schreef pluff het volgende:
[..]
[..]
Het idee van verplicht serieus forever alone blijven is best erg. Ik denk dat niet veel mensen zich dat kunnen voorstellen. Als dat weg iws helpt het wel toch?
Misschien gaat het gevoel dat je niet forever alone bent weg.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:04 schreef pluff het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor. Depressief is volgensmij relatief en gradaties valt moeilijk te vergelijken met verschillende personen heb ik het idee.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo chronisch depressief als jij.
Ik heb helemaal geen zin in muziek eigenlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:05 schreef FrauMilena het volgende:
Vrolijke upbeat nummers willen ook niet helpen Fera?(I feel good, allstar, lovin each day etc.)
Je mag ook bij mij in bed Dexter komen kijkenquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in muziek eigenlijk.
Lief.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag ook bij mij in bed Dexter komen kijken.
Douchen is altijd fijnquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Lief.
Maar ik denk dat ik maar even de afwas ga doen en een douche neem. Misschien helpt dat laatste wel.
Dat niemand mij echt leuk vind ipv alleen maar beleefd zeggen dat ik niet slecht ben ofzoiets is niet MIJN probleem zo voelt het. Ik kan heus wel zelf inschatten dat ik een kutpersoon ben. In de omgang, sociaal, leuk zijn, grappig. Prettig om bij te zijn. En ik heb de skills niet om het beter te maken.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, want het lost de rest van je problemen niet op.
Het forever alone is een gevolg, niet de oorzaak van je problemen.
Misschien een beetje vreemd... Maar als het je helpt kun je het altijd voorleggen aan je gesprekspartnersquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:13 schreef pluff het volgende:
[..]
Dat niemand mij echt leuk vind ipv alleen maar beleefd zeggen dat ik niet slecht ben ofzoiets is niet MIJN probleem zo voelt het. Ik kan heus wel zelf inschatten dat ik een kutpersoon ben. In de omgang, sociaal, leuk zijn, grappig. Prettig om bij te zijn. En ik heb de skills niet om het beter te maken.
Vind jij dat met de huidige techniek(mobiele telefoon) gesprekken opnemen om een poging te doen om te overdenken hoe je jezelf kan verbeteren sociaal slecht is?
Ik weet het fijne van je situatie niet, maar als je jezelf wil verbeteren is het misschien een beter idee om voor feedback te vragen aan mensen die dicht én verder van je afstaan.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:13 schreef pluff het volgende:
[..]
Dat niemand mij echt leuk vind ipv alleen maar beleefd zeggen dat ik niet slecht ben ofzoiets is niet MIJN probleem zo voelt het. Ik kan heus wel zelf inschatten dat ik een kutpersoon ben. In de omgang, sociaal, leuk zijn, grappig. Prettig om bij te zijn. En ik heb de skills niet om het beter te maken.
Vind jij dat met de huidige techniek(mobiele telefoon) gesprekken opnemen om een poging te doen om te overdenken hoe je jezelf kan verbeteren sociaal slecht is?
Hoe kom je hierbij? forever alone is geen gevoel, het is de toekomst kennen of proberen te voorspellen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien gaat het gevoel dat je niet forever alone bent weg.
Je wordt alleen niet zomaar gelukkig.
Ik zou mijn toekomst ook wel willen weten, idd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:17 schreef FrauMilena het volgende:
Kan je ook mijn toekomst voorspellen?
Die vragen kun je nog steeds stellen als je wel een relatie hebt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:16 schreef pluff het volgende:
[..]
Hoe kom je hierbij? forever alone is geen gevoel, het is de toekomst kennen of proberen te voorspellen.
-Dat die somber is,
-leeg is.
-Wat doe ik hier nog?.
die kennis gaat niet weg, Ik heb veel bewijzen dat ik een kutpersoon ben!
Verbitterde oude man gespot.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:17 schreef aeque het volgende:
Hangjeugd, kunnen ze die niet gewoon verplicht werk laten doen waar nu geen vrijwilligers voor te vinden zijn? Kunnen ze in ieder geval niet klagen dat ze zich vervelen en daarom maar rond gaan hangen.
Dat kan je zelf het beste, omdat jij meer informatie over jezelf hebt dan ik.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:17 schreef FrauMilena het volgende:
Kan je ook mijn toekomst voorspellen?
Uiteindelijk ga je dood.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou mijn toekomst ook wel willen weten, idd.
Dat is eigenlijk niet de toekomst die ik bedoelquote:
De hele maatschappij is ingericht op stelletjes. Op heeeeeel veel gebiedenquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die vragen kun je nog steeds stellen als je wel een relatie hebt.
Als je samenwoonde was het dan beter gegaan denk je?quote:De mijne ging er zelfs aan kapot.
Je gaat gewoon een mooi leven hebbenquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk niet de toekomst die ik bedoel.
Ik ben single en ik red me anders primaquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:20 schreef pluff het volgende:
[..]
De hele maatschappij is ingericht op stelletjes. Op heeeeeel veel gebieden
[..]
Als je samenwoonde was het dan beter gegaan denk je?
Ik hoop hetquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je gaat gewoon een mooi leven hebben
Nee. Als je je constant ellendig loopt te voelen in iemand anders aanwezigheid doet dat de onderlinge verhoudingen niet bepaald goed.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:20 schreef pluff het volgende:
[..]
De hele maatschappij is ingericht op stelletjes. Op heeeeeel veel gebieden
[..]
Als je samenwoonde was het dan beter gegaan denk je?
En wat als dat niets helpt. Omdat je een fucking autist bent die alles moeilijk begrijpt?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien een beetje vreemd... Maar als het je helpt kun je het altijd voorleggen aan je gesprekspartners.
Lust ik allebei niet haha, dat wordt een ervaring dan...quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:18 schreef pluff het volgende:
[..]
Dat kan je zelf het beste, omdat jij meer informatie over jezelf hebt dan ik.
bovendien ken ik je helemaal niet. Wat zie ik wel.....je gaat in oktober bier drinken en braadworst eten
Er moet iets zijn dat helpt. Hier communiceer je toch ook? Dan moet dat in het echte leven ook lukken, lijkt me.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:22 schreef pluff het volgende:
[..]
En wat als dat niets helpt. Omdat je een fucking autist bent die alles moeilijk begrijpt?
ben geen hangjeugd. Ik ben een bankhanger. Wil men ook vrijwilligers die niets kunnen? Ik heb een keer gezocht en ik kan gewoon helemaal niets volgensmij.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:17 schreef aeque het volgende:
Hangjeugd, kunnen ze die niet gewoon verplicht werk laten doen waar nu geen vrijwilligers voor te vinden zijn? Kunnen ze in ieder geval niet klagen dat ze zich vervelen en daarom maar rond gaan hangen.
Hoe kun je nou helemaal niets kunnenquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:24 schreef pluff het volgende:
[..]
ben geen hangjeugd. Ik ben een bankhanger. Wil men ook vrijwilligers die niets kunnen? Ik heb een keer gezocht en ik kan gewoon helemaal niets volgensmij.
Jezelf de put in praten kun je anders best goed.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:24 schreef pluff het volgende:
[..]
ben geen hangjeugd. Ik ben een bankhanger. Wil men ook vrijwilligers die niets kunnen? Ik heb een keer gezocht en ik kan gewoon helemaal niets volgensmij.
licht verkeerd gedrag van meisjes wordt beter geaccepteerd. Ik neig naar in de modus schieten dat jij het daarom allemaal beter hebt!quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:25 schreef Lokasenna het volgende:
Wat communiceren betreft, vooral niet te bang zijn om het te proberen en af en toe ergens in te falen.
De meeste mensen gaan wel eens finaal onderuit.
En alle lompe botte horken op de wereld zijn ook nog in leven.
Wat mij betreft niet erg. Dan heb ik nut voor jou je beter laten voelen denk ikquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:26 schreef Samzz het volgende:
Op een of andere manier voel ik mij altijd beter over mezelf als pluff post. Is dat naar om te zeggen?
Ja klopt daar heb ik het vandaan. De weinige info die ik van je hebquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:26 schreef FrauMilena het volgende:
Kwartje valt nu pas. Je bedoelde oktoberfest.
voel me niet bijster intelligent atm.
Je moet niet te bang zijn voor of mensen je raar gaan vinden wanneer je iets zegt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:26 schreef pluff het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet erg. Dan heb ik nut voor jou je beter laten voelen denk ik
Het zeggen is alleen maatschappelijk gezien "erg". Omdat je altijd moet controleren of het "oke" is voordat je iets zegt.
Ik kan niet controleren of iets oke is voordat ik het zeg. Ik heb ook heel vaak dat ik stil ben ipv zeg wat ik gewoon denk. En dat net op de momenten dat ik juist wel iets moet zeggen en eigenlijk het goede wil zeggen als ik gewoon mijn mond open doe. Omdat ik bang ben om teveel te praten anders. Juist als ik niet alles zeg wat ik denk dan lijk ik normaler. Maar ik kan niet goed besluiten wat wel/niet.
Dat komt omdat dat JOUW ervaring is, en zoals ik al zei wordt er van vrouwen veel meer geaccepteerd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet niet te bang zijn voor of mensen je raar gaan vinden wanneer je iets zegt.
Dat zijn mensen die toevallig zo sociaal zijn dat ze ook met mindere personen om blijven gaan. Ooit hetzelfde als hun kan je niet worden.quote:Er zijn altijd wel ergens mensen te vinden die alsnog je gezelschap zullen waarderen.
Toen ik met je gepraat heb alweer lang geleden vond ik dat je af en toe wel rare dingen zei, maar dat dat niet zo erg was omdat je tenminste geen saai persoon was, leuk om een gesprek mee te hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:33 schreef pluff het volgende:
[..]
Dat komt omdat dat JOUW ervaring is, en zoals ik al zei wordt er van vrouwen veel meer geaccepteerd.
[..]
Dat zijn mensen die toevallig zo sociaal zijn dat ze ook met mindere personen om blijven gaan.
Dat is echt de grootste bullshit. Mannen pikken misschien meer van vrouwen, maar onderling zijn vrouwen de grootste bitches naar elkaar soms. Dus dat wordt helemaal niet sneller of meer geaccepteerd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:33 schreef pluff het volgende:
[..]
Dat komt omdat dat JOUW ervaring is, en zoals ik al zei wordt er van vrouwen veel meer geaccepteerd.
Ik voel mij prima(voor wat ik gewend ben)quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:35 schreef FrauMilena het volgende:
Ik hoop oprecht dat je je gauw weer wat beter voelt pluff. Ik denk dat je al een heel eind komt als je stopt met jezelf wegcijferen, dat is namelijk nergens voor nodig. Ben je je altijd zo bewust van wat je doet en zegt?
QFT.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is echt de grootste bullshit. Mannen pikken misschien meer van vrouwen, maar onderling zijn vrouwen de grootste bitches naar elkaar soms. Dus dat wordt helemaal niet sneller of meer geaccepteerd.
Ja daar heb je enigszinsgelijk in.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is echt de grootste bullshit. Mannen pikken misschien meer van vrouwen, maar onderling zijn vrouwen de grootste bitches naar elkaar soms. Dus dat wordt helemaal niet sneller of meer geaccepteerd.
Is dat zo?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat je niets fouts tegen ze doet. Als man kan je je best doen om niet fouts tegen ze te doen maar alsnog wordt je soms droog uitgescholden maar vaak gewoon geestelijk mishandelt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik ga niet om met vrouwen die zich als bitch tegen mij gedragen.
Ah ok, niet rot bedoelt maar je komt niet ''OK'' over op mij, vandaar dat ik dat zei.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:35 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik voel mij prima(voor wat ik gewend ben)
Wat doe jij wel fout?quote:
Hier bewijs je dus dat het niet sneller geaccepteerd wordt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik ga niet om met vrouwen die zich als bitch tegen mij gedragen.
Hij is ook niet 'OK'quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:40 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ah ok, niet rot bedoelt maar je komt niet ''OK'' over op mij, vandaar dat ik dat zei.
[..]
Wat doe jij wel fout?![]()
Van wat ik tot nu toe om me heen heb gezien is er niet echt verschil tussen mannen en vrouwen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Hier bewijs je dus dat het niet sneller geaccepteerd wordt.
Niets opzettelijks. Behalve dat ik geen skills met ze heb, en dat als ik niet naar prostituees was geweest ik nog maagd was geweest. etc etc. Oh en dan heb ik ook niets leuks te vertellen dus waarom zouden vrouwen zowiezo met mij omgaan.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:40 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ah ok, niet rot bedoelt maar je komt niet ''OK'' over op mij, vandaar dat ik dat zei.
[..]
Wat doe jij wel fout?![]()
Dat bedoel ik dus. En negen van de tien keer zaai je veel meer dan je oogst, zo gaat dat nu eenmaal.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van wat ik tot nu toe om me heen heb gezien is er niet echt verschil tussen mannen en vrouwen.
Je oogst wat je zaait.
En wat is er erg aan maagd?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:43 schreef pluff het volgende:
[..]
Niets opzettelijks. Behalve dat ik geen skills met ze heb, en dat als ik niet naar prostituees was geweest ik nog maagd was geweest. etc etc. Oh en dan heb ik ook niets leuks te vertellen dus waarom zouden vrouwen zowiezo met mij omgaan.
Mwah, ook niet eens per se. Ik heb meestal het idee dat ik een leecher op het leven ben.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. En negen van de tien keer zaai je veel meer dan je oogst, zo gaat dat nu eenmaal.
Ik kan al bijna niets zaaien. Het beste wat ik voor iedereen kan doen is geen contact. Of als ik alleen aan mezelf ga denken heel voorzichtig nog het beste er van proberen te maken. Maar dat lukt niet denken is moeilijk, teveel prikkels bij irl contact.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. En negen van de tien keer zaai je veel meer dan je oogst, zo gaat dat nu eenmaal.
U riep?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar is Fylax als je em nodig hebt
Niets mis als je zelf behoefte hebt om maagd te blijven, doel je daarop?quote:
Ik doel meer erop dat er meer is dan seks in het leven.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:54 schreef pluff het volgende:
[..]
Niets mis als je zelf behoefte hebt om maagd te blijven, doel je daarop?
wat een kutvraag! Het is erg natuurlijk als dat komt omdat je met niemand leuk om kan gaan.
Dat vind ik ook. MAar maagd zijn is wel een bewijs en iets meetbaars van wat een kutpersoon ik ben. De helft van alle mensen is vrouw dus dan heb je al de helft van de mensen te pakken voor wie je een kutpersoon bent.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik doel meer erop dat er meer is dan seks in het leven.
Ik heb ook nooit seks. Bijna geen sociaal leven. Ik vind het erger dat ik bijna geen sociaal leven dan geen seks
Ik moest een beetje lachen om die tweede zin.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:58 schreef pluff het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. MAar maagd zijn is wel een bewijs en iets meetbaars van wat een kutpersoon ik ben. De helft van alle mensen is vrouw dus heb je misschien de helft van alle sociale omgang te pakken
Waarom kijk je op zulke sites?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
http://www.refoweb.nl/vra(...)kelijke-bevestiging/
Sommige mensen maken het leven wel erg overbodig moeilijk.
Dat is wel heel kortzichtig gedacht.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:58 schreef pluff het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. MAar maagd zijn is wel een bewijs en iets meetbaars van wat een kutpersoon ik ben. De helft van alle mensen is vrouw dus heb je misschien de helft van alle sociale omgang te pakken
Vind het intrigerend.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom kijk je op zulke sites?
Echt die mensen zijn wereldvreemdmensen die een tv hebben. Tering kom je uit een andere eeuw?
Ik niet gelukkig. Mijn familie iig ouders zijn veel meer van deze tijd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind het intrigerend.
En ik herken het soort situaties uit de omgeving waarin ik ben opgegroeid.
Waarom zeg je niet dat sommige mensen nooit seks hebben? Omdat die optie al bijna is uitgesloten natuurlijk. Zo erg is het met mij!quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom kijk je op zulke sites?
Echt die mensen zijn wereldvreemdmensen die een tv hebben. Tering kom je uit een andere eeuw?
[..]
Dat is wel heel kortzichtig gedacht.
Sommige mensen duiken alleen met de ware in bed
Volgens mij hecht je veel te waarden aan seks.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:03 schreef pluff het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet dat sommige mensen nooit seks hebben? Omdat die optie al bijna is uitgesloten natuurlijk. Zo erg is het met mij!
De mijne ook.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik niet gelukkig. Mijn familie iig ouders zijn veel meer van deze tijd.
Een kutpersoon zijn is het ergste. Niet het hebben van seksquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij hecht je veel te waarden aan seks.
Helemaal loesoe op die drumstep jwz :$quote:
Ik ben ook een kutpersoon. Nou en :$quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:05 schreef pluff het volgende:
[..]
Een kutpersoon zijn is het ergste. Niet het hebben van seks
Hoe denk je de ware te ontmoeten als je een kutpersoon bent. Zoals ik al zei seks is iets meetbaars een beetje van hoe leuk je bent om mee om te gaan.
Lekkerquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Helemaal loesoe op die drumstep jwz :$
Jij LIJKT dan tenminste nog geen kutpersoon.quote:
In zo'n omgeving kwam ik ook wel eens toen ik nog op scouting zat. Refo'squote:Op donderdag 5 maart 2015 22:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De mijne ook.
Ik herken het vooral van bij vrienden en verder weg staande familie.
Misschien moet je werken aan jezelf en je daarop focussenquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:05 schreef pluff het volgende:
[..]
Een kutpersoon zijn is het ergste. Niet het hebben van seks
Hoe denk je de ware te ontmoeten als je een kutpersoon bent. Waarom ik het over seks had, is omdat seks een beetje iets meetbaars is van hoe leuk je bent om mee om te gaan.
Vind jij het dan niet intrigerend, zo'n belevingswereld die zo anders is dan de onze die zich toch op deze manier weet te handhaven in de hedendaagse samenleving?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In zo'n omgeving kwam ik ook wel eens toen ik nog op scouting zat. Refo's
Huisarts.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:10 schreef Fera het volgende:
Ik heb een ingegroeide haar bij mijn lies. Volgens mij is het gaan ontsteken. Wat te doen?
Vind je dat gesprekken opnemen en later terugluisteren zonder anderen hun medeweten om jezelf proberen te verbeteren daarvoor geoorloofd is?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je werken aan jezelf en je daarop focussen
Scrubben tot bloedens toe en dan bidden?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:10 schreef Fera het volgende:
Ik heb een ingegroeide haar bij mijn lies. Volgens mij is het gaan ontsteken. Wat te doen?
^Waarschijnlijk het verstandigst ja.quote:
Voor zo'n nietig bultje?quote:
Opvoeding is een belangrijke factor denk ik.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind jij het dan niet intrigerend, zo'n belevingswereld die zo anders is dan de onze die zich toch op deze manier weet te handhaven in de hedendaagse samenleving?
Of je doet niet zo zelfmedelijdend, daar knapt men eerder op af. En nee, dit is geen aanvallende post. Gewoon niet zo ontzettend negatief zijnquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:07 schreef pluff het volgende:
[..]
Jij LIJKT dan tenminste nog geen kutpersoon.
Ik wil geen kutpersoon zijn. Mij lukt het niet om dat niet te lijken
quote:
Amputerenquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:10 schreef Fera het volgende:
Wow en niemand die het opmerkt. Dat is dan wel opmerkelijk.quote:
Ik doe bijna nooit zo. Ik laat mij enkel nu even erover uit wat ik echt denk. Ik stop er al weer mee.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Of je doet niet zo zelfmedelijdend, daar knapt men eerder op af. En nee, dit is geen aanvallende post. Gewoon niet zo ontzettend negatief zijn
Het is maar een klein ontstekinkje. Als het überhaupt wel ontstoken is. Doet ook niet echt zeer volgens mij.quote:
Ik zag hetquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Wow en niemand die het opmerkt. Dat is dan wel opmerkelijk.
Kan groot worden als je het verder laat ontsteken. Mijn zusje wachtte te lang en heeft nu littekens van 5 hechtingen in haar lies.quote:
Niet goed voor mijn zelfbeeld dit.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Als het echt ontstoken is merk je dat morgen wel beter, en kun je dan een afspraak maken.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is maar een klein ontstekinkje. Als het überhaupt wel ontstoken is. Doet ook niet echt zeer volgens mij.
O, damn.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan groot worden als je het verder laat ontsteken. Mijn zusje wachtte te lang en heeft nu littekens van 5 hechtingen in haar lies.
Doe lekker jullie ding. :$quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:12 schreef aeque het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
O, damn.
Het lijkt alsof ik het zelf opgelost heb.Ik zat net te pulken en volgens mij trok ik de haar eruit. Het bultje lijkt al een stuk minder dik.
Dan moet je zorgen dat je anders gaat denken over jezelf. Zolang je in die negatieve spiraal blijft, blijf je hoogstwaarschijnlijk ook alleen. Self-fulfilling prophecyquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:13 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik laat mij enkel erover uit wat ik echt denk. Ik stop er al weer mee.
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je anders gaat denken over jezelf. Zolang je in die negatieve spiraal blijft, blijf je hoogstwaarschijnlijk ook alleen. Self-fulfilling prophecy
Oke ik snap het wel een beetje. MAar ik denk nooit aan negativiteit al als ik wel sociaal ben. Hoe kan ik dat dan NOG meer doen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:22 schreef pluff het volgende:
[..]
En wat als dat niets helpt. Omdat je een fucking autist bent die alles moeilijk begrijpt?
heb ik ook wel eens. Gewoon eruit pulken jaquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
O, damn.
Het lijkt alsof ik het zelf opgelost heb.Ik zat net te pulken en volgens mij trok ik de haar eruit. Het bultje lijkt al een stuk minder dik.
Oh, was het echt alleen maar zo'n roodachtig ingegroeide haar bultje? Hehe.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
O, damn.
Nee, dat is een uitvlucht zoeken.quote:
Pincet is je beste vriend.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
heb ik ook wel eens. Gewoon eruit pulken ja
Deze was wel een stuk dikker dan anderen die ik heb gehad, maar ik denk dat het toch wel meeviel achteraf. :$quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, was het echt alleen maar zo'n roodachtig ingegroeide haar bultje? Hehe.
Ik durf niet meer in mijn liezen te scheren vanwege dat de hele tijd, trek alles nu met een pincetje.
Amen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Pincet is je beste vriend.
[..]
Deze was wel een stuk dikker dan anderen die ik heb gehad, maar ik denk dat het toch wel meeviel achteraf. :$
Wel strontvervelend ja. Ben nu ook aan het plukken. Het is dat het tijdrovend is, anders zou ik het vaker doen.Echt pijn doet het niet.
Waxen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Deze was wel een stuk dikker dan anderen die ik heb gehad, maar ik denk dat het toch wel meeviel achteraf. :$
Wel strontvervelend ja. Ben nu ook aan het plukken. Het is dat het tijdrovend is, anders zou ik het vaker doen.Echt pijn doet het niet.
Ze zijn altijd intens vervelend inderdaad.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Tijd om te gamen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:20 schreef Dqod het volgende:
Ook genoeg gehad de afgelopen dagen wat ik slecht trok. And now I'm back, worryfree
Als je een autist bent gaat aan je social skills werken 1000X zo langzaam. Of het lukt misschien wel nooit.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, dat is een uitvlucht zoeken.
Wel of geen diagnose; aan jezelf werken kan te allen tijde.
quote:
Dat lukt me nooit fatsoenlijk.quote:
Misschien moet ik maar een epilady aanschaffen of zo.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zijn altijd intens vervelend inderdaad.
Ik geniet wel van het plukken.
Maar van scheren wordt het zo lelijk dat ik het liever gewoon laat zitten als ik geen tijd heb voor plukken.
Laten doenquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat lukt me nooit fatsoenlijk.
[..]
Misschien moet ik maar een epilady aanschaffen of zo.
Je moet ook niet van je bank crashen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik begon een zere nek te krijgen van al die crashes, dus nee :$
Daar kan ik me niet van herinneren wanneer ik er voor het laatst geschoren heb.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:25 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb er nooit zo'n last van eigenlijk... wel bij m'n onderbenen. :/
Just keep punchin apollo, uhh dqodquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:20 schreef Dqod het volgende:
Ook genoeg gehad de afgelopen dagen wat ik slecht trok. And now I'm back, worryfree
Ik ook niet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar kan ik me niet van herinneren wanneer ik er voor het laatst geschoren heb.
ik heb niks gezegd over problemen die zichzelf oplossenquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:23 schreef pluff het volgende:
[..]
Als je een autist bent gaat aan je social skills werken 1000X zo langzaam.
Dit is niet klagen, dit is waarheid. En nee ik doe NU niet mijn best om op dit moment wel sociaal/leuk te zijn e.d. dus niet weer gaan zeggen dat ik niet zo moet doen en dat het probleem zichzelf dan vanzelf oplost
Dat deed bonnie al vanavond :$quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je moet ook niet van je bank crashen.
quote:
Crashbeestquote:
Fijne avond Samskequote:
Leuke dingen doe-zequote:
Denk dat ze burnout heeft gespeeld toen ik aan t werk wasquote:
Hmm.. ik kijk er bij mezelf rond deze tijd niet naar...quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:29 schreef Fera het volgende:
Ik houd het eigenlijk altijd bij. Vriend of geen vriend, ik doe het meer voor mezelf.Ik vind het er gewoon niet uitzien.
Eigen wil die beestenquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Denk dat ze burnout heeft gespeeld toen ik aan t werk was
Mag ik Bonnie de volgende keer mee naar huis nemen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Denk dat ze burnout heeft gespeeld toen ik aan t werk was
niet helemaal wel bijna:quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
ik heb niks gezegd over problemen die zichzelf oplossen
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Of je doet niet zo zelfmedelijdend, daar knapt men eerder op af. En nee, dit is geen aanvallende post. Gewoon niet zo ontzettend negatief zijn
Het is niet alsof een beetje autisme mijn enige probleem is. ALles bij elkaar heb ik leuk een combinatie die redelijk onoverkoombaar is.quote:Maar hey, als jij erin wil blijven hangen moet je dat lekker doen. Nobody said it was easy.
En als ik zo omging met mijn diagnose zat ik nu in een straightjacket in een inrichting. Het is niet zo dat je "dat" hebt en vervolgens ook bent. Iets met eigen persoon, maar je gooit je strijdbijl al neer alvorens je er uberhaupt mee hebt gestreden. Zelf weten, maar kruip dan niet in de eeuwige slachtofferrol.
Naja als je dat kan ... Ik kijk dan naar mezelf en pak dan toch weer een scheermesje erbij.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:31 schreef FrauMilena het volgende:
Samzz
[..]
Hmm.. ik kijk er bij mezelf rond deze tijd niet naar...
voel me nu een beetje onvrouwelijk maar okézo erg valt het gelukkig ook niet op.
Ik zet gewoon mijn bril af, dan doet de visuele handicap zijn werk wel met het laten vergeten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Naja als je dat kan ... Ik kijk dan naar mezelf en pak dan toch weer een scheermesje erbij.
Het is ook wel zo dat ik met m'n skinny jeans gauw ingegroeide haren krijg, dus daarom ook bewust 's winters niet vaak m'n onderbenen scheer. (De rest wel, daar kan ik juist niet tegen haha.) Als dat geen probleem zou zijn, zou ik het misschien wel gewoon vaker doen voor die gladde benen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Naja als je dat kan ... Ik kijk dan naar mezelf en pak dan toch weer een scheermesje erbij.
Was wel veel haar te zien op die nudes ja.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:31 schreef FrauMilena het volgende:
Samzz
[..]
Hmm.. ik kijk er bij mezelf rond deze tijd niet naar...
voel me nu een beetje onvrouwelijk maar okézo erg valt het gelukkig ook niet op.
Nee. JIJ bent de persoon die je eigen shit kan oplossen. En dat is hard werken. En het houdt nooit op.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:32 schreef pluff het volgende:
[..]
niet helemaal wel bijna:
[..]
[..]
Het is niet alsof een beetje autisme mijn enige probleem is. ALles bij elkaar heb ik leuk een combinatie die redelijk onoverkoombaar is.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Was wel veel haar te zien op die nudes ja.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:32 schreef Dqod het volgende:
Altijd gladde beentjes want naakt met stoppels slaapt niet lekker
Je begon zelf.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:37 schreef FrauMilena het volgende:
[..]Wat doe jij mensen laten geloven. Goedste Nederlands
Zo behaard ben ik niet eens.![]()
Hoiquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:37 schreef FrauMilena het volgende:
[..]Wat doe jij mensen laten geloven. Goedste Nederlands
Zo behaard ben ik niet eens.![]()
Ik heb hier even geen gevatte reactie opquote:
Ja, want jijquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:38 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Shush
[..]
Hi
dat je nog oog voor me hebt na die opmerkingen..
Ik heb niet opgegeven, dat was enkel een aantal maanden terug een beetje erger/op-zijn-ergst.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee. JIJ bent de persoon die je eigen shit kan oplossen. En dat is hard werken. En het houdt nooit op.
En die combinatie hou je zelf in stand door het jezelf te blijven vertellen dat het onoverkoombaar is. Ik hoop oprecht dat je dit vroeger of later begrijpt want t is ook jou gegund.
dankjequote:Hier laat ik het nu bij. I hope you find that strength
Slijmbalquote:
I approve.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:39 schreef Dqod het volgende:
M'n blikken stulpje stuitert zo weg door de bass denk ik :$
Stuur me berichtje dan :$quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:40 schreef Californium het volgende:
Nog meer energie door theatersport gekregen. Ik heb nu een app geïnstalleerd waarbij ik kan praten en hij het dan omzet naar tekst. Ultiem lui
, maar ik ga m nu even gebruiken om wat gedachten te verzetten en dan slapen
![]()
Lala!
Denk aan de buren hequote:Op donderdag 5 maart 2015 22:39 schreef Dqod het volgende:
M'n blikken stulpje stuitert zo weg door de bass denk ik :$
Komt binnenkort welquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Stuur me berichtje dan :$
Slaap lekker alvast
Dit doet mij deugdquote:
Dit staat genoteerd nu, dat je het even weetquote:
Nevahhhhhquote:
Ik vind dat echt niks. Gewoon naakt of met boxer.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
Ik sliep eerst wel vaak naakt maar de laatste tijd eigenlijk nooit meer.
De kamer koud laten worden en dan warm aankleden is zo fijn.
Ja viel de vorige keer best mee.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nevahhhhh
Je hoort het toch nauwelijks buiten eh
Ik doe het andersom. Heatertje aan, half uurtje voordat ik er al nakend induik. So so hirlakquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
Ik sliep eerst wel vaak naakt maar de laatste tijd eigenlijk nooit meer.
De kamer koud laten worden en dan warm aankleden is zo fijn.
Ik vergeet wel altijd mijn pyjama op vakanties, dan moet ik weer ergens een lelijk te groot shirt scoren ter plaatse.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind dat echt niks. Gewoon naakt of met boxer.
Drummequote:
Wow :$quote:
Ik draag nooit skinny's. :$quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Het is ook wel zo dat ik met m'n skinny jeans gauw ingegroeide haren krijg, dus daarom ook bewust 's winters niet vaak m'n onderbenen scheer. (De rest wel, daar kan ik juist niet tegen haha.) Als dat geen probleem zou zijn, zou ik het misschien wel gewoon vaker doen voor die gladde benen.
Lolololquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vergeet wel altijd mijn pyjama op vakanties, dan moet ik weer ergens een lelijk te groot shirt scoren ter plaatse.
Ja daarom moet het een groot shirt zijn. Ik draag alleen een shirt en sokken in mijn slaap.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:47 schreef pluff het volgende:
[..]![]()
En wat dan met je broek? Of zon groot shirt dat het een pyamajurk is?
Faxie, ga van roy's accountquote:
Ook sokken tijdensquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja daarom moet het een groot shirt zijn. Ik draag alleen een shirt en sokken in mijn slaap.
Yes.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja daarom moet het een groot shirt zijn. Ik draag alleen een shirt en sokken in mijn slaap.
Heb 'm na 2 seconden afgezet hoorquote:
Als ik seks zou hebben zou ik ze alleen uit doen als ze vanzelf uit zouden gaan omdat ze aan de broek worden meegetrokken.quote:
Sorry, niet boos zijnquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh laat mij ook 1 keer die smiley gebruiken.
Meisje idd. Eerst vond ik 't niet zo erg, een uur later had ik een kutgevoel, daarna met een vriend gepraat (hij was jarig), en nu er wel weer overheen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor wat?
Edit, oh, ik dacht een baan ofzo, maar het ging over een meisje.
Stringeling!!!quote:
Faxie. Ghb.quote:
bb= bible black?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:56 schreef FrauMilena het volgende:
Ohja, ik heb een aantal aflveringen BB gekeken.
Niks ghb, niks faxie.
Zie. Verdacht, ditquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja gewoon.... de wijzers van de klok blijven in beweging he
Vertrouw je je eigen brouwkunsten niet? Anders kunnen we wel het een keer samen doen?quote:
Niks Faxie?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:56 schreef FrauMilena het volgende:
Ohja, ik heb een aantal aflveringen BB gekeken.
Niks ghb, niks faxie.
Maar ik wil dus niet naar bed.
Hehe.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vertrouw je je eigen brouwkunsten niet? Anders kunnen we wel het een keer samen doen?
quote:
quote:
Hoe harder je dat roept, hoe minder men je gelooftquote:
En zo trouw als een puppyquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe harder je dat roept, hoe minder men je gelooft
Of je belt gewoon mij natuurlijk...quote:
"The only way this car is worth 500 dollars is if a 300 dollar hooker was sitting in it"quote:
Ghehe ja of dat, ik was er trouwens niet naar je op terug gekomen over dat aanbod met dat akkefietje bij mijn werk.quote:
Ik vindt t leuk tot nu toe, volgende week weer kijkenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:07 schreef pluff het volgende:
[..]
hey kree.
Ik heb alleen de eerste en misschien tweede aflevering gezien.
"The only way this car is worth 500 dollars is if a 300 dollar hooker was sitting in it"
Ik heb geen kruik. Bewegen met benen it is. Verwarmd bed lijkt me wel iets trouwens.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:08 schreef perro. het volgende:
[..]
verwarm een kruik. of schaf een elektrische deken aan.
O ja joh, dat is fijnquote:
Het kan ook fijn voor jou zijnquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb geen kruik. Bewegen met benen it is. Verwarmd bed lijkt me wel iets trouwens.
[..]
O ja joh, dat is fijn
Voor jou
Alleen
Wij zijn braaf toch?quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
Brave mensen houden netjes de lipjes op elkaar.
Al dat gehap.
Niet happen! Zuigenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
Al dat gehap.
Kom danquote:
Kom er maar naast liggenquote:
Ja maar ik vind het leuk om op lippen te bijtenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
Al dat gehap.
wowowowow :$quote:
Ik sta al op je door te kloppen hoorquote:
Dat klinkt wel raar, een tong naar binnen zuigen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het leuk om op lippen te bijtenEn om een tong naar binnen te zuigen en daar op bijten
Ey, ik vertrouw m'n eigen vingers niet eens. Die schieten soms uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |