De hele maatschappij is ingericht op stelletjes. Op heeeeeel veel gebiedenquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die vragen kun je nog steeds stellen als je wel een relatie hebt.
Als je samenwoonde was het dan beter gegaan denk je?quote:De mijne ging er zelfs aan kapot.
Je gaat gewoon een mooi leven hebbenquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk niet de toekomst die ik bedoel.
Ik ben single en ik red me anders primaquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:20 schreef pluff het volgende:
[..]
De hele maatschappij is ingericht op stelletjes. Op heeeeeel veel gebieden
[..]
Als je samenwoonde was het dan beter gegaan denk je?
Ik hoop hetquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je gaat gewoon een mooi leven hebben
Nee. Als je je constant ellendig loopt te voelen in iemand anders aanwezigheid doet dat de onderlinge verhoudingen niet bepaald goed.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:20 schreef pluff het volgende:
[..]
De hele maatschappij is ingericht op stelletjes. Op heeeeeel veel gebieden
[..]
Als je samenwoonde was het dan beter gegaan denk je?
En wat als dat niets helpt. Omdat je een fucking autist bent die alles moeilijk begrijpt?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien een beetje vreemd... Maar als het je helpt kun je het altijd voorleggen aan je gesprekspartners.
Lust ik allebei niet haha, dat wordt een ervaring dan...quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:18 schreef pluff het volgende:
[..]
Dat kan je zelf het beste, omdat jij meer informatie over jezelf hebt dan ik.
bovendien ken ik je helemaal niet. Wat zie ik wel.....je gaat in oktober bier drinken en braadworst eten
Er moet iets zijn dat helpt. Hier communiceer je toch ook? Dan moet dat in het echte leven ook lukken, lijkt me.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:22 schreef pluff het volgende:
[..]
En wat als dat niets helpt. Omdat je een fucking autist bent die alles moeilijk begrijpt?
ben geen hangjeugd. Ik ben een bankhanger. Wil men ook vrijwilligers die niets kunnen? Ik heb een keer gezocht en ik kan gewoon helemaal niets volgensmij.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:17 schreef aeque het volgende:
Hangjeugd, kunnen ze die niet gewoon verplicht werk laten doen waar nu geen vrijwilligers voor te vinden zijn? Kunnen ze in ieder geval niet klagen dat ze zich vervelen en daarom maar rond gaan hangen.
Hoe kun je nou helemaal niets kunnenquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:24 schreef pluff het volgende:
[..]
ben geen hangjeugd. Ik ben een bankhanger. Wil men ook vrijwilligers die niets kunnen? Ik heb een keer gezocht en ik kan gewoon helemaal niets volgensmij.
Jezelf de put in praten kun je anders best goed.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:24 schreef pluff het volgende:
[..]
ben geen hangjeugd. Ik ben een bankhanger. Wil men ook vrijwilligers die niets kunnen? Ik heb een keer gezocht en ik kan gewoon helemaal niets volgensmij.
licht verkeerd gedrag van meisjes wordt beter geaccepteerd. Ik neig naar in de modus schieten dat jij het daarom allemaal beter hebt!quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:25 schreef Lokasenna het volgende:
Wat communiceren betreft, vooral niet te bang zijn om het te proberen en af en toe ergens in te falen.
De meeste mensen gaan wel eens finaal onderuit.
En alle lompe botte horken op de wereld zijn ook nog in leven.
Wat mij betreft niet erg. Dan heb ik nut voor jou je beter laten voelen denk ikquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:26 schreef Samzz het volgende:
Op een of andere manier voel ik mij altijd beter over mezelf als pluff post. Is dat naar om te zeggen?
Ja klopt daar heb ik het vandaan. De weinige info die ik van je hebquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:26 schreef FrauMilena het volgende:
Kwartje valt nu pas. Je bedoelde oktoberfest.
voel me niet bijster intelligent atm.
Je moet niet te bang zijn voor of mensen je raar gaan vinden wanneer je iets zegt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:26 schreef pluff het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet erg. Dan heb ik nut voor jou je beter laten voelen denk ik
Het zeggen is alleen maatschappelijk gezien "erg". Omdat je altijd moet controleren of het "oke" is voordat je iets zegt.
Ik kan niet controleren of iets oke is voordat ik het zeg. Ik heb ook heel vaak dat ik stil ben ipv zeg wat ik gewoon denk. En dat net op de momenten dat ik juist wel iets moet zeggen en eigenlijk het goede wil zeggen als ik gewoon mijn mond open doe. Omdat ik bang ben om teveel te praten anders. Juist als ik niet alles zeg wat ik denk dan lijk ik normaler. Maar ik kan niet goed besluiten wat wel/niet.
Dat komt omdat dat JOUW ervaring is, en zoals ik al zei wordt er van vrouwen veel meer geaccepteerd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet niet te bang zijn voor of mensen je raar gaan vinden wanneer je iets zegt.
Dat zijn mensen die toevallig zo sociaal zijn dat ze ook met mindere personen om blijven gaan. Ooit hetzelfde als hun kan je niet worden.quote:Er zijn altijd wel ergens mensen te vinden die alsnog je gezelschap zullen waarderen.
Toen ik met je gepraat heb alweer lang geleden vond ik dat je af en toe wel rare dingen zei, maar dat dat niet zo erg was omdat je tenminste geen saai persoon was, leuk om een gesprek mee te hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:33 schreef pluff het volgende:
[..]
Dat komt omdat dat JOUW ervaring is, en zoals ik al zei wordt er van vrouwen veel meer geaccepteerd.
[..]
Dat zijn mensen die toevallig zo sociaal zijn dat ze ook met mindere personen om blijven gaan.
Dat is echt de grootste bullshit. Mannen pikken misschien meer van vrouwen, maar onderling zijn vrouwen de grootste bitches naar elkaar soms. Dus dat wordt helemaal niet sneller of meer geaccepteerd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:33 schreef pluff het volgende:
[..]
Dat komt omdat dat JOUW ervaring is, en zoals ik al zei wordt er van vrouwen veel meer geaccepteerd.
Ik voel mij prima(voor wat ik gewend ben)quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:35 schreef FrauMilena het volgende:
Ik hoop oprecht dat je je gauw weer wat beter voelt pluff. Ik denk dat je al een heel eind komt als je stopt met jezelf wegcijferen, dat is namelijk nergens voor nodig. Ben je je altijd zo bewust van wat je doet en zegt?
QFT.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is echt de grootste bullshit. Mannen pikken misschien meer van vrouwen, maar onderling zijn vrouwen de grootste bitches naar elkaar soms. Dus dat wordt helemaal niet sneller of meer geaccepteerd.
Ja daar heb je enigszinsgelijk in.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is echt de grootste bullshit. Mannen pikken misschien meer van vrouwen, maar onderling zijn vrouwen de grootste bitches naar elkaar soms. Dus dat wordt helemaal niet sneller of meer geaccepteerd.
Is dat zo?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat je niets fouts tegen ze doet. Als man kan je je best doen om niet fouts tegen ze te doen maar alsnog wordt je soms droog uitgescholden maar vaak gewoon geestelijk mishandelt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik ga niet om met vrouwen die zich als bitch tegen mij gedragen.
Ah ok, niet rot bedoelt maar je komt niet ''OK'' over op mij, vandaar dat ik dat zei.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:35 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik voel mij prima(voor wat ik gewend ben)
Wat doe jij wel fout?quote:
Hier bewijs je dus dat het niet sneller geaccepteerd wordt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik ga niet om met vrouwen die zich als bitch tegen mij gedragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |