2 delenquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar is dat nu 1 geheel? of gewoon 2 delen?
Gewoon en broek en jasje jullie weten toch wel wat een huispak is?quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe weet je dan wat de onder of bovenkant is?![]()
En hoe trek je zoiets aan?
Fann wil het er verder niet meer over hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe weet je dan wat de onder of bovenkant is?![]()
En hoe trek je zoiets aan?
Met PP en muziekiesquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:09 schreef FANN het volgende:
Ik wil tot 2 uur wakker blijven, maar ik weet niet of dat gaat lukken...
Let maar op, ze gaat er gewoon tot 2 uur mee door.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Fann wil het er verder niet meer over hebben.
Gewoon een heel topic tegen jezelf gaan lullen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:09 schreef FANN het volgende:
Ik wil tot 2 uur wakker blijven, maar ik weet niet of dat gaat lukken...
ja zoiets... lekker warmquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Een verkapt trainings pak dus eigenlijk
De wekker gaat om 2 uur voor die Griek, dus heeft weinig in om er nu naast te kruipenquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon een heel topic tegen jezelf gaan lullen.
Met je kloon lullen is ook leuk.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon een heel topic tegen jezelf gaan lullen.
Tegen de tijd dat FANN het wachtwoord van FANNvanhetlaatsteuur heeft terug gevonden is het half 3.quote:
Nee hoor...quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat FANN het wachtwoord van FANNvanhetlaatsteuur heeft terug gevonden is het half 3.
Ik ben onder de indruk.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nee hoor...![]()
en ik kreeg daar wel 20 kwootallarms
Nee schiet je niets meer mee op.....quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar deze heeft geen sterretjes
Ik heb alles maar weggeklikt, weet toch niet meer waar het over gingquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Na een jaar nog reageren is ook leuk.
En dan zeggen, had je dat niet eerder kunnen zeggen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Na een jaar nog reageren is ook leuk.
Tiepen bedoel je waarschijnlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dan zeggen, had je dat niet eerder kunnen zeggen.
Dadelijk zet je een trend neer en heeft daarna iedereen zulke plaatjes.....quote:
Da's al een keer geweest met Ian Nick's Uien...quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dadelijk zet je een trend neer en heeft daarna iedereen zulke plaatjes.....
Dat is hetzelfde ik maak dat onderscheid nooit. Voor mij is wat je typt wat je in feite met letters zegt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tiepen bedoel je waarschijnlijk.
Ik ben niet de eerste ... Dus een volgerquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die ken ik niet meerquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van mij heeft zelfs twee verschillende kapsels, dus ik kan kiezenquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hebt ook je eigen koppie daar, maar zelfs FANN
Lucky you... terwijl ik in beide kom ....quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Die van mij heeft zelfs twee verschillende kapsels, dus ik kan kiezen
Wat heb ik gelachen met Voxs toen ik haar wat info gaf over uiterlijkheden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:25 schreef FANN het volgende:
Die van mij heeft zelfs twee verschillende kapsels, dus ik kan kiezen
dat is een hele rare zinquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Lucky you... terwijl ik in beide kom ....
Ik zat ook al te denken, wat zegt ie nou??quote:
wat heb je dan gezegd?quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat heb ik gelachen met Voxs toen ik haar wat info gaf over uiterlijkheden.
Juistquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Je komt in beide SC's begrijp ik, maar ik moest er even over denken
Dat weet ik niet meer allemaal precies maar kort, pittig kapsel kwam er uiteraard in voor bij jou.quote:
Ja hoor ik ben tevredenquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer allemaal precies maar kort, pittig kapsel kwam er uiteraard in voor bij jou.
Ze wilde iig poppetjes die een beetje leken, dus hoop dat je tevreden bent.
Ik sta er niet in volgens mij.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hebt ook je eigen koppie daar, maar zelfs FANN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |