maarten van 6pack toen het nog goed wasquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:10 schreef JaqenHghar het volgende:
http://keuringsdienstvanw(...)everingen/30-10-2014
Superfoods
Dat is lang geledenquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:14 schreef seto het volgende:
[..]
maarten van 6pack toen het nog goed was
quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Was die niet heel erg afgevallen nu?
Hij is al een jaar dood l0lquote:
Haha classic. En dan een beetje sip in de verte gaan staren. Get's em every time. Nog mooier als ze dan hun excuses gaan staan stamelen dat je vet gaat lopen ragen en schreeuwen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 07:51 schreef Awesome_ het volgende:
Had die vorige week nog een keer geplaatst op de verjaardag van een maat van me. Was een gast die ik echt sporadisch zie. Beetje aangeschoten was die, dus iets te comfy.
'Haha awesome_, dat was niet wat je moeder zei vorige week hahaha'
'Oh, ja dat zou wel kunnen kloppen inderdaad. Want ik die heb ik in oktober kunnen begraven...
Alvleesklierkanker.'
serieus, waarom gun je em nooit iets met zn vrienden.. je stoot em alleen maar verder af hiermee. onzeker kreng. had het er laatst nog met Etha zelf over en die is dit ook spuugzat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gun m genoeg maar niet met jou. Ik weet waar die activiteiten van jullie toe leiden en jij bent een slechte invloed op een goede jongen. Momenteel is het of een relatie met mij of met jou naar Budapest. En ik kan je vertellen, dat ticket is een leugen!quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:10 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
serieus, waarom gun je em nooit iets met zn vrienden.. je stoot em alleen maar verder af hiermee. onzeker kreng. had het er laatst nog met Etha zelf over en die is dit ook spuugzat.
Echte mannen slapen als een baby. Of denk je dat je er groot en sterk van wordt als je tot 03:00 zit te fokken.quote:
Full-time ecto hiero met die polsjes van mij.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:48 schreef Ethanolic het volgende:
Van vetklep naar ecto naar meso naar endo naar meso naar endo naar meso naar endo
Lyfe.
Ze hebben wel vertrouwen in jequote:Op woensdag 4 maart 2015 23:03 schreef Awesome_ het volgende:
Ouders zijn bang dat ik nu gescamd word in budapest door van die knappe chicks die je meelokken naar een terras waar drankjes achteraf een barkie per stuk kosten
Negerzaadquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:10 schreef JaqenHghar het volgende:
http://keuringsdienstvanw(...)everingen/30-10-2014
Superfoods
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |