Utrecht is ook een optie, al moet het dan wel vrij vooraan liggen zeg maar. Op zich makkelijk te rijden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zie meestal jobs in en rondom Amsterdam. Utrecht ook nog wel eens, dat is nog beter voor je denk ik? Heb ook collega's uit Tilburg (gehad).
Daar ga ik ook vanuit. Maar ik ga niet meer zo verdomd blij zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Verstandigdan heb je tenminste weer even werk. Maar hopelijk is dat niet nodig en vind je iets anders
Ja. Maar dat gevoel heeft er niets mee te maken.quote:
Is bij mij ook altijd zo, inderdaad. Opeens BAM daar is die bui. Heel irritant.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Het is ook zomaar ineens. Vanuit het niets.Hopelijk is het snel weer weg.
Waarom denk je dat mijn leidinggevende overspannen is? Kortom er wordt niets aan gedaanquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Al aangekaart bij je baas?
Ik ben wel depri, maar dat gaat toch niet binnenkort over.
Ja, herkenbaar. Gewoon gelukkig, maar toch overschaduwt het gevoel van iets missen het gelukkige gevoel.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja dat heb ik eigenlijk ook wel, ik ben blij maar toch wordt het een beetje overschaduwd door iets. Ben ook niet depri maar meer dat het jammer is dat dat gevoel er nu ook is.
Maar een relatie hebben helpt wel? Zoveel makkelijker om iets te hebben om voor op te staan om het ook voor iemand anders vol te houden. En zoveel... Ook het idee dat je alles hebt waar de mens echt voor gemaakt is weegt zo zwaar.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Maar dat gevoel heeft er niets mee te maken.
Nee, helpt niet echt. Je moet het toch echt zelf doen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:02 schreef pluff het volgende:
[..]
Maar een relatie hebben helpt wel? Zoveel makkelijker om iets te hebben om voor op te staan om het ook voor iemand anders vol te houden. En zoveel... Ook het idee dat je alles hebt waar de mens echt voor gemaakt is weegt zo zwaar.
Nou ja, zo depri ben ik nu ook weer niet, dat ik daar op moet leunen. :$ Dit gevoel heeft verder niets met relaties etc. te maken. Het is gewoon een dip.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:02 schreef pluff het volgende:
[..]
Maar een relatie hebben helpt wel? Zoveel makkelijker om iets te hebben om voor op te staan om het ook voor iemand anders vol te houden. En zoveel... Ook het idee dat je alles hebt waar de mens echt voor gemaakt is weegt zo zwaar.
Alleen een relatie gaat daar niet bij helpen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:02 schreef pluff het volgende:
[..]
quote:
Het idee van verplicht serieus forever alone blijven is best erg. Ik denk dat niet veel mensen zich dat kunnen voorstellen. Als dat weg iws helpt het wel toch?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alleen een relatie gaat daar niet bij helpen.
Zorg eerst dat je het voor jezelf vol wil houden.
Niet iedereen is zo chronisch depressief als jijquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:02 schreef pluff het volgende:
[..]
IK vond dat nummer laatst gepost van electric light orchestra best goed.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:05 schreef FrauMilena het volgende:
Vrolijke upbeat nummers willen ook niet helpen Fera?(I feel good, allstar, lovin each day etc.)
Nee, want het lost de rest van je problemen niet op.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:04 schreef pluff het volgende:
[..]
[..]
Het idee van verplicht serieus forever alone blijven is best erg. Ik denk dat niet veel mensen zich dat kunnen voorstellen. Als dat weg iws helpt het wel toch?
Hoezo verplicht forever alone blijven? Alleen zijn is toch een keuzequote:Op donderdag 5 maart 2015 21:04 schreef pluff het volgende:
[..]
[..]
Het idee van verplicht serieus forever alone blijven is best erg. Ik denk dat niet veel mensen zich dat kunnen voorstellen. Als dat weg iws helpt het wel toch?
Misschien gaat het gevoel dat je niet forever alone bent weg.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:04 schreef pluff het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor. Depressief is volgensmij relatief en gradaties valt moeilijk te vergelijken met verschillende personen heb ik het idee.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo chronisch depressief als jij.
Ik heb helemaal geen zin in muziek eigenlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:05 schreef FrauMilena het volgende:
Vrolijke upbeat nummers willen ook niet helpen Fera?(I feel good, allstar, lovin each day etc.)
Je mag ook bij mij in bed Dexter komen kijkenquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin in muziek eigenlijk.
Lief.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag ook bij mij in bed Dexter komen kijken.
Douchen is altijd fijnquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Lief.
Maar ik denk dat ik maar even de afwas ga doen en een douche neem. Misschien helpt dat laatste wel.
Dat niemand mij echt leuk vind ipv alleen maar beleefd zeggen dat ik niet slecht ben ofzoiets is niet MIJN probleem zo voelt het. Ik kan heus wel zelf inschatten dat ik een kutpersoon ben. In de omgang, sociaal, leuk zijn, grappig. Prettig om bij te zijn. En ik heb de skills niet om het beter te maken.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, want het lost de rest van je problemen niet op.
Het forever alone is een gevolg, niet de oorzaak van je problemen.
Misschien een beetje vreemd... Maar als het je helpt kun je het altijd voorleggen aan je gesprekspartnersquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:13 schreef pluff het volgende:
[..]
Dat niemand mij echt leuk vind ipv alleen maar beleefd zeggen dat ik niet slecht ben ofzoiets is niet MIJN probleem zo voelt het. Ik kan heus wel zelf inschatten dat ik een kutpersoon ben. In de omgang, sociaal, leuk zijn, grappig. Prettig om bij te zijn. En ik heb de skills niet om het beter te maken.
Vind jij dat met de huidige techniek(mobiele telefoon) gesprekken opnemen om een poging te doen om te overdenken hoe je jezelf kan verbeteren sociaal slecht is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |