Wees blij. Maar om antwoord te geven op de vraag, een afwijzing in de liefde is erger.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, nog helemaal geen afwijzingen in de liefde meegemaakt eigenlijk.
Die laatste lijkt me kloppendquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Omdat jij Samzz bent.
Correctie, omdat jij vrouw bent.
Ik vind een afwijzing op een toffe baan erger hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:35 schreef yats het volgende:
[..]
Wees blij. Maar om antwoord te geven op de vraag, een afwijzing in de liefde is erger.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, goed punt.Ik dacht serieus nog "zonder gehakt, want vegetarisch".
Maar ik ben dus een beetje duf.
Yats, bud!quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:35 schreef yats het volgende:
[..]
Wees blij. Maar om antwoord te geven op de vraag, een afwijzing in de liefde is erger.
Die open deur kan iedereen intrappen.quote:
Lijkt me eraan liggen wat voor baan en object van affectie je met elkaar vergelijkt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:35 schreef yats het volgende:
[..]
Het was dan ook meer een retorische vraagquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die open deur kan iedereen intrappen.
Toen het uit ging met m'n ex had ik een week later een job, na 2,5 jaar zoekende en ploeterende geweest te zijn. Dat gaf me een heel goed gevoel. Een baan hebben, geld verdienen, is goed voor je eigenwaardequote:Op donderdag 5 maart 2015 20:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind een afwijzing op een toffe baan erger hoor.
Met een retorisch antwoordquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was dan ook meer een retorische vraag.
Nouja, het uitgaan van een relatie is wel heftig. Maar een afwijzing zie ik als iets in een eerder stadium.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Toen het uit ging met m'n ex had ik een week later een job, na 2,5 jaar zoekende en ploeterende geweest te zijn. Dat gaf me een heel goed gevoel. Een baan hebben, geld verdienen, is goed voor je eigenwaardeIk vind het een lastige keus, beide is kut
Daar 'wen' je eerder aan. 'Gelukkig' komt zo'n afwijzing vaker voor dan een afwijzing in de liefde.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind een afwijzing op een toffe baan erger hoor.
Hey gozer, help me even op weg? Ik heb waarschijnlijk een vacature voor je,maar die moet een collega nog even naar me doorsturen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yats, bud!
Heb je nog gedacht over dat waar we het over gehad hadden?
Tja, soms heb je 'mazzel' wat dat betreft. Mijn keus is anders op het moment.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Toen het uit ging met m'n ex had ik een week later een job, na 2,5 jaar zoekende en ploeterende geweest te zijn. Dat gaf me een heel goed gevoel. Een baan hebben, geld verdienen, is goed voor je eigenwaardeIk vind het een lastige keus, beide is kut
Ja ik ookquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, het uitgaan van een relatie is wel heftig. Maar een afwijzing zie ik als iets in een eerder stadium.
DMquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:40 schreef yats het volgende:
[..]
Daar 'wen' je eerder aan. 'Gelukkig' komt zo'n afwijzing vaker voor dan een afwijzing in de liefde.
[..]
Hey gozer, help me even op weg? Ik heb waarschijnlijk een vacature voor je,maar die moet een collega nog even naar me doorsturen.
True, ligt eraan waar je het hardste voor werkt denk ik. En wat de situatie is.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:42 schreef Samzz het volgende:
Van beide afwijzingen word je niet gelukkig denk ik zo.
Hopelijk vind je snel iets.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het verbaast me niks. Ik heb nu meer ijzers in het vuur en dat helpt (vooral als je hoort dat ze me toch graag willen nu mijn interessegebied anders ligt), maar toch is het soms enorm frustrerend. Zie je iets leuks en dan is het al vervuld. Erg jammer.
Ik hoop het ook.quote:
Ik zal m'n ogen openhoudenquote:
Kennis van mij heeft in een heel ander vakgebied een baan gevonden. Toen ik werk zocht heb ik ook een aantal maanden productie werk gedaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |