dagboek-stijl post gemacht. Zodat het niet teveel opvalt dat ik kom trollenquote:Op donderdag 5 maart 2015 09:07 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zat te denken om een mini gym take over te doen elke dag in het Hoe Voel Je Je Nu topic. Gewoon ff met een gymmember of 20 iedere dag melden hoe goed het wel niet met je gaat. ff statement maken naar die labiele aandachtshoeren en leuk voor de kids later. Heb je toch iets te vertellen.
Who's in?
henkquote:Op donderdag 5 maart 2015 09:28 schreef fathank het volgende:
[..]
dagboek-stijl post gemacht. Zodat het niet teveel opvalt dat ik kom trollen
Dit onthoud ik. Wat ben je toch een lulquote:Op donderdag 5 maart 2015 08:55 schreef Awesome_ het volgende:
Zulke drama kun je alleen verzinnen als je ooit een kutwijf hebt gedate of er zelf een bent. Ik weet hoe het bij mij zit. denk dat jullie bij jackie het zelf wel kunnen invullen.
xDquote:Op donderdag 5 maart 2015 09:48 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit onthoud ik. Wat ben je toch een lul
deze edit.quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:56 schreef Questular het volgende:
Boem, edit gemaakt zodat ze denken dat ik vanuit Culinair kom, ze weten niks zeg ik je!
R&P / Hoe voel je je nu? #885quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:38 schreef Questular het volgende:
Waar staat dat topic ook alweer? Hij staat niet mijn in myat dus een modje zal wel weer hebben liggen klooien
Misschien kan je dat wel kwijt daarquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:43 schreef Awesome_ het volgende:
Van dit soort onrecht kook ik oprecht van woede
zet jij een beginnetje? Ik back je wel.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:45 schreef no1uknow het volgende:
We kunnen ook collectief gaan klagen in het feedbacktopic.
Done. Vind dit wel een serieuze kwestie.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
zet jij een beginnetje? Ik back je wel.
Dat vind ik erg aardig aan je. Ik doe graag de groetjes terugquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:57 schreef Questular het volgende:
Ik wil graag de groetjes doen aan alle Modjes die hier meelezen
quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:03 schreef kaasplankje het volgende:
hoe kan iets met 0% vet nou lekker zijn
wat is er mis meequote:Op donderdag 5 maart 2015 12:14 schreef seto het volgende:
zusje van de ex van een vriend van me ziet er zo uit, kreeg blijkbaar toen ze op vakantie was van jongens te horen dat ze eens een hamburger moet eten
ouders doen er ook vrij weinig aan, best triest
Zijn katten wel halal?quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Bam. Ultieme vrijgezelle-catlady-status bereikt: Ik ga in de lente babykittens gastouderen.
Ik ook ja.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:14 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zou haar proteďne voeren, niet echt proteďne maar wat anders snap je![]()
![]()
Kattenpis snuivenquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:19 schreef kaasplankje het volgende:
Ik las laatst ergens dat er in kattenstront een stof zit waar je rustig van wordt is mss wel goed voor jou clumsie
En ook bacteriën toch die gevaarlijk zijn voor zwangere vrouwen. Gelukkig hebben zwangere vrouwen nooit katten, want die hebben een man.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:19 schreef kaasplankje het volgende:
Ik las laatst ergens dat er in kattenstront een stof zit waar je rustig van wordt is mss wel goed voor jou clumsie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |