ja dat heb je goedquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Was die niet heel erg afgevallen nu?
Ik check zijn zwaardpic elke avond voor het slapen gaanquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:50 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Jij spot deuce elke dag?
Waar dat
quote:
Nog steeds tevreden al zou meer volume beter zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets zou ik willen. Maar het weer werkt ook niet mee , kakwind verpest m'n haar elke keer![]()
welke yoghurt, g?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Wats de minst zure kwark? De yoghurt begint me tegen te staan.
Inb4 Sapstengel die zegt dat je gewoon een kipfilet moet pureren.
Ja? Ik heb nu halfvolle milde van de AH. Daar kwak ik dan muesli en ongebrande noten in op werk.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
welke yoghurt, g?
kwark is echt nog zuurder
waarom zou je die bende etenquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja? Ik heb nu halfvolle milde van de AH. Daar kwak ik dan muesli en ongebrande noten in op werk.
quote:Biologische rooibosthee met chocolade en vanille
De antioxidanten uit chocolade en thee zorgen samen met de vanille voor een heerlijke thee
Was begin van t seizoen toch al? Of zelfs vorig seizoen.quote:
Kwark meng ik met siroopquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Wats de minst zure kwark? De yoghurt begint me tegen te staan.
Inb4 Sapstengel die zegt dat je gewoon een kipfilet moet pureren.
Ja voor de kcals maar eigenlijk scheelt dat echt geen klote volgens mijquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
waarom zou je die bende eten
[ afbeelding ]
Katharos 0% masterrace
4gr khd
9gr eiwitjes
Mwehe zeker goede test met korte esters en DNPquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Was begin van t seizoen toch al? Of zelfs vorig seizoen.
Spaanse doktoren leveren wel kwaliteit
Die Teisseire gaat er uit hier?!?!quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Kwark meng ik met siroop
[ afbeelding ]
Waar koop je die? AH heeft alleen eigen merk 0% of Total (3 euro/500gramquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Katharos 0% masterrace
4gr khd
9gr eiwitjes
ik pak deze standaard maar dan met 10% vet die is lkkrderquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Katharos 0% masterrace
4gr khd
9gr eiwitjes
Ik koop hem bij de vomar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waar koop je die? AH heeft alleen eigen merk 0% of Total (3 euro/500gram)
lol rietsuiker is gewoon geverfde suikerquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:45 schreef kaasplankje het volgende:
rietsuiker = beter dan geraffineerde suiker
Beter alleen bij jouquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die Teisseire gaat er uit hier?!?!
Nee, het is gewoon suiker met toegevoegde melasse.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:45 schreef kaasplankje het volgende:
rietsuiker = beter dan geraffineerde suiker
nee dat is niet zo heb je die kvw uitzending gezien over rietsuiker danquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol rietsuiker is gewoon geverfde suiker
geloof niet in wat ze zeggen
oh en boeit idd geen kut
Waar gaat het over, Body & Fit shop?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:18 schreef kaasplankje het volgende:
http://keuringsdienstvanw(...)everingen/13-12-2012
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:44 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Waar gaat het over, Body & Fit shop?
quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:27 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Godver, veelste laat naar bed weer vandaag
Pussyquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:27 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Laat je niet gek maken door die ectos hier vriend. Wij weten wel beterquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:27 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Van vetklep naar ectoquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken door die ectos hier vriend. Wij weten wel beter
Bosbessen whey, Pindapasta en gojibessen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit is als vloeken in de kerk!!!
Wat had je?
Oudersquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:03 schreef Awesome_ het volgende:
Ouders zijn bang dat ik nu gescamd word in budapest door van die knappe chicks die je meelokken naar een terras waar drankjes achteraf een barkie per stuk kosten
Maybequote:Op woensdag 4 maart 2015 23:07 schreef seto het volgende:
ben je in het echt net zo saai als je posts hier fripsel?
je hebt je wrist bands laten liggen maatquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:07 schreef seto het volgende:
ben je in het echt net zo saai als je posts hier fripsel?
maarten van 6pack toen het nog goed wasquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:10 schreef JaqenHghar het volgende:
http://keuringsdienstvanw(...)everingen/30-10-2014
Superfoods
Dat is lang geledenquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:14 schreef seto het volgende:
[..]
maarten van 6pack toen het nog goed was
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Was die niet heel erg afgevallen nu?
Hij is al een jaar dood l0lquote:
Haha classic. En dan een beetje sip in de verte gaan staren. Get's em every time. Nog mooier als ze dan hun excuses gaan staan stamelen dat je vet gaat lopen ragen en schreeuwen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 07:51 schreef Awesome_ het volgende:
Had die vorige week nog een keer geplaatst op de verjaardag van een maat van me. Was een gast die ik echt sporadisch zie. Beetje aangeschoten was die, dus iets te comfy.
'Haha awesome_, dat was niet wat je moeder zei vorige week hahaha'
'Oh, ja dat zou wel kunnen kloppen inderdaad. Want ik die heb ik in oktober kunnen begraven...
Alvleesklierkanker.'
serieus, waarom gun je em nooit iets met zn vrienden.. je stoot em alleen maar verder af hiermee. onzeker kreng. had het er laatst nog met Etha zelf over en die is dit ook spuugzat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gun m genoeg maar niet met jou. Ik weet waar die activiteiten van jullie toe leiden en jij bent een slechte invloed op een goede jongen. Momenteel is het of een relatie met mij of met jou naar Budapest. En ik kan je vertellen, dat ticket is een leugen!quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:10 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
serieus, waarom gun je em nooit iets met zn vrienden.. je stoot em alleen maar verder af hiermee. onzeker kreng. had het er laatst nog met Etha zelf over en die is dit ook spuugzat.
Echte mannen slapen als een baby. Of denk je dat je er groot en sterk van wordt als je tot 03:00 zit te fokken.quote:
Full-time ecto hiero met die polsjes van mij.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:48 schreef Ethanolic het volgende:
Van vetklep naar ecto naar meso naar endo naar meso naar endo naar meso naar endo
Lyfe.
Ze hebben wel vertrouwen in jequote:Op woensdag 4 maart 2015 23:03 schreef Awesome_ het volgende:
Ouders zijn bang dat ik nu gescamd word in budapest door van die knappe chicks die je meelokken naar een terras waar drankjes achteraf een barkie per stuk kosten
Negerzaadquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:10 schreef JaqenHghar het volgende:
http://keuringsdienstvanw(...)everingen/30-10-2014
Superfoods
hehe, ze denken dat ik kwetsbaar ben nu. Sowieso, vrouwen proberen te fixen met drankjes, dat is echt beta move #1.quote:
dagboek-stijl post gemacht. Zodat het niet teveel opvalt dat ik kom trollenquote:Op donderdag 5 maart 2015 09:07 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zat te denken om een mini gym take over te doen elke dag in het Hoe Voel Je Je Nu topic. Gewoon ff met een gymmember of 20 iedere dag melden hoe goed het wel niet met je gaat. ff statement maken naar die labiele aandachtshoeren en leuk voor de kids later. Heb je toch iets te vertellen.
Who's in?
henkquote:Op donderdag 5 maart 2015 09:28 schreef fathank het volgende:
[..]
dagboek-stijl post gemacht. Zodat het niet teveel opvalt dat ik kom trollen
Dit onthoud ik. Wat ben je toch een lulquote:Op donderdag 5 maart 2015 08:55 schreef Awesome_ het volgende:
Zulke drama kun je alleen verzinnen als je ooit een kutwijf hebt gedate of er zelf een bent. Ik weet hoe het bij mij zit. denk dat jullie bij jackie het zelf wel kunnen invullen.
xDquote:Op donderdag 5 maart 2015 09:48 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit onthoud ik. Wat ben je toch een lul
deze edit.quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:56 schreef Questular het volgende:
Boem, edit gemaakt zodat ze denken dat ik vanuit Culinair kom, ze weten niks zeg ik je!
R&P / Hoe voel je je nu? #885quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:38 schreef Questular het volgende:
Waar staat dat topic ook alweer? Hij staat niet mijn in myat dus een modje zal wel weer hebben liggen klooien
Misschien kan je dat wel kwijt daarquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:43 schreef Awesome_ het volgende:
Van dit soort onrecht kook ik oprecht van woede
zet jij een beginnetje? Ik back je wel.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:45 schreef no1uknow het volgende:
We kunnen ook collectief gaan klagen in het feedbacktopic.
Done. Vind dit wel een serieuze kwestie.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
zet jij een beginnetje? Ik back je wel.
Dat vind ik erg aardig aan je. Ik doe graag de groetjes terugquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:57 schreef Questular het volgende:
Ik wil graag de groetjes doen aan alle Modjes die hier meelezen
quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:03 schreef kaasplankje het volgende:
hoe kan iets met 0% vet nou lekker zijn
wat is er mis meequote:Op donderdag 5 maart 2015 12:14 schreef seto het volgende:
zusje van de ex van een vriend van me ziet er zo uit, kreeg blijkbaar toen ze op vakantie was van jongens te horen dat ze eens een hamburger moet eten
ouders doen er ook vrij weinig aan, best triest
Zijn katten wel halal?quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Bam. Ultieme vrijgezelle-catlady-status bereikt: Ik ga in de lente babykittens gastouderen.
Ik ook ja.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:14 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zou haar proteïne voeren, niet echt proteïne maar wat anders snap je![]()
![]()
Kattenpis snuivenquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:19 schreef kaasplankje het volgende:
Ik las laatst ergens dat er in kattenstront een stof zit waar je rustig van wordt is mss wel goed voor jou clumsie
En ook bacteriën toch die gevaarlijk zijn voor zwangere vrouwen. Gelukkig hebben zwangere vrouwen nooit katten, want die hebben een man.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:19 schreef kaasplankje het volgende:
Ik las laatst ergens dat er in kattenstront een stof zit waar je rustig van wordt is mss wel goed voor jou clumsie
dit of in je schone was gaan liggen met die vieze haren of het huis onderkotsen of in je gymschoenen zeikenquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:24 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze in de gordijnen gaan klimmen en je shit kapot gaan klauwen.
Ja denk het wel. Of eerder zo'n verstokte oude tak die mannen haat.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ga je lonely kattevrouwtje worden nu je geen dick meer scoren kan dan
Niet te emotioneel doen. Zo zien die meiden in Budapest dat je kwetsbaar bent en hup, voor je het weet is je bankrekening leeg en heb je een kind wat Stefano heet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:27 schreef Awesome_ het volgende:
Pink gewoon een traantje weg om de broederliefde die hier nog steeds heerst.
Neenee dat is niet de oplossing. Ze kan gewoon een 10cc spuitje inbrengen, jouw celletjes op proberen te zuigen en dan vaginaal inbrengen. Als je sperma is zoals je persoonlijkheid, ben je natuurlijk superpotent en eindig je alsnog met zo'n snotneus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
np maar noem me volgende keer gewoon Ff bij naam okquote:Op donderdag 5 maart 2015 11:52 schreef JaqenHghar het volgende:
Mag ik degene die laatst die griekse yoghurt aanprees met 0% vet even hartelijk bedanken.
Lekker spul gek! Zoveel beter te nassen dan die "magere" kwark. Goede structuur ook.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neenee dat is niet de oplossing. Ze kan gewoon een 10cc spuitje inbrengen, jouw celletjes op proberen te zuigen en dan vaginaal inbrengen. Als je sperma is zoals je persoonlijkheid, ben je natuurlijk superpotent en eindig je alsnog met zo'n snotneus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Okee. Point taken.
Dan maar ouderwets zelf de slang aaien.BEASTMODE
http://www.nujij.nl/showb(...)kwijt.31350563.lynkxquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:38 schreef Awesome_ het volgende:
[..]![]()
Okee. Point taken.
Dan maar ouderwets zelf de slang aaien.
+1 gym credit gegevenquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
np maar noem me volgende keer gewoon Ff bij naam ok
Ik denk dat ze dan haar bekken breekt, zo hard als ik ben.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Stel je even voor dat hij eruit schiet en ze door blijft stuiteren en hij dubbel klapt.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:49 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan haar bekken breekt, zo hard als ik ben.
heb ik altijd bij deze plaatjequote:Op donderdag 5 maart 2015 12:44 schreef kaasplankje het volgende:
ik verbeeld me dan dat ze zo op mijn penor tekeer gaat hebben jullie dat ook vrienden
Oh dat gebeurt wel eens maar dat is niet zo erg. Hij veert vanzelf weer terug.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Stel je even voor dat hij eruit schiet en ze door blijft stuiteren en hij dubbel klapt.
We zijn hier niet in Turkije, wellicht dat dat het prijsverschil maakt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Waar zijn de tijden gebleven dat je voor 5 euro kon vliegen met ryanair.
Als je maat 32 hebt jaquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:41 schreef Champy het volgende:
Zijn dit goede schoenen om op te liften?
http://www.frontrunner.nl(...)235_zwart_11515.html
Uhhh oeps, neequote:
heeft ze een pik dan?quote:
bali lijkt me wel chillquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:20 schreef seto het volgende:
ik ben half indonesisch en ik zou niet eens naar indonesië gaan
Jij hebt maatje 32?quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:41 schreef Champy het volgende:
Zijn dit goede schoenen om op te liften?
http://www.frontrunner.nl(...)235_zwart_11515.html
50 piek is regelmatig te vinden naar een goeie Europese bestemming.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Waar zijn de tijden gebleven dat je voor 5 euro kon vliegen met ryanair.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:20 schreef seto het volgende:
ik ben half indonesisch en ik zou niet eens naar indonesië gaan
ja zag dit op het nieuws oid, sinds de crisis is er minder werk dus beetje overschot. Die gasten hebben een opleiding van 1.5 ton gedaan dus staan met de rug tegen de muurquote:
Piloot zijn is leuk als je al 20 jaar gezagvoerder bent bij KLM ofzo, voor zo'n prijsvechter vliegen verdient echt geen kut. Ken een gozer die voor Qatar Airways zit. Woont daar ook maar is doodongelukkig maar kan niet weg dankzij z'n mooie wurgcontract. Sta je daar met je studieschuld ter waarde van een huisquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:50 schreef kaasplankje het volgende:
oh dat kan best waar zijn maar dit ging over piloten die een opleiding voor lijnvluchten gedaan hadden en das een prive opleiding
Idd. Ken ook een meisje (weer eens wat anders) die dan het 'geluk' had dat ze na haar opleiding bij Ryanair kon gaan werken. Ze krijgt wel goed betaald hoor, maar werkt er als een gek voor. Maar er zijn ook een hele, hele hoop piloten die gewoon grondbanen op Schiphol nemen en in hun eigen uren maar blijven vliegen, om hun papieren te blijven houden. Echt een bizar wereldje.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Piloot zijn is leuk als je al 20 jaar gezagvoerder bent bij KLM ofzo, voor zo'n prijsvechter vliegen verdient echt geen kut. Ken een gozer die voor Qatar Airways zit. Woont daar ook maar is doodongelukkig maar kan niet weg dankzij z'n mooie wurgcontract. Sta je daar met je studieschuld ter waarde van een huis
Deed me denken aanquote:
Er is een goedkoop bangla restaurant op Akácfa utca 40 http://www.banglabufe.com/ . Klein, maar familiebedrijf en kk lekker eten voor weinig. Qua feesten weet je denk ik al waar je moet wezen en waar niet (dus geen morrisons bijv tenzij je van Pitbull houdt en een gestolen telefoon). Weet niet of je ooit naar Cinema hall bent geweest maar dat is de brug over naar de Buda zijde, komen veel locals en grote techno dj's. Bijna nooit een toerist of expat gezien daar.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
have fun maat. Spit nog wat budapest tips als je wilt.
Wie is Tim Sauna?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:21 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Drinky ga je ook pics van ladyboys posten?
weet qua uitgaan ook niks. Sziget only. Aight, thanks.appreciate it. Ga daar gewoon eten. tijd zat.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:21 schreef Drinky het volgende:
[..]
Er is een goedkoop bangla restaurant op Akácfa utca 40 http://www.banglabufe.com/ . Klein, maar familiebedrijf en kk lekker eten voor weinig. Qua feesten weet je denk ik al waar je moet wezen en waar niet (dus geen morrisons bijv tenzij je van Pitbull houdt en een gestolen telefoon). Weet niet of je ooit naar Cinema hall bent geweest maar dat is de brug over naar de Buda zijde, komen veel locals en grote techno dj's. Bijna nooit een toerist of expat gezien daar.
oh nja dan kun je bijv ook naar Dobosz gaan, Ötkert, Szimpla (kk toeristisch wel), Instant(ook toeristisch), Corvinteto (op woensdags twerk night). Zijn er nog een hoop maar ben even de namen kwijt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:27 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
weet qua uitgaan ook niks. Sziget only. Aight, thanks.appreciate it. Ga daar gewoon eten. tijd zat.
Haha ja als ze vrouw is mag welquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey kaasstengel, ik zit tegenover een mia Khalifa lookalike. Weet niet of het een meisje was of een Pakistaans puberjongetje, maar iig zelfde blik en snor. Moet ik nummer hosselen?
vraag maar ff aan der of ze prono doet danquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey kaasstengel, ik zit tegenover een mia Khalifa lookalike. Weet niet of het een meisje was of een Pakistaans puberjongetje, maar iig zelfde blik en snor. Moet ik nummer hosselen?
Kom laten we pact sluiten. Nofapnoscharrelnoseks tot we fucking ripped zijn. Of nja, tot ik -10 zit. Jij mag een eigen doel stellen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:59 schreef Awesome_ het volgende:
Blijft een dieetclubber he, die klumsie. Zit in de aard van het beestje
Wat is er leuk aan zelfkastijding?quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kom laten we pact sluiten. Nofapnoscharrelnoseks tot we fucking ripped zijn. Of nja, tot ik -10 zit. Jij mag een eigen doel stellen.
Ik heb werkelijkwaar geen flauw idee. Heel SEX staat vol met theorieën over hoe je er een beter mens van wordt, maar ik denk vnl dat ik na anderhalve week iemand doodslaquote:
Heel FOK! zit dan ook vol met mongolen die zo afgestompt zijn door al die internetshit van tegenwoordig dat ze em bij een normaal meisje niet meer omhoog krijgen. Zo schat ik Awesome_ nog niet in.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb werkelijkwaar geen flauw idee. Heel SEX staat vol met theorieën over hoe je er een beter mens van wordt, maar ik denk vnl dat ik na anderhalve week iemand doodsla. Maar hey, je moet alles geprobeerd hebben he.
Niks mis met een beetje methamphetamine op z'n tijd. Beter dan coke.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Behalve meth. Die shit fokt je op.
Ik zie het nut van seks niet zo in, gewoon lekker halfjaar droog staan, iemand helemaal de kk in blaffen en dan weer halfjaartje rustig chillen ja toch?quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb werkelijkwaar geen flauw idee. Heel SEX staat vol met theorieën over hoe je er een beter mens van wordt, maar ik denk vnl dat ik na anderhalve week iemand doodsla. Maar hey, je moet alles geprobeerd hebben he.
Drinky pls, alsof jij niet je ballen uit je broek gaat neuken op reis. Vakantieseks is de beste seks gek.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:45 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik zie het nut van seks niet zo in, gewoon lekker halfjaar droog staan, iemand helemaal de kk in blaffen en dan weer halfjaartje rustig chillen ja toch?
Deed ik in Hongarije ook niet, alleen maar om anderen te stangen omdat ze zielig 3 maanden lang niks met een chick hadden gedaan ofzo, eigen schuld dan. Maar ik prefereer een goede nachtrust boven een goede neukpartij (nohomo)quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Drinky pls, alsof jij niet je ballen uit je broek gaat neuken op reis. Vakantieseks is de beste seks gek.
Slaap je in hostels? Dat lukt mij echt bijna nooit. Doe ik 3 dagen, en dan moet ik weer een nachtje hotel pakken. Ik trek andere mensen niet, 's nachts. Voordeel was dat je daar in een fucking luxe hotel zit voor 3 tientjes per nachtquote:Op donderdag 5 maart 2015 15:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
Deed ik in Hongarije ook niet, alleen maar om anderen te stangen omdat ze zielig 3 maanden lang niks met een chick hadden gedaan ofzo, eigen schuld dan. Maar ik prefereer een goede nachtrust boven een goede neukpartij (nohomo)
Sowieso thailand iedereen aids. Gewoon afrika met spleetogen.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
Deed ik in Hongarije ook niet, alleen maar om anderen te stangen omdat ze zielig 3 maanden lang niks met een chick hadden gedaan ofzo, eigen schuld dan. Maar ik prefereer een goede nachtrust boven een goede neukpartij (nohomo)
Sowieso thailand iedereen aids. Gewoon afrika met spleetogen.
durfde ik dit soort dingen maarquote:Op donderdag 5 maart 2015 15:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Slaap je in hostels? Dat lukt mij echt bijna nooit. Doe ik 3 dagen, en dan moet ik weer een nachtje hotel pakken. Ik trek andere mensen niet, 's nachts. Voordeel was dat je daar in een fucking luxe hotel zit voor 3 tientjes per nacht.
True, ik pull hem ook nog wel eens als iemand denkt grappig te zijn. Maar die dude is Manuel Uribe, die is al een jaar dood.quote:Op donderdag 5 maart 2015 07:47 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
hehe. Werkt beter bij yo momma jokes, dat wel.
Alleen reizen? Of Vakantieseks?quote:
Vakantieseks is niet de beste seks imho, maar alles wat eromheen hangt is wel chill. Over het algemeen zeiken wijven niet zo veel als ze op vakantie zijn. Maar daarom moet je vakantieliefdes ook op vakantie laten. Eenmaal terug in Nederland begint het gezeik. Men zit weer lekker gestresst in het dagelijks leven etc en dan komt de aap uit de mouw. Dan blijft er weinig over van die leuke chick die zo chill was aan het strand en in de bar/dancing.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Drinky pls, alsof jij niet je ballen uit je broek gaat neuken op reis. Vakantieseks is de beste seks gek.
alleen reizenquote:Op donderdag 5 maart 2015 15:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Alleen reizen? Of Vakantieseks?
Dat tweede heb ik ook maar 1 keer gedaan heur, en dat was zo'n typische super intense vakantieliefde waarvan je weet dat je elkaar na een week nooit meer spreekt maar doet alsof je samen zal eindigen
Alleen reizen is één van de beste dingen ter wereld.
Beginnen met een weekje in Europa. Kan ook zijn dat je het helemaal niets vindt, is ook prima. Mijn eerste keer was Barcelona. Daar is zo fucking veel te zien en te doen dat het bijna onmogelijk is om je niet te vermaken. Ik vind het juist superrelaxed dat ik dan 's avonds alleen was (was ook in een hele drukke periode in m'n leven), anderen vinden dat verschrikkelijk.quote:
1 ding: Het hele backpackerswereldje is ingericht op mensen die alleen reizen. Als je wil ben je nooit alleen. In je eentje verhuizen naar de andere kant van Nederland is nog engerquote:
Dat eerste is helemaal waar ja. Zolang je je beide beseft dat het een leuke dingetje is voor op vakantie, en dat je allebei hoogstwaarschijnlijk doorgaat naar de volgende als het echte leven weer begint, is er niets aan het handje. Het leven is geen SBS6-romantiek.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Vakantieseks is niet de beste seks imho, maar alles wat eromheen hangt is wel chill. Over het algemeen zeiken wijven niet zo veel als ze op vakantie zijn. Maar daarom moet je vakantieliefdes ook op vakantie laten. Eenmaal terug in Nederland begint het gezeik. Men zit weer lekker gestresst in het dagelijks leven etc en dan komt de aap uit de mouw. Dan blijft er weinig over van die leuke chick die zo chill was aan het strand en in de bar/dancing.
Net zoals zogenaamde vakantievrienden. Lekker daar laten. Maar ik ga liever met een paar goeie maten van hier op vakantie. Daar weet ik tenminste wat ik eraan heb. Die ken ik door en door, en zij mij. Dat geforceerde nieuwe mensen moeten ontmoeten altijd
hoe kun je nou verdwalen in deze tijd manquote:Op donderdag 5 maart 2015 15:59 schreef Beach het volgende:
Ah okee eens proberen dan. Veel te bang dat ik verdwaal enzo en niemand leuk tegenkom om wat mee te doen ofzo.
Nee man zeker in hostels zijn er áltijd mensen die wat met je willen doen. Eerste nacht is awkward misschien, maar daarna wordt het tof.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:59 schreef Beach het volgende:
Ah okee eens proberen dan. Veel te bang dat ik verdwaal enzo en niemand leuk tegenkom om wat mee te doen ofzo.
local's zijn ook altijd zo ontzettend vriendelijkquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:13 schreef VMSDKR het volgende:
echt lekker genieten
even op reis om je innerlijke zelf te vinden
en mensen te leren kennen uit andere culturen te proeven!!!!!!!!
hmmm
Koreanen zijn pas erg. Srs.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:05 schreef kaasplankje het volgende:
ben alleen naar japan geweest in 2008
japan rail pas gekocht voor 2 weken onbeperkt treinen door het hele land
1e dag kwam ik op een evenement terecht in Kyoto van mensen die ik half kende, ben ook out of the blue op straat uitgenodigd door wildvreemden om met hen te dineren, was echt leuk
zit je in een teppan yaki te eten raak je in gesprek met de buren eind van het liedje is dat je strontlazerus terug gaat naar je hotel midden in de nacht
Voor skinnies moet je oppassen. Sowieso it's the skinny ones that fight the hardest and the longest.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Shiiiiit Claire doet niet onder aan Frank.
Ook meegedaan aan bukkake? Zou m'n puddingbuks wel legen op zo'n Japanse sma.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:05 schreef kaasplankje het volgende:
ben alleen naar japan geweest in 2008
japan rail pas gekocht voor 2 weken onbeperkt treinen door het hele land
1e dag kwam ik op een evenement terecht in Kyoto van mensen die ik half kende, ben ook out of the blue op straat uitgenodigd door wildvreemden om met hen te dineren, was echt leuk
zit je in een teppan yaki te eten raak je in gesprek met de buren eind van het liedje is dat je strontlazerus terug gaat naar je hotel midden in de nacht
Whahah zou wel bang zijn want straks mag je alleen naar buiten als je 1000 euro betaaltquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:42 schreef clumsy_clown het volgende:
M'n ex had toen in Thailand wel een pingpongshow gedaan. Kom je binnen, grijpt zo'n chick (hoop je) je in je kruis om je naar je tafel te begeleiden.
Sicke progress wel alleen is daarna beetje doorgeslagen met die hele eetstoornisquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:46 schreef Fripsel het volgende:
Oh die is wel heel skinnyAlsof je d'r zo in tweeën knakt.
Een brok spierenquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Sicke progress wel alleen is daarna beetje doorgeslagen met die hele eetstoornis
[ afbeelding ]
Oh, het is een tranny?quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Sicke progress wel alleen is daarna beetje doorgeslagen met die hele eetstoornis
[ afbeelding ]
Een beetje.. zonde.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
5% shredded as fukquote:
Oh ik heb wel een manier hahah je weet wel wat ik bedoelquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Mja boulimia lijkt me wel wat maar ik ben heel slecht in mezelf aan het kotsen maken.
Whaha ik snapte hem niet maar goedequote:Op donderdag 5 maart 2015 16:52 schreef Deuce92 het volgende:
Haha snap je, omdat die kerel links hetzelfde fysiek heeft.
Mja dat werkt dus niet., als je snapt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
5% shredded as fuk
left humanity behind
[..]
Oh ik heb wel een manier hahah je weet wel wat ik bedoel
Ik wil dit jaar een anderhalf weekje in IJsland/Noord-Noorwegen verblijvenquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:01 schreef kaasplankje het volgende:
Ben ook paar x alleen op reis geweest, geen spijt van gehad.
Heb je geen gag reflex?quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja dat werkt dus niet., als je snapt wat ik bedoel.
Oe dat is wel heel kort voor zo'n gebied he. IJsland ben ik niets geweest, wel veel over gelezen omdat het hoog op m'n lijstje staat, en het beste lijkt een autovrij van een paar weken.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:58 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar een anderhalf weekje in IJsland/Noord-Noorwegen verblijven
Meh, is zo awkward als een patiënt je dan herkent he.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb je geen gag reflex?
Al eens nagedacht over een carriere bij facialabuse?
Langer dan twee weken vakantie gaat niet lukken ivm werk. Uiteraard is het de bedoeling om het noorden vaker te bezoekenquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oe dat is wel heel kort voor zo'n gebied he. IJsland ben ik niets geweest, wel veel over gelezen omdat het hoog op m'n lijstje staat, en het beste lijkt een autovrij van een paar weken.
Noorwegen is episch. Fucking episch.
komt wel goed vriendjequote:Op donderdag 5 maart 2015 17:09 schreef Awesome_ het volgende:
Yo beach ik laat wel weten vriend
Ook nog nooit alleen geweest. Ben wel benieuwd. Ik kan eigenlijk heel slecht alleen zijn dus iemand meeten is wel tof.
zit je in een hotel of hostel?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:09 schreef Awesome_ het volgende:
Yo beach ik laat wel weten vriend
Ook nog nooit alleen geweest. Ben wel benieuwd. Ik kan eigenlijk heel slecht alleen zijn dus iemand meeten is wel tof.
Nice. Ja zal ook wel meevallen. Lijkt me wel een toffe nieuwe ervaring. met een uitwisseling heb je wel meer acclamatiseertijd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:18 schreef seto het volgende:
[..]
komt wel goed vriendje
toen ik op uitwisseling ging voelde ik me precies hetzelfde, maar na de check-in realiseerde ik me al snel dat ik me heel erg aanstelde en paar minuten later zat ik te praten met een frans meisje die dezelfde vlucht had
nog niks. moet ik nog fixen. Hostel voor de experience of hotel voor max comfort?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
zit je in een hotel of hostel?
Lol, whut.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Awesome, heb je mensen boos gemaakt jongen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |