Gelukkig morgen vrij, er moet echt snel iets veranderen op mijn werkquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Energie voor 10 hiero (tenminste, vergeleken met mijn normale zelf, waarschijnlijk voor veel mensen normaal)
Pak de fakkels?quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig morgen vrij, er moet echt snel iets veranderen op mijn werkdit gaat niet goed zo
What up? Ik heb er al 45 uur op zitten deze weekquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig morgen vrij, er moet echt snel iets veranderen op mijn werkdit gaat niet goed zo
Dat is een oplossingquote:
Werkdruk is hoog, heel veel onzekerheid, en dat is al 2 jaar zo. Nu zijn er zieken en het werk komt niet meer af. Je loopt achter de feiten aan.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:46 schreef Californium het volgende:
[..]
What up? Ik heb er al 45 uur op zitten deze weekMorgen nog een dagje
Wat is erger? Afgewezen worden voor een baan? Of door een meisjequote:Op donderdag 5 maart 2015 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor wat?
Edit, oh, ik dacht een baan ofzo, maar het ging over een meisje.
Weet niet, ik word nooit afgewezen door meisjes. :$quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is erger? Afgewezen worden voor een baan? Of door een meisje
quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet niet, ik word nooit afgewezen door meisjes. :$
Beide zijn nietquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, nog helemaal geen afwijzingen in de liefde meegemaakt eigenlijk.
Een goede avond jongedamequote:
Heerlijk.quote:
I feel humbledquote:
Ik zou bijna denken dat sommige bedrijven dat voor de procedure doen. En die vacature is dan allang vervuldquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:17 schreef El_Thijs het volgende:
In the name of all that is holy on this world...
...krijg ik vacatures binnen die nog geen uur later al weer weg zijn/dicht zijn. Gooi ze er dan niet op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |