Stuur me berichtje dan :$quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:40 schreef Californium het volgende:
Nog meer energie door theatersport gekregen. Ik heb nu een app geïnstalleerd waarbij ik kan praten en hij het dan omzet naar tekst. Ultiem lui
, maar ik ga m nu even gebruiken om wat gedachten te verzetten en dan slapen
![]()
Lala!
Denk aan de buren hequote:Op donderdag 5 maart 2015 22:39 schreef Dqod het volgende:
M'n blikken stulpje stuitert zo weg door de bass denk ik :$
Komt binnenkort welquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Stuur me berichtje dan :$
Slaap lekker alvast
Dit doet mij deugdquote:
Dit staat genoteerd nu, dat je het even weetquote:
Nevahhhhhquote:
Ik vind dat echt niks. Gewoon naakt of met boxer.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
Ik sliep eerst wel vaak naakt maar de laatste tijd eigenlijk nooit meer.
De kamer koud laten worden en dan warm aankleden is zo fijn.
Ja viel de vorige keer best mee.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nevahhhhh
Je hoort het toch nauwelijks buiten eh
Ik doe het andersom. Heatertje aan, half uurtje voordat ik er al nakend induik. So so hirlakquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
Ik sliep eerst wel vaak naakt maar de laatste tijd eigenlijk nooit meer.
De kamer koud laten worden en dan warm aankleden is zo fijn.
Ik vergeet wel altijd mijn pyjama op vakanties, dan moet ik weer ergens een lelijk te groot shirt scoren ter plaatse.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind dat echt niks. Gewoon naakt of met boxer.
Drummequote:
Wow :$quote:
Ik draag nooit skinny's. :$quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Het is ook wel zo dat ik met m'n skinny jeans gauw ingegroeide haren krijg, dus daarom ook bewust 's winters niet vaak m'n onderbenen scheer. (De rest wel, daar kan ik juist niet tegen haha.) Als dat geen probleem zou zijn, zou ik het misschien wel gewoon vaker doen voor die gladde benen.
Lolololquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vergeet wel altijd mijn pyjama op vakanties, dan moet ik weer ergens een lelijk te groot shirt scoren ter plaatse.
Ja daarom moet het een groot shirt zijn. Ik draag alleen een shirt en sokken in mijn slaap.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:47 schreef pluff het volgende:
[..]![]()
En wat dan met je broek? Of zon groot shirt dat het een pyamajurk is?
Faxie, ga van roy's accountquote:
Ook sokken tijdensquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja daarom moet het een groot shirt zijn. Ik draag alleen een shirt en sokken in mijn slaap.
Yes.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja daarom moet het een groot shirt zijn. Ik draag alleen een shirt en sokken in mijn slaap.
Heb 'm na 2 seconden afgezet hoorquote:
Als ik seks zou hebben zou ik ze alleen uit doen als ze vanzelf uit zouden gaan omdat ze aan de broek worden meegetrokken.quote:
Sorry, niet boos zijnquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh laat mij ook 1 keer die smiley gebruiken.
Meisje idd. Eerst vond ik 't niet zo erg, een uur later had ik een kutgevoel, daarna met een vriend gepraat (hij was jarig), en nu er wel weer overheen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor wat?
Edit, oh, ik dacht een baan ofzo, maar het ging over een meisje.
Stringeling!!!quote:
Faxie. Ghb.quote:
bb= bible black?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:56 schreef FrauMilena het volgende:
Ohja, ik heb een aantal aflveringen BB gekeken.
Niks ghb, niks faxie.
Zie. Verdacht, ditquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja gewoon.... de wijzers van de klok blijven in beweging he
Vertrouw je je eigen brouwkunsten niet? Anders kunnen we wel het een keer samen doen?quote:
Niks Faxie?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:56 schreef FrauMilena het volgende:
Ohja, ik heb een aantal aflveringen BB gekeken.
Niks ghb, niks faxie.
Maar ik wil dus niet naar bed.
Hehe.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vertrouw je je eigen brouwkunsten niet? Anders kunnen we wel het een keer samen doen?
quote:
quote:
Hoe harder je dat roept, hoe minder men je gelooftquote:
En zo trouw als een puppyquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe harder je dat roept, hoe minder men je gelooft
Of je belt gewoon mij natuurlijk...quote:
"The only way this car is worth 500 dollars is if a 300 dollar hooker was sitting in it"quote:
Ghehe ja of dat, ik was er trouwens niet naar je op terug gekomen over dat aanbod met dat akkefietje bij mijn werk.quote:
Ik vindt t leuk tot nu toe, volgende week weer kijkenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:07 schreef pluff het volgende:
[..]
hey kree.
Ik heb alleen de eerste en misschien tweede aflevering gezien.
"The only way this car is worth 500 dollars is if a 300 dollar hooker was sitting in it"
Ik heb geen kruik. Bewegen met benen it is. Verwarmd bed lijkt me wel iets trouwens.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:08 schreef perro. het volgende:
[..]
verwarm een kruik. of schaf een elektrische deken aan.
O ja joh, dat is fijnquote:
Het kan ook fijn voor jou zijnquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb geen kruik. Bewegen met benen it is. Verwarmd bed lijkt me wel iets trouwens.
[..]
O ja joh, dat is fijn
Voor jou
Alleen
Wij zijn braaf toch?quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
Brave mensen houden netjes de lipjes op elkaar.
Al dat gehap.
Niet happen! Zuigenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
Al dat gehap.
Kom danquote:
Kom er maar naast liggenquote:
Ja maar ik vind het leuk om op lippen te bijtenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
Al dat gehap.
wowowowow :$quote:
Ik sta al op je door te kloppen hoorquote:
Dat klinkt wel raar, een tong naar binnen zuigen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het leuk om op lippen te bijtenEn om een tong naar binnen te zuigen en daar op bijten
Ey, ik vertrouw m'n eigen vingers niet eens. Die schieten soms uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |