Alles is tegenwoordig fakequote:Op woensdag 4 maart 2015 23:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe die buurman zijn auto toonde, het leek wel een sketch
de stervende zwaanquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
TH draait altijd met de ramen open "Het Zwanenmeer"
Smaken ze?quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie 1 van die bewoners daar zo'n beest wel de hals om draaien
zijn zwanenhalsquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie 1 van die bewoners daar zo'n beest wel de hals om draaien
*streepje in schriftje zet*quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het loopt uit de hand hier en dat is Sacha d'r schuld.
Zou je denken?quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Jullie zijn jaloers dat je geen streepje bij Sas hebt.
Ik denk dat ik wel vaker in dr schriftje sta... Maar dat heeft ze niet gemeld...Was waarschijnlijk voor ze een abo had ...quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Jullie zijn jaloers dat je geen streepje bij Sas hebt.
Ik doe het wel zo... die pleisters heb ik geprobeerd, hielp geen zak bij mijquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een oud collega moest ik wel om lachen, die ging afkicken.
Resultaat:Verslaafd aan de nicotinepleisters en pakje zware shag per dag.
Hij had die pleisters ook niet moeten roken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een oud collega moest ik wel om lachen, die ging afkicken.
Resultaat:Verslaafd aan de nicotinepleisters en pakje zware shag per dag.
ah... had ik gemistquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0afqaKcDova
Is dat Dees? oh... oké, raar om te horen dan ineensquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is Deisyy.Heeft MM in elkaar geknutseld de lieverd.
DEnk het wel.// Scroll maar eens over je sterretje heen dan zie hoe lang je nog pimpFann bentquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:58 schreef FANN het volgende:
Dat record topic is toch zondagavond? Hebben we dan nog sterren?
Ik was de hele avond weg en ik heb net een boterham gegeten, opgefrirst, huispak aan ec. etc.quote:
Hoe ziet zo'n huispak eruit?quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik was de hele avond weg en ik heb net een boterham gegeten, opgefrirst, huispak aan ec. etc.
dus ja, had ik gemist
Ik gok op een Roy Donders met glittertjes.quote:
never nooit niet...quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik gok op een Roy Donders met glittertjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |