ja dat heb je goedquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Was die niet heel erg afgevallen nu?
Ik check zijn zwaardpic elke avond voor het slapen gaanquote:Op woensdag 4 maart 2015 19:50 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Jij spot deuce elke dag?
Waar dat
quote:
Nog steeds tevreden al zou meer volume beter zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets zou ik willen. Maar het weer werkt ook niet mee , kakwind verpest m'n haar elke keer![]()
welke yoghurt, g?quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Wats de minst zure kwark? De yoghurt begint me tegen te staan.
Inb4 Sapstengel die zegt dat je gewoon een kipfilet moet pureren.
Ja? Ik heb nu halfvolle milde van de AH. Daar kwak ik dan muesli en ongebrande noten in op werk.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
welke yoghurt, g?
kwark is echt nog zuurder
waarom zou je die bende etenquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja? Ik heb nu halfvolle milde van de AH. Daar kwak ik dan muesli en ongebrande noten in op werk.
quote:Biologische rooibosthee met chocolade en vanille
De antioxidanten uit chocolade en thee zorgen samen met de vanille voor een heerlijke thee
Was begin van t seizoen toch al? Of zelfs vorig seizoen.quote:
Kwark meng ik met siroopquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Wats de minst zure kwark? De yoghurt begint me tegen te staan.
Inb4 Sapstengel die zegt dat je gewoon een kipfilet moet pureren.
Ja voor de kcals maar eigenlijk scheelt dat echt geen klote volgens mijquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
waarom zou je die bende eten
[ afbeelding ]
Katharos 0% masterrace
4gr khd
9gr eiwitjes
Mwehe zeker goede test met korte esters en DNPquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Was begin van t seizoen toch al? Of zelfs vorig seizoen.
Spaanse doktoren leveren wel kwaliteit
Die Teisseire gaat er uit hier?!?!quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Kwark meng ik met siroop
[ afbeelding ]
Waar koop je die? AH heeft alleen eigen merk 0% of Total (3 euro/500gramquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Katharos 0% masterrace
4gr khd
9gr eiwitjes
ik pak deze standaard maar dan met 10% vet die is lkkrderquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Katharos 0% masterrace
4gr khd
9gr eiwitjes
Ik koop hem bij de vomar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waar koop je die? AH heeft alleen eigen merk 0% of Total (3 euro/500gram)
lol rietsuiker is gewoon geverfde suikerquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:45 schreef kaasplankje het volgende:
rietsuiker = beter dan geraffineerde suiker
Beter alleen bij jouquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die Teisseire gaat er uit hier?!?!
Nee, het is gewoon suiker met toegevoegde melasse.quote:Op woensdag 4 maart 2015 20:45 schreef kaasplankje het volgende:
rietsuiker = beter dan geraffineerde suiker
nee dat is niet zo heb je die kvw uitzending gezien over rietsuiker danquote:Op woensdag 4 maart 2015 20:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol rietsuiker is gewoon geverfde suiker
geloof niet in wat ze zeggen
oh en boeit idd geen kut
Waar gaat het over, Body & Fit shop?quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:18 schreef kaasplankje het volgende:
http://keuringsdienstvanw(...)everingen/13-12-2012
quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:44 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Waar gaat het over, Body & Fit shop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |