Hipster.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uh, ja.Anders zou ik het niet zeggen.
Handig toch. Geen accu nodig. Typen en direct op papier hebben(als dat nodig is).quote:
zou jij op een met de post verstuurde met typemachine uitgetypt dateverzoek ingaan? Meteen dingen met elkaar gemeen hebben, dat je beide een typemachine hebt enzoquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan ben ik dat maar, ik vond 'm leuk. Moet ik hem wel eerst naar het park nemen dus.
Dat hangt meer af van de persoon dan het verzoek.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:11 schreef pluff het volgende:
[..]
Handig toch. Geen accu nodig. Typen en direct op papier hebben(als dat nodig is).
@strawberry
zou jij op een met typemachine uitgetype opgestuurde brief ingaan op een dateverzoek? Meteen dingen met elkaar gemeen hebben, dat je beide een typemachine hebt enzo
zou je die man uit het plaatje van aque daten?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat hangt meer af van de persoon dan het verzoek.
Tot je een fout typt.... Is het dan ook nog leuk?quote:Maar ik vind vooral het zelf typen en hoe de letters op het papier verschijnen leuk.
Het zijn ook wel leuke dingen. Maar het gaat wel ver als je hem mee neemt naar het park oid.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan ben ik dat maar, ik vond 'm leuk. Moet ik hem wel eerst naar het park nemen dus.
hoe noemden ze het als je 100 jaar terug met je typemachine naar het park ging. toen nog enkel "vast professioneel schrijver" ofzoiets?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Het zijn ook wel leuke dingen. Maar het gaat wel ver als je hem mee neemt naar het park oid.
Wel gewaagd, je typemachine zou maar nat worden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:20 schreef pluff het volgende:
[..]
hoe noemden ze het als je 100 jaar terug met je typemachine naar het park ging. toen nog enkel "vast professioneel schrijver" ofzoiets?
Gewoon ook een kannetje olie meenemen om hem goed vet te houdenquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel gewaagd, je typemachine zou maar nat worden.
Wanneer gebruikte je hem? Om huiswerk en verslagen voor school uit te typen terwijl iedereen al dat gevaarlijke microsoft word mocht gebruiken?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had vroeger een elektrische typemachine, toen ik nog niet op de computer mocht van mijn moeder.
ik ook. Al sinds 2003 denk ik niet meer gebruikt toen we een digitale camera en een kleurenprinter kregen. Ik vraag me af of hij het nog steeds doet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Enige 'oude' ding dat ik heb is een polaroid camera die nog steeds werkt
Gewoon om hersenspinsels te typen, en vragen over de wereld op te schrijven zodat ik ze niet vergeten was als mijn ouders thuiskwamen en ik het kon vragen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:24 schreef pluff het volgende:
[..]
Wanneer gebruikte je hem? Om huiswerk en verslagen voor school uit te typen terwijl iedereen al dat gevaarlijke microsoft word mocht gebruiken?
Ook vragen over God enzo toen je dat nog opgelegd kreeg?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon om hersenspinsels te typen, en vragen over de wereld op te schrijven zodat ik ze niet vergeten was als mijn ouders thuiskwamen en ik het kon vragen.
Was toen 8 jaar ofzo.
Kutte is alleen dat een film voor een polaroid teringduur is. En er zit een houdbaarheidsdatum op ook nog. Ik heb dus nooit films in huis voor een polaroid foto, moet dan echt een gelegenheid zijn waar ik polaroidfoto's wil makenquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:24 schreef pluff het volgende:
[..]
ik ook. Al sinds 2003 denk ik niet meer gebruikt toen we een digitale camera en een kleurenprinter kregen. Ik vraag me af of hij het nog steeds doet.
Dat niet echt. De antwoorden daarop waren nooit bevredigend.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:27 schreef pluff het volgende:
[..]
Ook vragen over God enzo toen je dat nog opgelegd kreeg?
Ik heb geen navullingen meer, enkel wat nog in de camera zit. Hoe kan ik de houdbaarheidsdatum van die film vinden?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kutte is alleen dat een film voor een polaroid teringduur is. En er zit een houdbaarheidsdatum op ook nog. Ik heb dus nooit films in huis voor een polaroid foto, moet dan echt een gelegenheid zijn waar ik polaroidfoto's wil maken
Als het goed is kan je dat hele deck eruit halen en staat er wel ergens een datum op. Maar ga er maar vanuit dat als hij sinds 2003 niet meer is gebruikt, je geen foto's meer afgebeeld krijgt op de dingen die je erin hebt zittenquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:28 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik heb geen navullingen meer, enkel wat nog in de camera zit. Hoe kan ik de houdbaarheidsdata van die film vinden?
Ik had ooit eens gelezen dat ze de productie van de polaroid film wilden stoppen, maar dat de Nederlandse politie graag wilde dat de productie door zou blijven gaan omdat zij dat altijd nog gebruikten. Het is dus nog wel te koop? Dan kan ik misschien kopen en een keer de hipsterfotograaf met directe foto-uitprint-service gaan uithangen op een fokmeet ofzoquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als het goed is kan je dat hele deck eruit halen en staat er wel ergens een datum op. Maar ga er maar vanuit dat als hij sinds 2003 niet meer is gebruikt, je geen foto's meer afgebeeld krijgt op de dingen die je erin hebt zitten
De films zijn nog wel te koop. Worden ook nog wel geproduceerd, maar bijna niet meer verkrijgbaar. Bij ons in de stad zit zo'n eckte fotograaf die ze nog weet te bestellen en keek net op internet, daar zijn ze ook nog te bestellen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:32 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik had ooit eens gelezen dat ze de productie van de polaroid film wilden stoppen, maar dat de Nederlandse politie graag wilde dat de productie door zou blijven gaan omdat zei dat altijd nog gebruikten. Het is dus nog wel te koop? Dan kan ik misschien kopen en een keer de hipsterfotograaf gaan uithangen op een fokmeet ofzo
Maar wel leuk de foto in allerlei vreemde kleuren langzaam zien verschijnen. En ermee wapperen en erop blazen in de hoop dat het dan sneller gaat. Dat is ook wat waardquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar duur hoor, 20,- voor 10 foto's
Klopt, is het zekerquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:35 schreef pluff het volgende:
[..]
Maar wel leuk de foto in allerlei vreemde kleuren langzaam zien verschijnen. En ermee wapperen en erop blazen in de hoop dat het dan sneller gaat. Dat is ook wat waard
Ik weet eigenlijk niet meer zo goed, misschien weer eens doen. Of niet want dat kost geld! Volgensmij was het meest leuke eraan de spanning van het moeten wachten ipv na enkele seconden de foto op een schermpje zien.quote:
En vroeger moesten ze wachten tot het rolletje vol wasquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:40 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet meer zo goed, misschien weer eens doen. Of niet want dat kost geld! Volgensmij was het meest leuke eraan de spanning van het moeten wachten ipv binnen 1 seconde de foto op een schermpje zien.
Dan zijn de d/t fouten nog wel het minst erge.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:38 schreef Fascination het volgende:
M'n zusje moest een officieel onderzoek ondergaan, zitten er in dat rapport meerdere d/t-fouten, verdraaiingen van woorden, verzinsels en tunnelvisiegeblaat. Wtf man.
Staat ook niet in volgorde van ernst of zo.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan zijn de d/t fouten nog wel het minst erge.
En dan als het rolletje vol was, met de "moderne" cameras nog even in wat gezoem zitten van het terugspoelen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En vroeger moesten ze wachten tot het rolletje vol was
Je hebt toch ook van die camera's die de foto's meteen zelf printen? Tegenwoordig is er weer een hele markt voor dus dat zal niet snel verdwijnen. Voor scrapbooking, of om in je kamer te hangen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:32 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik had ooit eens gelezen dat ze de productie van de polaroid film wilden stoppen, maar dat de Nederlandse politie graag wilde dat de productie door zou blijven gaan omdat zij dat altijd nog gebruikten. Het is dus nog wel te koop? Dan kan ik misschien kopen en een keer de hipsterfotograaf met directe foto-uitprint-service gaan uithangen op een fokmeet ofzo
EN NIET EERDER OPENEN DAN DAT HET ROLLETJE VOL IS! Anders waren al je foto's wegquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:44 schreef pluff het volgende:
[..]
En dan als het rolletje vol was, met de "moderne" cameras nog even in wat gezoem zitten van het terugspoelen.Het kon weleens genant zijn
Bedoelde meer dat het niet heel noemenswaardig meer is gezien de rest.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Staat ook niet in volgorde van ernst of zo.
hipsterquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit ding bijvoorbeeld.
http://photojojo.com/stor(...)=pinterest-photojojo
Nee eerst terugspoelen en verwerken. Daarna kan je de negatieven bewaren of je kan een negatief gebruiken om zelf een infrarood camera te maken.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
EN NIET EERDER OPENEN DAN DAT HET ROLLETJE VOL IS! Anders waren al je foto's weg
Ik heb een zwarte of donkergrijze. Weet niet of er meerdere modellen zijnquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb deze, maar dan blauw
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:50 schreef pluff het volgende:
[..]
Nee eerst terugspoelen en verwerken. Daarna kan je de negatieven bewaren of je kan een negatief gebruiken om zelf een infrarood camera te maken.
Er zijn meerdere modellen, jaquote:[..]
Ik heb een zwarte of donkergrijze. Weet niet of er meerdere modellen zijn
Hoe weet ik dat nou he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik voel mij neger
quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:53 schreef pluff het volgende:
[..]
Hoe weet ik dat nou he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Dat kan ik moeilijk zeggen op basis van een enkele afbeelding.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:14 schreef pluff het volgende:
[..]
zou je die man uit het plaatje van aque daten?
Jawel, gewoon niet fout typen.quote:Tot je een fout typt.... Is het dan ook nog leuk?
Ik ga me echt niet schamen voor dingen die ik leuk vind omdat er toevallig hipsters zijn die het ook 'leuk' vinden.quote:
Belangrijkere vraag is natuurlijk of je mij zou daten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat kan ik moeilijk zeggen op basis van een enkele afbeelding.Maar ik denk het niet.
[..]
Jawel, gewoon niet fout typen.En anders tipex.
Met typemachine en tapedeck voor je casettebandjes wilt ze dat vast welquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Belangrijkere vraag is natuurlijk of je mij zou daten.
Jou altijd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Zou je wel moeten doen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ga me echt niet schamen voor dingen die ik leuk vind omdat er toevallig hipsters zijn die het ook 'leuk' vinden.
Hij doet me denken aan een FOK!ker.quote:
Ja.quote:
Deed 'ie me ook aan denken. Maar niet het hipstergedeelte. Gewoon het hoofdquote:
Hosselbaas.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:56 schreef aeque het volgende:
[..]
En ouders maar aanmoedigen en zeggen dat ik zo creatief, goed en leuk bezig wasquote:
Je liegt.quote:
Zal hij zijn typemachine dan tamas noemen?quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:02 schreef pluff het volgende:
[..]
En ouders maar aanmoedigen en zeggen dat ik zo creatief, goed en leuk bezig was
Ja, precies. Ik weet niet of Vin een hipster is.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Deed 'ie me ook aan denken. Maar niet het hipstergedeelte. Gewoon het hoofd
Voor wat ik van hem ken, nee. Eerder een casual kakkertjequote:Op donderdag 5 maart 2015 18:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik weet niet of Vin een hipster is.
Gekke voorkeuren in deze wereld.quote:'Mannen zien dat als het compliment bij uitstek, hè? Ze is een cool girl', zegt de hoofdpersoon in een pagina's lange tirade. 'Het betekent dat je een briljante, geestige vrouw bent die van football, poker, gore grappen en boeren houdt. Ze speelt games, drinkt goedkoop bier, houdt van trio's en anale seks. Ze vreet hotdogs en hamburgers en heeft toch maat 32, want cool girls zijn boven alles lekker. Lekker en begripvol. Cool girls worden nooit kwaad.'
One of the guys vrouwen.quote:
Mja, waarschijnlijk omdat ze mannen zijn die makkelijk in bed te praten zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, het is toch helemaal niet charmant. :$
Ik vind daar niets ergs aan. Nee niet voor eigenbelangquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, waarschijnlijk omdat ze mannen zijn die makkelijk in bed te praten zijn.
ik heb ook tepels alleen wat minder vullingquote:Met tieten
Deze is gewoon echt nice. Niet eens fout. Gewoon echt nicequote:
Terecht, daar ben ik niet hip genoeg voor.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:13 schreef pluff het volgende:
[..]
ik durf jou nu niet meer cool te noemen
Als mannen zo zijn vind ik het al oncharmant, laat staan vrouwen.quote:
True. Al wilt hij wel te graag.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Deze is gewoon echt nice. Niet eens fout. Gewoon echt nice
Hij was wel fout bedoeldquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Deze is gewoon echt nice. Niet eens fout. Gewoon echt nice
Zo verschrikkelijk oncharmant.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:18 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik vind daar niets ergs aan. Nee niet voor eigenbelang
[..]
ik heb ook tepels alleen wat minder vulling
Nee want jij was hem voor.quote:
I know. Maar in deze context was hij gewoon echt nicequote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I know. Maar in deze context was hij gewoon echt nice
Stuur me maar een PMquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst een hitman op jou afsturen vermoed ik
Poepen. Met de deur open.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo'n moment van twijfel altijd, dat je bijna bezoek krijgt maar eigenlijk moet poepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Goed idee. ik ben nog bezig met Barb's mess.quote:
Ik dacht dat "cool" een ander woord voor leuk was. Jammer dat coole meisjes voor de meeste mannen dan zoals dat zijn nou klopt het niet meer als ik je cool noem.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Terecht, daar ben ik niet hip genoeg voor.
Zij willen wel een "cool girl" denk ik.quote:[..]
Als mannen zo zijn vind ik het al oncharmant, laat staan vrouwen.
Van die 'bier en tieten'-roepers.
Bustedquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dan zelf Straw in beslag nemen zeker
quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:24 schreef Fascination het volgende:
Gewoon gaan poepen en dan veel spuiten met de spuitbus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Want charmant is het als een meisje geen sexdrive lijkt te hebben en die vol zit met het stigma dat ze niet zomaar met iemand naar bed mag wanneer ze dat zelf wilt?quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo verschrikkelijk oncharmant.
Beter busted dan shot.quote:
Neequote:Op donderdag 5 maart 2015 18:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Jongens wat is deze. Heb ik er zelf ook nog wat over te zeggen?
Nee. Ik zie je morgen om 7 uurquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Je wordt nog net niet uitgehuwelijkt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Die huwelijken houden wel langer stand.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Je wordt nog net niet uitgehuwelijkt.
Dan moet fax vanavond al komen, blijven slapen, en morgenochtend om 7 uur wakker worden om jou in bed naast hem te zien liggen terwijl jij nog even verderslaapt.quote:
Meer het drinken en schelden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:26 schreef pluff het volgende:
[..]
Want charmant is het als een meisje geen sexdrive lijkt te hebben en die vol zit met het stigma dat ze niet zomaar met iemand naar bed mag wanneer ze dat zelf wilt?
Of bedoel je dat ik oncharmante tieten heb![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |