Vertrouw je je eigen brouwkunsten niet? Anders kunnen we wel het een keer samen doen?quote:
Niks Faxie?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:56 schreef FrauMilena het volgende:
Ohja, ik heb een aantal aflveringen BB gekeken.
Niks ghb, niks faxie.
Maar ik wil dus niet naar bed.
Hehe.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vertrouw je je eigen brouwkunsten niet? Anders kunnen we wel het een keer samen doen?
quote:
quote:
Hoe harder je dat roept, hoe minder men je gelooftquote:
En zo trouw als een puppyquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe harder je dat roept, hoe minder men je gelooft
Of je belt gewoon mij natuurlijk...quote:
"The only way this car is worth 500 dollars is if a 300 dollar hooker was sitting in it"quote:
Ghehe ja of dat, ik was er trouwens niet naar je op terug gekomen over dat aanbod met dat akkefietje bij mijn werk.quote:
Ik vindt t leuk tot nu toe, volgende week weer kijkenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:07 schreef pluff het volgende:
[..]
hey kree.
Ik heb alleen de eerste en misschien tweede aflevering gezien.
"The only way this car is worth 500 dollars is if a 300 dollar hooker was sitting in it"
Ik heb geen kruik. Bewegen met benen it is. Verwarmd bed lijkt me wel iets trouwens.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:08 schreef perro. het volgende:
[..]
verwarm een kruik. of schaf een elektrische deken aan.
O ja joh, dat is fijnquote:
Het kan ook fijn voor jou zijnquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb geen kruik. Bewegen met benen it is. Verwarmd bed lijkt me wel iets trouwens.
[..]
O ja joh, dat is fijn
Voor jou
Alleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |