lekker!quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Nog meer oogjes op een bord:
[ afbeelding ]
zo'n oogje heb ik nooit gehad lijkt me wel heerlijk wat kost een heel speenvarken?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Nog meer oogjes die ik gegeten heb...
[ afbeelding ]
zijn je punten en komma's op?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
zo'n oogje heb ik nooit gehad lijkt me wel heerlijk wat kost een heel speenvarken?
O ja zo heb ik hem ook een keer gehad, lekker!quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Nog meer oogjes die ik gegeten heb...
[ afbeelding ]
Ik 2 keerquote:
Geen idee, ik heb 'm niet gekocht, wel helpen opeten...quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
zo'n oogje heb ik nooit gehad lijkt me wel heerlijk wat kost een heel speenvarken?
O ja die ook, en vergeet kreeft niet danquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Nog meer oogjes op een bord:
[ afbeelding ]
7 uur draaien ofzo, of langer. We hadden wel een biologisch varkentjequote:
Ja, hele dag gedraaid, werd er dol van.quote:
geen synthetisch varkentjequote:Op woensdag 4 maart 2015 22:39 schreef drakin het volgende:
[..]
7 uur draaien ofzo, of langer. We hadden wel een biologisch varkentje
Die stempels haal je er dan toch af ?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, hele dag gedraaid, werd er dol van.
Zitten allemaal van die keurmerkstempels op.
Nee, maar daar heb ik geen eigen foto's van...quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:39 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja die ook, en vergeet kreeft niet dan
Leeft ie nog?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:45 schreef Karzai het volgende:
Trouwens bij een islamitische slagerij die werd gesnapt door die stempels, verkocht gewoon varkensvlees
Tsjuus...quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:50 schreef Karzai het volgende:
Ik sluit de computer af, was een kort genoegen 40 plussers, thx laters
Hier missen de oogjesquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar daar heb ik geen eigen foto's van...
Wel van krabbepoten:
[ afbeelding ]
En nu ben ik klaar met vreetfoto's...
Waren geen plakplaatjesquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:46 schreef MadMaster het volgende:
Alhoewel, toch nog wat gevonden:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:50 schreef MadMaster het volgende:
Allerlaatste...
[ afbeelding ]
Ook verorberd met wat vrienden...
True, maar ter compensatie van de kreeft...quote:
Alleen een anusje ....quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
True, maar ter compensatie van de kreeft...
Morgen oesters halen voor vrijdag. Hebben die oogjes?
Alleen parels.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
True, maar ter compensatie van de kreeft...
Morgen oesters halen voor vrijdag. Hebben die oogjes?
de zwanen van Treehut waren op tv, maar dat hebben we allemaal gemistquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:00 schreef FANN het volgende:
Ik heb effe alles overgeslagen hoor, teveel teruglezen en ik zag alleen maar onsmakelijke plaatjes![]()
Verder nog nieuws?
govedommequote:Op woensdag 4 maart 2015 23:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de zwanen van Treehut waren op tv, maar dat hebben we allemaal gemist
Waarom heeft niemand dit in het dementietopic geplaatst?quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Goede samenvatting.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn lade open gekregen.....quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:00 schreef FANN het volgende:
Ik heb effe alles overgeslagen hoor, teveel teruglezen en ik zag alleen maar onsmakelijke plaatjes![]()
Verder nog nieuws?
& op TV Rijnmondquote:
En, zat er nog wat in?quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn lade open gekregen.....
Geen idee waar je het over hebt, ik was op een verjaardag, eigenlijk was het een verschrikkingquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, joh van alles maar een snijplank had het ding geblokkeerdquote:
LoLquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
& op TV Rijnmond
Terrorzwaan vecht met Zwijndrechtse autospiegels
hoe?quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, je wil niet teruglezen tot in het vorige topic.....quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, ik was op een verjaardag, eigenlijk was het een verschrikking![]()
maar ik heb toch wel gelachen om de één of andere reden, maar ik ben vergeten waarom
dat is bij mijquote:
awquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:00 schreef drakin het volgende:
Die zit nog steeds in mijn playmobiel schatkistje
Nee, dan zijn jullie weer een topic verderquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, je wil niet teruglezen tot in het vorige topic.....
Met een bamboestokje dat ooit in een plant zat, wie was dat nou die zei ik doe dat altijd met geweld! jij of Dees?quote:
Eerlijk gezegd heb ik die la ook gemist.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, je wil niet teruglezen tot in het vorige topic.....
quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ik ben voor geweldquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met een bamboestokje dat ooit in een plant zat, wie was dat nou die zei ik doe dat altijd met geweld! jij of Dees?
Boeit niet, hij is weer open en ik blij.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik die la ook gemist.
Ik stelde een mes voor, maar dat werkte niet?quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met een bamboestokje dat ooit in een plant zat, wie was dat nou die zei ik doe dat altijd met geweld! jij of Dees?
nee, daar kwam je niet tussen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik stelde een mes voor, maar dat werkte niet?
De lade lichten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Dees stelde voor om in het kastje te kruipen, dat klonk best logisch
Mijn engelen geduld en nadenken heeft geholpen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Dees stelde voor om in het kastje te kruipen, dat klonk best logisch
Moeten wij nu raden wie TH is?quote:
Ja, via de enige toegankelijke zij ingang. Raar woord zij ingang?quote:
In een houten bakske met stro.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij woont op nr 362 en is slapen nu.
jij schrijft het als 2 woorden, stomme Engelse spatieziektequote:Op woensdag 4 maart 2015 23:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, via de enige toegankelijke zij ingang. Raar woord zij ingang?
leek me even sneller en duidelijk.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij schrijft het als 2 woorden, stomme Engelse spatieziekte
zij-ingangquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
leek me even sneller en duidelijk.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
De aap komt uit de mouw, we worden in de gaten gehouden.
Alles is tegenwoordig fakequote:Op woensdag 4 maart 2015 23:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe die buurman zijn auto toonde, het leek wel een sketch
de stervende zwaanquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
TH draait altijd met de ramen open "Het Zwanenmeer"
Smaken ze?quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie 1 van die bewoners daar zo'n beest wel de hals om draaien
zijn zwanenhalsquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie 1 van die bewoners daar zo'n beest wel de hals om draaien
*streepje in schriftje zet*quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het loopt uit de hand hier en dat is Sacha d'r schuld.
Zou je denken?quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Jullie zijn jaloers dat je geen streepje bij Sas hebt.
Ik denk dat ik wel vaker in dr schriftje sta... Maar dat heeft ze niet gemeld...Was waarschijnlijk voor ze een abo had ...quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Jullie zijn jaloers dat je geen streepje bij Sas hebt.
Ik doe het wel zo... die pleisters heb ik geprobeerd, hielp geen zak bij mijquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een oud collega moest ik wel om lachen, die ging afkicken.
Resultaat:Verslaafd aan de nicotinepleisters en pakje zware shag per dag.
Hij had die pleisters ook niet moeten roken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een oud collega moest ik wel om lachen, die ging afkicken.
Resultaat:Verslaafd aan de nicotinepleisters en pakje zware shag per dag.
ah... had ik gemistquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0afqaKcDova
Is dat Dees? oh... oké, raar om te horen dan ineensquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is Deisyy.Heeft MM in elkaar geknutseld de lieverd.
DEnk het wel.// Scroll maar eens over je sterretje heen dan zie hoe lang je nog pimpFann bentquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:58 schreef FANN het volgende:
Dat record topic is toch zondagavond? Hebben we dan nog sterren?
Ik was de hele avond weg en ik heb net een boterham gegeten, opgefrirst, huispak aan ec. etc.quote:
Hoe ziet zo'n huispak eruit?quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik was de hele avond weg en ik heb net een boterham gegeten, opgefrirst, huispak aan ec. etc.
dus ja, had ik gemist
Ik gok op een Roy Donders met glittertjes.quote:
never nooit niet...quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik gok op een Roy Donders met glittertjes.
Hoe weet je dan wat de onder of bovenkant is?quote:
2 delenquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar is dat nu 1 geheel? of gewoon 2 delen?
Gewoon en broek en jasje jullie weten toch wel wat een huispak is?quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe weet je dan wat de onder of bovenkant is?![]()
En hoe trek je zoiets aan?
Fann wil het er verder niet meer over hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe weet je dan wat de onder of bovenkant is?![]()
En hoe trek je zoiets aan?
Met PP en muziekiesquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:09 schreef FANN het volgende:
Ik wil tot 2 uur wakker blijven, maar ik weet niet of dat gaat lukken...
Let maar op, ze gaat er gewoon tot 2 uur mee door.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Fann wil het er verder niet meer over hebben.
Gewoon een heel topic tegen jezelf gaan lullen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:09 schreef FANN het volgende:
Ik wil tot 2 uur wakker blijven, maar ik weet niet of dat gaat lukken...
ja zoiets... lekker warmquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Een verkapt trainings pak dus eigenlijk
De wekker gaat om 2 uur voor die Griek, dus heeft weinig in om er nu naast te kruipenquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon een heel topic tegen jezelf gaan lullen.
Met je kloon lullen is ook leuk.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon een heel topic tegen jezelf gaan lullen.
Tegen de tijd dat FANN het wachtwoord van FANNvanhetlaatsteuur heeft terug gevonden is het half 3.quote:
Nee hoor...quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat FANN het wachtwoord van FANNvanhetlaatsteuur heeft terug gevonden is het half 3.
Ik ben onder de indruk.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nee hoor...![]()
en ik kreeg daar wel 20 kwootallarms
Nee schiet je niets meer mee op.....quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar deze heeft geen sterretjes
Ik heb alles maar weggeklikt, weet toch niet meer waar het over gingquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Na een jaar nog reageren is ook leuk.
En dan zeggen, had je dat niet eerder kunnen zeggen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Na een jaar nog reageren is ook leuk.
Tiepen bedoel je waarschijnlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dan zeggen, had je dat niet eerder kunnen zeggen.
Dadelijk zet je een trend neer en heeft daarna iedereen zulke plaatjes.....quote:
Da's al een keer geweest met Ian Nick's Uien...quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dadelijk zet je een trend neer en heeft daarna iedereen zulke plaatjes.....
Dat is hetzelfde ik maak dat onderscheid nooit. Voor mij is wat je typt wat je in feite met letters zegt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tiepen bedoel je waarschijnlijk.
Ik ben niet de eerste ... Dus een volgerquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die ken ik niet meerquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van mij heeft zelfs twee verschillende kapsels, dus ik kan kiezenquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hebt ook je eigen koppie daar, maar zelfs FANN
Lucky you... terwijl ik in beide kom ....quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Die van mij heeft zelfs twee verschillende kapsels, dus ik kan kiezen
Wat heb ik gelachen met Voxs toen ik haar wat info gaf over uiterlijkheden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:25 schreef FANN het volgende:
Die van mij heeft zelfs twee verschillende kapsels, dus ik kan kiezen
dat is een hele rare zinquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Lucky you... terwijl ik in beide kom ....
Ik zat ook al te denken, wat zegt ie nou??quote:
wat heb je dan gezegd?quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat heb ik gelachen met Voxs toen ik haar wat info gaf over uiterlijkheden.
Juistquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Je komt in beide SC's begrijp ik, maar ik moest er even over denken
Dat weet ik niet meer allemaal precies maar kort, pittig kapsel kwam er uiteraard in voor bij jou.quote:
Ja hoor ik ben tevredenquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer allemaal precies maar kort, pittig kapsel kwam er uiteraard in voor bij jou.
Ze wilde iig poppetjes die een beetje leken, dus hoop dat je tevreden bent.
Ik sta er niet in volgens mij.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hebt ook je eigen koppie daar, maar zelfs FANN
Ken je de Kama Sutra?quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:37 schreef FANN het volgende:
Piet met een muts op zijn hoofd klink ook raar
Alles voor het gemak van de man ...quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee eigenlijk nietlijkt me doodvermoeiend
Pic's van dat fluwelen huispak zonder kant.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:44 schreef chufi het volgende:
Ok ander onderwerp, want we moeten FANN wakker houden
Ik denk dat het me niet gaat lukken tot 2 uurquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:44 schreef chufi het volgende:
Ok ander onderwerp, want we moeten FANN wakker houden
Ze kan vast ook geen selfie nemen ....quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Pic's van dat fluwelen huispak zonder kant.
Gaat heenquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Pic's van dat fluwelen huispak zonder kant.
DM me je nummer en ik houd je wakkerquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat het me niet gaat lukken tot 2 uurik zit half te slapen
Weet je nu onderhand hoe dat ding werkt behalve dat je ermee kan bellen.quote:
Nah... ik moet nog het één en ander bijleren dat welquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet je nu onderhand hoe dat ding werkt behalve dat je ermee kan bellen.
Gope Fann wat een teleurstelling....quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:48 schreef FANN het volgende:
Ik ga d'r van tussen voordat ik van mijn stoel val![]()
sorry![]()
doei...............
Dat werkt niet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zit ik me hier suf te blowen, omdat ik eindelijk eens een nacht wil kunnen pitten.
Wel een hoog Hare Krisjna gehalte.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Tip: Zet het nummer uit de OP 3x op.
Ik was na 5 sec weg...quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wel een hoog Hare Krisjna gehalte.
Blijkbaar was ik dat niet dusquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet in de stemming zijn ervoor.
Nu nog niet, maar ik hoop wel een beetje op tijd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Mo haakt ook al af en ik ook niet al te laat
OK maakt niet uit ,... Mogelijk wel zo Colombiaans bezoek ... Maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op donderdag 5 maart 2015 01:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu nog niet, maar ik hoop wel een beetje op tijd.
Mooie muziek.![]()
Die heb ik gemist.quote:Op donderdag 5 maart 2015 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
UTO / UTO Strippers
Vindt jezelf broeder
UTO / UTO Strippers
Dank je, ik ben helaas al weer wakkerquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Trusten Juup!
Ik lig ook al lekker in mijn bed trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op de tv de buurmanandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
04:13 uurquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:24 schreef Kingstown het volgende:
Goede TT. Las in het zeiktopic dat Juup om half 5 al wakker was. Dat zijn idd TH tijden.
Business as Usual........komt volgens mij allemaal door die smartphone, het is zo een ingewikkeld gadget, het gaat je niet in de koude kleren zitten om dat ding meer te laten doen dan alleen bellen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:30 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik was hélemaal kapot![]()
ik ga vandaag gewoon ook hélemaal niks doen
Voor mannen valt dat over het algemeen wel mee denk ikquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Business as Usual........komt volgens mij allemaal door die smartphone, het is zo een ingewikkeld gadget, het gaat je niet in de koude kleren zitten om dat ding meer te laten doen dan alleen bellen.
Nah nee, ik had best een drukke week voor mijn doenquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Business as Usual........komt volgens mij allemaal door die smartphone, het is zo een ingewikkeld gadget, het gaat je niet in de koude kleren zitten om dat ding meer te laten doen dan alleen bellen.
Ach, zeg nou niet dat vrouwen en techniek niet samen gaan, want voor je het weet zitten er vrouwen op je dak. Maar indd wij mannen zetten het ding aan, drukken op de menu knop en gaan aan de slag.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Voor mannen valt dat over het algemeen wel mee denk ik
Heb daar 1 maal gegeten, was wel redelijk te doenquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Frans Bauer is van slag, en dat komt allemaal door die Chinees!!
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oriete-Chinees.dhtml
Vrouwen en techniek gaan over het algemeen niet samen (uitzonderingen daar gelaten) is mijn mening en ervaring, dus kom maar op mijn dak zitten dames (het is overigens een redelijk steil puntdakquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, zeg nou niet dat vrouwen en techniek niet samen gaan, want voor je het weet zitten er vrouwen op je dak. Maar indd wij mannen zetten het ding aan, drukken op de menu knop en gaan aan de slag.
De nieuwe eigenaar blijkt nog nooit van de smartlappenspecialist te hebben gehoord. ,,Frans wie?''quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Frans Bauer is van slag, en dat komt allemaal door die Chinees!!
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oriete-Chinees.dhtml
De man heeft smaak.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De nieuwe eigenaar blijkt nog nooit van de smartlappenspecialist te hebben gehoord. ,,Frans wie?''
Quotenquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:52 schreef D. het volgende:
Valt me nog behoorlijk tegen
Dat zal de leeftijd wel zijn
Daarnaast ben ik ook gewend dat ik al jaren 10 sec. heb moeten wachten tussen posts
Heel gek, mij kennen ze niet en toch hoef ik ook alleen maar de nummers te zeggen.quote:Ik bestel er al 25 jaar en krijg als ik bel altijd de zo vertrouwde stem van Shirley aan de lijn. Ze weet ook precies wat ik wil hebben. Ik hoef alleen maar de nummers van de gerechten te zeggen.''
Ik zeg nooit nummersquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heel gek, mij kennen ze niet en toch hoef ik ook alleen maar de nummers te zeggen.
Ik ook niet, wil weten welk beest ik aan het eten ben en bij de Chinees weet je het nooit, voor je het weet is het de hond of kat van de buren.quote:
Niet naar de Chinees gebracht en verkocht?quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:20 schreef just me het volgende:
Er sprong een kikker door de gang op school....
en ik heb hem in een doosje gekregen, gekust, en in een sloot laten zetten
Ni Hao.quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik spreek een paar woorden Chinees en een paar woorden Japans, heb ooit uit verveling Teleac-cursussen gevolgd.
nee hij stonkquote:Op donderdag 5 maart 2015 11:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet naar de Chinees gebracht en verkocht?
nergens last van hierquote:Op donderdag 5 maart 2015 11:53 schreef Deisyy het volgende:
loop nu al vast![]()
Mijn Fok! fuckt, die van jullie ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |