Dat vind ik erg aardig aan je. Ik doe graag de groetjes terugquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:57 schreef Questular het volgende:
Ik wil graag de groetjes doen aan alle Modjes die hier meelezen
quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:03 schreef kaasplankje het volgende:
hoe kan iets met 0% vet nou lekker zijn
wat is er mis meequote:Op donderdag 5 maart 2015 12:14 schreef seto het volgende:
zusje van de ex van een vriend van me ziet er zo uit, kreeg blijkbaar toen ze op vakantie was van jongens te horen dat ze eens een hamburger moet eten
ouders doen er ook vrij weinig aan, best triest
Zijn katten wel halal?quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Bam. Ultieme vrijgezelle-catlady-status bereikt: Ik ga in de lente babykittens gastouderen.
Ik ook ja.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:14 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zou haar proteïne voeren, niet echt proteïne maar wat anders snap je![]()
![]()
Kattenpis snuivenquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:19 schreef kaasplankje het volgende:
Ik las laatst ergens dat er in kattenstront een stof zit waar je rustig van wordt is mss wel goed voor jou clumsie
En ook bacteriën toch die gevaarlijk zijn voor zwangere vrouwen. Gelukkig hebben zwangere vrouwen nooit katten, want die hebben een man.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:19 schreef kaasplankje het volgende:
Ik las laatst ergens dat er in kattenstront een stof zit waar je rustig van wordt is mss wel goed voor jou clumsie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |