Weet ik niet. Sinds gisteren voel ik me een soort van depri. Leeg, eenzaam, gevoelloos ... Soort verdrietig maar toch weer niet.quote:
Ik weet precies wat je bedoeltquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik niet. Sinds gisteren voel ik me een soort van depri. Leeg, eenzaam, gevoelloos ... Soort verdrietig maar toch weer niet.Heel vaag.
Knuffel voor jou. I know the feeling.quote:
Ja?quote:
Thanks.quote:
Herkenbaar. Ook wel eens last vanquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik niet. Sinds gisteren voel ik me een soort van depri. Leeg, eenzaam, gevoelloos ... Soort verdrietig maar toch weer niet.Heel vaag.
Hopelijk waait het snel weer over.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Maak er daar maar 3 van.quote:
Maandag zit ik in Den Haag voor iets wat al vrij concreet is, al wil ik wel zoveel mogelijk in Brabant blijven. Dat is het makkelijkste te bereizen op dit momentquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zal m'n ogen openhoudentot hoe ver wil je reizen? Ik word namelijk in mijn vakgebied en huidige situatie op werk met enige regelmaat benaderd door recruiters. Soms zie ik ook meer IT jobs tussen de IO/UX vacatures staan bij bedrijven
Maakt niet uit, het gevoel klinkt heel herkenbaarquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja?Want ik heb moeite met het onder woorden brengen.
[..]
Thanks.
4 dan dus...quote:
dat is normaal dacht ikquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben niet depriquote:
Ik zie meestal jobs in en rondom Amsterdam. Utrecht ook nog wel eens, dat is nog beter voor je denk ik? Heb ook collega's uit Tilburg (gehad).quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maandag zit ik in Den Haag voor iets wat al vrij concreet is, al wil ik wel zoveel mogelijk in Brabant blijven. Dat is het makkelijkste te bereizen op dit moment
Al aangekaart bij je baas?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben niet depriik ben alleen heel erg moe momenteel. Zo moe dat er echt iets moet veranderen want anders gaat het fout
Verstandigquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:55 schreef El_Thijs het volgende:
Oh en Tijn:
Ik ga mijn oude leidinggevende bij de Efteling weer eens benaderen. Wellicht dat ik daar een paar maanden terecht kan.
Kan je niet je werk van je afzetten en jezelf niet teveel pushen en de achterstanden dan maar laten oplopen? Het is de baas zijn probleem dat er niet genoeg mankracht is.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben niet depriik ben alleen heel erg moe momenteel. Zo moe dat er echt iets moet veranderen want anders gaat het fout
oh dus het is wel normaal.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Al aangekaart bij je baas?
Ik ben wel depri, maar dat gaat toch niet binnenkort over.
Dank je.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
Knuffel voor Fera![]()
Shit ik wou morgen uitslapen. Er wordt een kast bezorgd komt die om acht uur
Het is ook zomaar ineens. Vanuit het niets.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het gevoel klinkt heel herkenbaar. Heb er ook wel eens last van.
Nou ja dat heb ik eigenlijk ook wel, ik ben blij maar toch wordt het een beetje overschaduwd door iets. Ben ook niet depri maar meer dat het jammer is dat dat gevoel er nu ook is.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:57 schreef Samzz het volgende:
Ik ben eigenlijk best happy ondanks de struggles.
Het is niet normaal. Je kunt het wel als normaal gaan ervaren als het lang genoeg duurt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:58 schreef pluff het volgende:
[..]
oh dus het is wel normaal.
Naja alles is betrekkelijk/relatief
quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Het is ook zomaar ineens. Vanuit het niets.Hopelijk is het snel weer weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |