Ken je de Kama Sutra?quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:37 schreef FANN het volgende:
Piet met een muts op zijn hoofd klink ook raar
Alles voor het gemak van de man ...quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee eigenlijk nietlijkt me doodvermoeiend
Pic's van dat fluwelen huispak zonder kant.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:44 schreef chufi het volgende:
Ok ander onderwerp, want we moeten FANN wakker houden
Ik denk dat het me niet gaat lukken tot 2 uurquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:44 schreef chufi het volgende:
Ok ander onderwerp, want we moeten FANN wakker houden
Ze kan vast ook geen selfie nemen ....quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Pic's van dat fluwelen huispak zonder kant.
Gaat heenquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Pic's van dat fluwelen huispak zonder kant.
DM me je nummer en ik houd je wakkerquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat het me niet gaat lukken tot 2 uurik zit half te slapen
Weet je nu onderhand hoe dat ding werkt behalve dat je ermee kan bellen.quote:
Nah... ik moet nog het één en ander bijleren dat welquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet je nu onderhand hoe dat ding werkt behalve dat je ermee kan bellen.
Gope Fann wat een teleurstelling....quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:48 schreef FANN het volgende:
Ik ga d'r van tussen voordat ik van mijn stoel val![]()
sorry![]()
doei...............
Dat werkt niet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zit ik me hier suf te blowen, omdat ik eindelijk eens een nacht wil kunnen pitten.
Wel een hoog Hare Krisjna gehalte.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Tip: Zet het nummer uit de OP 3x op.
Ik was na 5 sec weg...quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wel een hoog Hare Krisjna gehalte.
Blijkbaar was ik dat niet dusquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet in de stemming zijn ervoor.
Nu nog niet, maar ik hoop wel een beetje op tijd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Mo haakt ook al af en ik ook niet al te laat
OK maakt niet uit ,... Mogelijk wel zo Colombiaans bezoek ... Maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op donderdag 5 maart 2015 01:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu nog niet, maar ik hoop wel een beetje op tijd.
Mooie muziek.![]()
Die heb ik gemist.quote:Op donderdag 5 maart 2015 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
UTO / UTO Strippers
Vindt jezelf broeder
UTO / UTO Strippers
Dank je, ik ben helaas al weer wakkerquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Trusten Juup!
Ik lig ook al lekker in mijn bed trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op de tv de buurman🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |