Denk dat ze burnout heeft gespeeld toen ik aan t werk wasquote:
Hmm.. ik kijk er bij mezelf rond deze tijd niet naar...quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:29 schreef Fera het volgende:
Ik houd het eigenlijk altijd bij. Vriend of geen vriend, ik doe het meer voor mezelf.Ik vind het er gewoon niet uitzien.
Eigen wil die beestenquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Denk dat ze burnout heeft gespeeld toen ik aan t werk was
Mag ik Bonnie de volgende keer mee naar huis nemen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Denk dat ze burnout heeft gespeeld toen ik aan t werk was
niet helemaal wel bijna:quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
ik heb niks gezegd over problemen die zichzelf oplossen
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Of je doet niet zo zelfmedelijdend, daar knapt men eerder op af. En nee, dit is geen aanvallende post. Gewoon niet zo ontzettend negatief zijn
Het is niet alsof een beetje autisme mijn enige probleem is. ALles bij elkaar heb ik leuk een combinatie die redelijk onoverkoombaar is.quote:Maar hey, als jij erin wil blijven hangen moet je dat lekker doen. Nobody said it was easy.
En als ik zo omging met mijn diagnose zat ik nu in een straightjacket in een inrichting. Het is niet zo dat je "dat" hebt en vervolgens ook bent. Iets met eigen persoon, maar je gooit je strijdbijl al neer alvorens je er uberhaupt mee hebt gestreden. Zelf weten, maar kruip dan niet in de eeuwige slachtofferrol.
Naja als je dat kan ... Ik kijk dan naar mezelf en pak dan toch weer een scheermesje erbij.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:31 schreef FrauMilena het volgende:
Samzz
[..]
Hmm.. ik kijk er bij mezelf rond deze tijd niet naar...
voel me nu een beetje onvrouwelijk maar okézo erg valt het gelukkig ook niet op.
Ik zet gewoon mijn bril af, dan doet de visuele handicap zijn werk wel met het laten vergeten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Naja als je dat kan ... Ik kijk dan naar mezelf en pak dan toch weer een scheermesje erbij.
Het is ook wel zo dat ik met m'n skinny jeans gauw ingegroeide haren krijg, dus daarom ook bewust 's winters niet vaak m'n onderbenen scheer. (De rest wel, daar kan ik juist niet tegen haha.) Als dat geen probleem zou zijn, zou ik het misschien wel gewoon vaker doen voor die gladde benen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Naja als je dat kan ... Ik kijk dan naar mezelf en pak dan toch weer een scheermesje erbij.
Was wel veel haar te zien op die nudes ja.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:31 schreef FrauMilena het volgende:
Samzz
[..]
Hmm.. ik kijk er bij mezelf rond deze tijd niet naar...
voel me nu een beetje onvrouwelijk maar okézo erg valt het gelukkig ook niet op.
Nee. JIJ bent de persoon die je eigen shit kan oplossen. En dat is hard werken. En het houdt nooit op.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:32 schreef pluff het volgende:
[..]
niet helemaal wel bijna:
[..]
[..]
Het is niet alsof een beetje autisme mijn enige probleem is. ALles bij elkaar heb ik leuk een combinatie die redelijk onoverkoombaar is.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Was wel veel haar te zien op die nudes ja.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:32 schreef Dqod het volgende:
Altijd gladde beentjes want naakt met stoppels slaapt niet lekker
Je begon zelf.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:37 schreef FrauMilena het volgende:
[..]Wat doe jij mensen laten geloven. Goedste Nederlands
Zo behaard ben ik niet eens.![]()
Hoiquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:37 schreef FrauMilena het volgende:
[..]Wat doe jij mensen laten geloven. Goedste Nederlands
Zo behaard ben ik niet eens.![]()
Ik heb hier even geen gevatte reactie opquote:
Ja, want jijquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:38 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Shush
[..]
Hi
dat je nog oog voor me hebt na die opmerkingen..
Ik heb niet opgegeven, dat was enkel een aantal maanden terug een beetje erger/op-zijn-ergst.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee. JIJ bent de persoon die je eigen shit kan oplossen. En dat is hard werken. En het houdt nooit op.
En die combinatie hou je zelf in stand door het jezelf te blijven vertellen dat het onoverkoombaar is. Ik hoop oprecht dat je dit vroeger of later begrijpt want t is ook jou gegund.
dankjequote:Hier laat ik het nu bij. I hope you find that strength
Slijmbalquote:
I approve.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:39 schreef Dqod het volgende:
M'n blikken stulpje stuitert zo weg door de bass denk ik :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |