Niets mis als je zelf behoefte hebt om maagd te blijven, doel je daarop?quote:
Ik doel meer erop dat er meer is dan seks in het leven.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:54 schreef pluff het volgende:
[..]
Niets mis als je zelf behoefte hebt om maagd te blijven, doel je daarop?
wat een kutvraag! Het is erg natuurlijk als dat komt omdat je met niemand leuk om kan gaan.
Dat vind ik ook. MAar maagd zijn is wel een bewijs en iets meetbaars van wat een kutpersoon ik ben. De helft van alle mensen is vrouw dus dan heb je al de helft van de mensen te pakken voor wie je een kutpersoon bent.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik doel meer erop dat er meer is dan seks in het leven.
Ik heb ook nooit seks. Bijna geen sociaal leven. Ik vind het erger dat ik bijna geen sociaal leven dan geen seks
Ik moest een beetje lachen om die tweede zin.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:58 schreef pluff het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. MAar maagd zijn is wel een bewijs en iets meetbaars van wat een kutpersoon ik ben. De helft van alle mensen is vrouw dus heb je misschien de helft van alle sociale omgang te pakken
Waarom kijk je op zulke sites?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
http://www.refoweb.nl/vra(...)kelijke-bevestiging/
Sommige mensen maken het leven wel erg overbodig moeilijk.
Dat is wel heel kortzichtig gedacht.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:58 schreef pluff het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. MAar maagd zijn is wel een bewijs en iets meetbaars van wat een kutpersoon ik ben. De helft van alle mensen is vrouw dus heb je misschien de helft van alle sociale omgang te pakken
Vind het intrigerend.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom kijk je op zulke sites?
Echt die mensen zijn wereldvreemdmensen die een tv hebben. Tering kom je uit een andere eeuw?
Ik niet gelukkig. Mijn familie iig ouders zijn veel meer van deze tijd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind het intrigerend.
En ik herken het soort situaties uit de omgeving waarin ik ben opgegroeid.
Waarom zeg je niet dat sommige mensen nooit seks hebben? Omdat die optie al bijna is uitgesloten natuurlijk. Zo erg is het met mij!quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom kijk je op zulke sites?
Echt die mensen zijn wereldvreemdmensen die een tv hebben. Tering kom je uit een andere eeuw?
[..]
Dat is wel heel kortzichtig gedacht.
Sommige mensen duiken alleen met de ware in bed
Volgens mij hecht je veel te waarden aan seks.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:03 schreef pluff het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet dat sommige mensen nooit seks hebben? Omdat die optie al bijna is uitgesloten natuurlijk. Zo erg is het met mij!
De mijne ook.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik niet gelukkig. Mijn familie iig ouders zijn veel meer van deze tijd.
Een kutpersoon zijn is het ergste. Niet het hebben van seksquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij hecht je veel te waarden aan seks.
Helemaal loesoe op die drumstep jwz :$quote:
Ik ben ook een kutpersoon. Nou en :$quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:05 schreef pluff het volgende:
[..]
Een kutpersoon zijn is het ergste. Niet het hebben van seks
Hoe denk je de ware te ontmoeten als je een kutpersoon bent. Zoals ik al zei seks is iets meetbaars een beetje van hoe leuk je bent om mee om te gaan.
Lekkerquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Helemaal loesoe op die drumstep jwz :$
Jij LIJKT dan tenminste nog geen kutpersoon.quote:
In zo'n omgeving kwam ik ook wel eens toen ik nog op scouting zat. Refo'squote:Op donderdag 5 maart 2015 22:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De mijne ook.
Ik herken het vooral van bij vrienden en verder weg staande familie.
Misschien moet je werken aan jezelf en je daarop focussenquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:05 schreef pluff het volgende:
[..]
Een kutpersoon zijn is het ergste. Niet het hebben van seks
Hoe denk je de ware te ontmoeten als je een kutpersoon bent. Waarom ik het over seks had, is omdat seks een beetje iets meetbaars is van hoe leuk je bent om mee om te gaan.
Vind jij het dan niet intrigerend, zo'n belevingswereld die zo anders is dan de onze die zich toch op deze manier weet te handhaven in de hedendaagse samenleving?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In zo'n omgeving kwam ik ook wel eens toen ik nog op scouting zat. Refo's
Huisarts.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:10 schreef Fera het volgende:
Ik heb een ingegroeide haar bij mijn lies. Volgens mij is het gaan ontsteken. Wat te doen?
Vind je dat gesprekken opnemen en later terugluisteren zonder anderen hun medeweten om jezelf proberen te verbeteren daarvoor geoorloofd is?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je werken aan jezelf en je daarop focussen
Scrubben tot bloedens toe en dan bidden?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:10 schreef Fera het volgende:
Ik heb een ingegroeide haar bij mijn lies. Volgens mij is het gaan ontsteken. Wat te doen?
^Waarschijnlijk het verstandigst ja.quote:
Voor zo'n nietig bultje?quote:
Opvoeding is een belangrijke factor denk ik.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind jij het dan niet intrigerend, zo'n belevingswereld die zo anders is dan de onze die zich toch op deze manier weet te handhaven in de hedendaagse samenleving?
Of je doet niet zo zelfmedelijdend, daar knapt men eerder op af. En nee, dit is geen aanvallende post. Gewoon niet zo ontzettend negatief zijnquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:07 schreef pluff het volgende:
[..]
Jij LIJKT dan tenminste nog geen kutpersoon.
Ik wil geen kutpersoon zijn. Mij lukt het niet om dat niet te lijken
quote:
Amputerenquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:10 schreef Fera het volgende:
Wow en niemand die het opmerkt. Dat is dan wel opmerkelijk.quote:
Ik doe bijna nooit zo. Ik laat mij enkel nu even erover uit wat ik echt denk. Ik stop er al weer mee.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Of je doet niet zo zelfmedelijdend, daar knapt men eerder op af. En nee, dit is geen aanvallende post. Gewoon niet zo ontzettend negatief zijn
Het is maar een klein ontstekinkje. Als het überhaupt wel ontstoken is. Doet ook niet echt zeer volgens mij.quote:
Ik zag hetquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Wow en niemand die het opmerkt. Dat is dan wel opmerkelijk.
Kan groot worden als je het verder laat ontsteken. Mijn zusje wachtte te lang en heeft nu littekens van 5 hechtingen in haar lies.quote:
Niet goed voor mijn zelfbeeld dit.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Als het echt ontstoken is merk je dat morgen wel beter, en kun je dan een afspraak maken.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is maar een klein ontstekinkje. Als het überhaupt wel ontstoken is. Doet ook niet echt zeer volgens mij.
O, damn.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan groot worden als je het verder laat ontsteken. Mijn zusje wachtte te lang en heeft nu littekens van 5 hechtingen in haar lies.
Doe lekker jullie ding. :$quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:12 schreef aeque het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
O, damn.
Het lijkt alsof ik het zelf opgelost heb.Ik zat net te pulken en volgens mij trok ik de haar eruit. Het bultje lijkt al een stuk minder dik.
Dan moet je zorgen dat je anders gaat denken over jezelf. Zolang je in die negatieve spiraal blijft, blijf je hoogstwaarschijnlijk ook alleen. Self-fulfilling prophecyquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:13 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik laat mij enkel erover uit wat ik echt denk. Ik stop er al weer mee.
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je anders gaat denken over jezelf. Zolang je in die negatieve spiraal blijft, blijf je hoogstwaarschijnlijk ook alleen. Self-fulfilling prophecy
Oke ik snap het wel een beetje. MAar ik denk nooit aan negativiteit al als ik wel sociaal ben. Hoe kan ik dat dan NOG meer doen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:22 schreef pluff het volgende:
[..]
En wat als dat niets helpt. Omdat je een fucking autist bent die alles moeilijk begrijpt?
heb ik ook wel eens. Gewoon eruit pulken jaquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
O, damn.
Het lijkt alsof ik het zelf opgelost heb.Ik zat net te pulken en volgens mij trok ik de haar eruit. Het bultje lijkt al een stuk minder dik.
Oh, was het echt alleen maar zo'n roodachtig ingegroeide haar bultje? Hehe.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:15 schreef Fera het volgende:
[..]
O, damn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |