Of eindigen met eerwraak.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die huwelijken houden wel langer stand.
In (niet islamitische) aziatische landen en binnen het jodendom komt het ook nog best veel voor toch?quote:
Ik heb echt geen flauw idee eigenlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In (niet islamitische) aziatische landen en binnen het jodendom komt het ook nog best veel voor toch?
Ik denk niet dat het het uithuwelijken an sich is. Ik denk omdat zij dan vaak minder eerdere relaties hebben gehad en dus minder kritisch zijn omdat ze niets gewend zijn, en minder eisen hebben aan een relatie.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die huwelijken houden wel langer stand.
Klote.quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hallo aeque![]()
Hoe was jouw dag vandaag?
Klinkt goed man! What happened?quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Klote.
De jouwe? Naast het wc gedoe dan.
Lolquote:Op donderdag 5 maart 2015 18:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klinkt goed man! What happened?
Ja fantastisch
Oke nou sterkte dan maar....quote:Op donderdag 5 maart 2015 18:49 schreef aeque het volgende:
[..]
LolEn niks voor op fok.
En ik voel een lichte vorm van sarcasme.
Wow.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:44 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]
vind die plaatje van strawberry lkkr
ik verbeeld me dan dat ze zo op mijn penor tekeer gaat hebben jullie dat ook vrienden
Herkenbaar.quote:
Maar dan met Zooey zelf.quote:
Dat zoeey op je penor tekeer gaat?quote:
Uithuilen? Wel nee joh. Na de eerste keer dat ik afgewezen werd, heb ik mezelf in bescherming genomen, en elke keer dat ik iemand nu leuk begin te vinden, en de verliefdheid wordt steeds erger, dan vraag ik al of ze film wil kijken. Want hoe verliefder je bent, hoe erger het is.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
uithuilen en weer doorgaan
Energie voor 10 hiero (tenminste, vergeleken met mijn normale zelf, waarschijnlijk voor veel mensen normaalquote:
Gelukkig morgen vrij, er moet echt snel iets veranderen op mijn werkquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Energie voor 10 hiero (tenminste, vergeleken met mijn normale zelf, waarschijnlijk voor veel mensen normaal)
Pak de fakkels?quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig morgen vrij, er moet echt snel iets veranderen op mijn werkdit gaat niet goed zo
What up? Ik heb er al 45 uur op zitten deze weekquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig morgen vrij, er moet echt snel iets veranderen op mijn werkdit gaat niet goed zo
Dat is een oplossingquote:
Werkdruk is hoog, heel veel onzekerheid, en dat is al 2 jaar zo. Nu zijn er zieken en het werk komt niet meer af. Je loopt achter de feiten aan.quote:Op donderdag 5 maart 2015 19:46 schreef Californium het volgende:
[..]
What up? Ik heb er al 45 uur op zitten deze weekMorgen nog een dagje
Wat is erger? Afgewezen worden voor een baan? Of door een meisjequote:Op donderdag 5 maart 2015 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor wat?
Edit, oh, ik dacht een baan ofzo, maar het ging over een meisje.
Weet niet, ik word nooit afgewezen door meisjes. :$quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is erger? Afgewezen worden voor een baan? Of door een meisje
quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet niet, ik word nooit afgewezen door meisjes. :$
Beide zijn nietquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, nog helemaal geen afwijzingen in de liefde meegemaakt eigenlijk.
Een goede avond jongedamequote:
Heerlijk.quote:
I feel humbledquote:
Ik zou bijna denken dat sommige bedrijven dat voor de procedure doen. En die vacature is dan allang vervuldquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:17 schreef El_Thijs het volgende:
In the name of all that is holy on this world...
...krijg ik vacatures binnen die nog geen uur later al weer weg zijn/dicht zijn. Gooi ze er dan niet op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |