Nee, dat is een uitvlucht zoeken.quote:
Pincet is je beste vriend.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
heb ik ook wel eens. Gewoon eruit pulken ja
Deze was wel een stuk dikker dan anderen die ik heb gehad, maar ik denk dat het toch wel meeviel achteraf. :$quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, was het echt alleen maar zo'n roodachtig ingegroeide haar bultje? Hehe.
Ik durf niet meer in mijn liezen te scheren vanwege dat de hele tijd, trek alles nu met een pincetje.
Amen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Pincet is je beste vriend.
[..]
Deze was wel een stuk dikker dan anderen die ik heb gehad, maar ik denk dat het toch wel meeviel achteraf. :$
Wel strontvervelend ja. Ben nu ook aan het plukken. Het is dat het tijdrovend is, anders zou ik het vaker doen.Echt pijn doet het niet.
Waxen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Deze was wel een stuk dikker dan anderen die ik heb gehad, maar ik denk dat het toch wel meeviel achteraf. :$
Wel strontvervelend ja. Ben nu ook aan het plukken. Het is dat het tijdrovend is, anders zou ik het vaker doen.Echt pijn doet het niet.
Ze zijn altijd intens vervelend inderdaad.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Tijd om te gamen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:20 schreef Dqod het volgende:
Ook genoeg gehad de afgelopen dagen wat ik slecht trok. And now I'm back, worryfree
Als je een autist bent gaat aan je social skills werken 1000X zo langzaam. Of het lukt misschien wel nooit.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, dat is een uitvlucht zoeken.
Wel of geen diagnose; aan jezelf werken kan te allen tijde.
quote:
Dat lukt me nooit fatsoenlijk.quote:
Misschien moet ik maar een epilady aanschaffen of zo.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zijn altijd intens vervelend inderdaad.
Ik geniet wel van het plukken.
Maar van scheren wordt het zo lelijk dat ik het liever gewoon laat zitten als ik geen tijd heb voor plukken.
Laten doenquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat lukt me nooit fatsoenlijk.
[..]
Misschien moet ik maar een epilady aanschaffen of zo.
Je moet ook niet van je bank crashen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik begon een zere nek te krijgen van al die crashes, dus nee :$
Daar kan ik me niet van herinneren wanneer ik er voor het laatst geschoren heb.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:25 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb er nooit zo'n last van eigenlijk... wel bij m'n onderbenen. :/
Just keep punchin apollo, uhh dqodquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:20 schreef Dqod het volgende:
Ook genoeg gehad de afgelopen dagen wat ik slecht trok. And now I'm back, worryfree
Ik ook niet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar kan ik me niet van herinneren wanneer ik er voor het laatst geschoren heb.
ik heb niks gezegd over problemen die zichzelf oplossenquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:23 schreef pluff het volgende:
[..]
Als je een autist bent gaat aan je social skills werken 1000X zo langzaam.
Dit is niet klagen, dit is waarheid. En nee ik doe NU niet mijn best om op dit moment wel sociaal/leuk te zijn e.d. dus niet weer gaan zeggen dat ik niet zo moet doen en dat het probleem zichzelf dan vanzelf oplost
Dat deed bonnie al vanavond :$quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je moet ook niet van je bank crashen.
quote:
Crashbeestquote:
Fijne avond Samskequote:
Leuke dingen doe-zequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |