lekker!quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Nog meer oogjes op een bord:
[ afbeelding ]
zo'n oogje heb ik nooit gehad lijkt me wel heerlijk wat kost een heel speenvarken?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Nog meer oogjes die ik gegeten heb...
[ afbeelding ]
zijn je punten en komma's op?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
zo'n oogje heb ik nooit gehad lijkt me wel heerlijk wat kost een heel speenvarken?
O ja zo heb ik hem ook een keer gehad, lekker!quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Nog meer oogjes die ik gegeten heb...
[ afbeelding ]
Ik 2 keerquote:
Geen idee, ik heb 'm niet gekocht, wel helpen opeten...quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
zo'n oogje heb ik nooit gehad lijkt me wel heerlijk wat kost een heel speenvarken?
O ja die ook, en vergeet kreeft niet danquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Nog meer oogjes op een bord:
[ afbeelding ]
7 uur draaien ofzo, of langer. We hadden wel een biologisch varkentjequote:
Ja, hele dag gedraaid, werd er dol van.quote:
geen synthetisch varkentjequote:Op woensdag 4 maart 2015 22:39 schreef drakin het volgende:
[..]
7 uur draaien ofzo, of langer. We hadden wel een biologisch varkentje
Die stempels haal je er dan toch af ?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, hele dag gedraaid, werd er dol van.
Zitten allemaal van die keurmerkstempels op.
Nee, maar daar heb ik geen eigen foto's van...quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:39 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja die ook, en vergeet kreeft niet dan
Leeft ie nog?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:45 schreef Karzai het volgende:
Trouwens bij een islamitische slagerij die werd gesnapt door die stempels, verkocht gewoon varkensvlees
Tsjuus...quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:50 schreef Karzai het volgende:
Ik sluit de computer af, was een kort genoegen 40 plussers, thx laters
Hier missen de oogjesquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar daar heb ik geen eigen foto's van...
Wel van krabbepoten:
[ afbeelding ]
En nu ben ik klaar met vreetfoto's...
Waren geen plakplaatjesquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:46 schreef MadMaster het volgende:
Alhoewel, toch nog wat gevonden:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:50 schreef MadMaster het volgende:
Allerlaatste...
[ afbeelding ]
Ook verorberd met wat vrienden...
True, maar ter compensatie van de kreeft...quote:
Alleen een anusje ....quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
True, maar ter compensatie van de kreeft...
Morgen oesters halen voor vrijdag. Hebben die oogjes?
Alleen parels.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
True, maar ter compensatie van de kreeft...
Morgen oesters halen voor vrijdag. Hebben die oogjes?
de zwanen van Treehut waren op tv, maar dat hebben we allemaal gemistquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:00 schreef FANN het volgende:
Ik heb effe alles overgeslagen hoor, teveel teruglezen en ik zag alleen maar onsmakelijke plaatjes![]()
Verder nog nieuws?
govedommequote:Op woensdag 4 maart 2015 23:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de zwanen van Treehut waren op tv, maar dat hebben we allemaal gemist
Waarom heeft niemand dit in het dementietopic geplaatst?quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Goede samenvatting.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn lade open gekregen.....quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:00 schreef FANN het volgende:
Ik heb effe alles overgeslagen hoor, teveel teruglezen en ik zag alleen maar onsmakelijke plaatjes![]()
Verder nog nieuws?
& op TV Rijnmondquote:
En, zat er nog wat in?quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn lade open gekregen.....
Geen idee waar je het over hebt, ik was op een verjaardag, eigenlijk was het een verschrikkingquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, joh van alles maar een snijplank had het ding geblokkeerdquote:
LoLquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
& op TV Rijnmond
Terrorzwaan vecht met Zwijndrechtse autospiegels
hoe?quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, je wil niet teruglezen tot in het vorige topic.....quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, ik was op een verjaardag, eigenlijk was het een verschrikking![]()
maar ik heb toch wel gelachen om de één of andere reden, maar ik ben vergeten waarom
dat is bij mijquote:
awquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:00 schreef drakin het volgende:
Die zit nog steeds in mijn playmobiel schatkistje
Nee, dan zijn jullie weer een topic verderquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, je wil niet teruglezen tot in het vorige topic.....
Met een bamboestokje dat ooit in een plant zat, wie was dat nou die zei ik doe dat altijd met geweld! jij of Dees?quote:
Eerlijk gezegd heb ik die la ook gemist.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, je wil niet teruglezen tot in het vorige topic.....
quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ik ben voor geweldquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met een bamboestokje dat ooit in een plant zat, wie was dat nou die zei ik doe dat altijd met geweld! jij of Dees?
Boeit niet, hij is weer open en ik blij.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik die la ook gemist.
Ik stelde een mes voor, maar dat werkte niet?quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met een bamboestokje dat ooit in een plant zat, wie was dat nou die zei ik doe dat altijd met geweld! jij of Dees?
nee, daar kwam je niet tussen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik stelde een mes voor, maar dat werkte niet?
De lade lichten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Dees stelde voor om in het kastje te kruipen, dat klonk best logisch
Mijn engelen geduld en nadenken heeft geholpen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Dees stelde voor om in het kastje te kruipen, dat klonk best logisch
Moeten wij nu raden wie TH is?quote:
Ja, via de enige toegankelijke zij ingang. Raar woord zij ingang?quote:
In een houten bakske met stro.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij woont op nr 362 en is slapen nu.
jij schrijft het als 2 woorden, stomme Engelse spatieziektequote:Op woensdag 4 maart 2015 23:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, via de enige toegankelijke zij ingang. Raar woord zij ingang?
leek me even sneller en duidelijk.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jij schrijft het als 2 woorden, stomme Engelse spatieziekte
zij-ingangquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
leek me even sneller en duidelijk.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
De aap komt uit de mouw, we worden in de gaten gehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |