Ken je de Kama Sutra?quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:37 schreef FANN het volgende:
Piet met een muts op zijn hoofd klink ook raar
Alles voor het gemak van de man ...quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee eigenlijk nietlijkt me doodvermoeiend
Pic's van dat fluwelen huispak zonder kant.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:44 schreef chufi het volgende:
Ok ander onderwerp, want we moeten FANN wakker houden
Ik denk dat het me niet gaat lukken tot 2 uurquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:44 schreef chufi het volgende:
Ok ander onderwerp, want we moeten FANN wakker houden
Ze kan vast ook geen selfie nemen ....quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Pic's van dat fluwelen huispak zonder kant.
Gaat heenquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Pic's van dat fluwelen huispak zonder kant.
DM me je nummer en ik houd je wakkerquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat het me niet gaat lukken tot 2 uurik zit half te slapen
Weet je nu onderhand hoe dat ding werkt behalve dat je ermee kan bellen.quote:
Nah... ik moet nog het één en ander bijleren dat welquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet je nu onderhand hoe dat ding werkt behalve dat je ermee kan bellen.
Gope Fann wat een teleurstelling....quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:48 schreef FANN het volgende:
Ik ga d'r van tussen voordat ik van mijn stoel val![]()
sorry![]()
doei...............
Dat werkt niet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zit ik me hier suf te blowen, omdat ik eindelijk eens een nacht wil kunnen pitten.
Wel een hoog Hare Krisjna gehalte.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Tip: Zet het nummer uit de OP 3x op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |