Hosselbaas.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Belangrijkere vraag is natuurlijk of je mij zou daten.
En ouders maar aanmoedigen en zeggen dat ik zo creatief, goed en leuk bezig wasquote:
Je liegt.quote:
Zal hij zijn typemachine dan tamas noemen?quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:02 schreef pluff het volgende:
[..]
En ouders maar aanmoedigen en zeggen dat ik zo creatief, goed en leuk bezig was
Ja, precies. Ik weet niet of Vin een hipster is.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Deed 'ie me ook aan denken. Maar niet het hipstergedeelte. Gewoon het hoofd
Voor wat ik van hem ken, nee. Eerder een casual kakkertjequote:Op donderdag 5 maart 2015 18:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik weet niet of Vin een hipster is.
Gekke voorkeuren in deze wereld.quote:'Mannen zien dat als het compliment bij uitstek, hè? Ze is een cool girl', zegt de hoofdpersoon in een pagina's lange tirade. 'Het betekent dat je een briljante, geestige vrouw bent die van football, poker, gore grappen en boeren houdt. Ze speelt games, drinkt goedkoop bier, houdt van trio's en anale seks. Ze vreet hotdogs en hamburgers en heeft toch maat 32, want cool girls zijn boven alles lekker. Lekker en begripvol. Cool girls worden nooit kwaad.'
One of the guys vrouwen.quote:
Mja, waarschijnlijk omdat ze mannen zijn die makkelijk in bed te praten zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, het is toch helemaal niet charmant. :$
Ik vind daar niets ergs aan. Nee niet voor eigenbelangquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, waarschijnlijk omdat ze mannen zijn die makkelijk in bed te praten zijn.
ik heb ook tepels alleen wat minder vullingquote:Met tieten
Deze is gewoon echt nice. Niet eens fout. Gewoon echt nicequote:
Terecht, daar ben ik niet hip genoeg voor.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:13 schreef pluff het volgende:
[..]
ik durf jou nu niet meer cool te noemen
Als mannen zo zijn vind ik het al oncharmant, laat staan vrouwen.quote:
True. Al wilt hij wel te graag.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Deze is gewoon echt nice. Niet eens fout. Gewoon echt nice
Hij was wel fout bedoeldquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Deze is gewoon echt nice. Niet eens fout. Gewoon echt nice
Zo verschrikkelijk oncharmant.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:18 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik vind daar niets ergs aan. Nee niet voor eigenbelang
[..]
ik heb ook tepels alleen wat minder vulling
Nee want jij was hem voor.quote:
I know. Maar in deze context was hij gewoon echt nicequote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I know. Maar in deze context was hij gewoon echt nice
Stuur me maar een PMquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst een hitman op jou afsturen vermoed ik
Poepen. Met de deur open.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo'n moment van twijfel altijd, dat je bijna bezoek krijgt maar eigenlijk moet poepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Goed idee. ik ben nog bezig met Barb's mess.quote:
Ik dacht dat "cool" een ander woord voor leuk was. Jammer dat coole meisjes voor de meeste mannen dan zoals dat zijn nou klopt het niet meer als ik je cool noem.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Terecht, daar ben ik niet hip genoeg voor.
Zij willen wel een "cool girl" denk ik.quote:[..]
Als mannen zo zijn vind ik het al oncharmant, laat staan vrouwen.
Van die 'bier en tieten'-roepers.
Bustedquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dan zelf Straw in beslag nemen zeker
quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:24 schreef Fascination het volgende:
Gewoon gaan poepen en dan veel spuiten met de spuitbus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Want charmant is het als een meisje geen sexdrive lijkt te hebben en die vol zit met het stigma dat ze niet zomaar met iemand naar bed mag wanneer ze dat zelf wilt?quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo verschrikkelijk oncharmant.
Beter busted dan shot.quote:
Neequote:Op donderdag 5 maart 2015 18:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Jongens wat is deze. Heb ik er zelf ook nog wat over te zeggen?
Nee. Ik zie je morgen om 7 uurquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Je wordt nog net niet uitgehuwelijkt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Die huwelijken houden wel langer stand.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Je wordt nog net niet uitgehuwelijkt.
Dan moet fax vanavond al komen, blijven slapen, en morgenochtend om 7 uur wakker worden om jou in bed naast hem te zien liggen terwijl jij nog even verderslaapt.quote:
Meer het drinken en schelden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:26 schreef pluff het volgende:
[..]
Want charmant is het als een meisje geen sexdrive lijkt te hebben en die vol zit met het stigma dat ze niet zomaar met iemand naar bed mag wanneer ze dat zelf wilt?
Of bedoel je dat ik oncharmante tieten heb![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |