Sicke progress wel alleen is daarna beetje doorgeslagen met die hele eetstoornisquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:46 schreef Fripsel het volgende:
Oh die is wel heel skinnyAlsof je d'r zo in tweeën knakt.
Een brok spierenquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Sicke progress wel alleen is daarna beetje doorgeslagen met die hele eetstoornis
[ afbeelding ]
Oh, het is een tranny?quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Sicke progress wel alleen is daarna beetje doorgeslagen met die hele eetstoornis
[ afbeelding ]
Een beetje.. zonde.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
5% shredded as fukquote:
Oh ik heb wel een manier hahah je weet wel wat ik bedoelquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Mja boulimia lijkt me wel wat maar ik ben heel slecht in mezelf aan het kotsen maken.
Whaha ik snapte hem niet maar goedequote:Op donderdag 5 maart 2015 16:52 schreef Deuce92 het volgende:
Haha snap je, omdat die kerel links hetzelfde fysiek heeft.
Mja dat werkt dus niet., als je snapt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
5% shredded as fuk
left humanity behind
[..]
Oh ik heb wel een manier hahah je weet wel wat ik bedoel
Ik wil dit jaar een anderhalf weekje in IJsland/Noord-Noorwegen verblijvenquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:01 schreef kaasplankje het volgende:
Ben ook paar x alleen op reis geweest, geen spijt van gehad.
Heb je geen gag reflex?quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja dat werkt dus niet., als je snapt wat ik bedoel.
Oe dat is wel heel kort voor zo'n gebied he. IJsland ben ik niets geweest, wel veel over gelezen omdat het hoog op m'n lijstje staat, en het beste lijkt een autovrij van een paar weken.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:58 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar een anderhalf weekje in IJsland/Noord-Noorwegen verblijven
Meh, is zo awkward als een patiënt je dan herkent he.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb je geen gag reflex?
Al eens nagedacht over een carriere bij facialabuse?
Langer dan twee weken vakantie gaat niet lukken ivm werk. Uiteraard is het de bedoeling om het noorden vaker te bezoekenquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oe dat is wel heel kort voor zo'n gebied he. IJsland ben ik niets geweest, wel veel over gelezen omdat het hoog op m'n lijstje staat, en het beste lijkt een autovrij van een paar weken.
Noorwegen is episch. Fucking episch.
komt wel goed vriendjequote:Op donderdag 5 maart 2015 17:09 schreef Awesome_ het volgende:
Yo beach ik laat wel weten vriend
Ook nog nooit alleen geweest. Ben wel benieuwd. Ik kan eigenlijk heel slecht alleen zijn dus iemand meeten is wel tof.
zit je in een hotel of hostel?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:09 schreef Awesome_ het volgende:
Yo beach ik laat wel weten vriend
Ook nog nooit alleen geweest. Ben wel benieuwd. Ik kan eigenlijk heel slecht alleen zijn dus iemand meeten is wel tof.
Nice. Ja zal ook wel meevallen. Lijkt me wel een toffe nieuwe ervaring. met een uitwisseling heb je wel meer acclamatiseertijd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:18 schreef seto het volgende:
[..]
komt wel goed vriendje
toen ik op uitwisseling ging voelde ik me precies hetzelfde, maar na de check-in realiseerde ik me al snel dat ik me heel erg aanstelde en paar minuten later zat ik te praten met een frans meisje die dezelfde vlucht had
nog niks. moet ik nog fixen. Hostel voor de experience of hotel voor max comfort?quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
zit je in een hotel of hostel?
Lol, whut.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Awesome, heb je mensen boos gemaakt jongen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |